Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
golddigger08 schreef:Jeejj!! Hoop zo dat het dorgaat en dat we dit weer hebben haha...
Goof: ik doe ook 25e mee. Maar weet nog niet hoelaat ik ben. Dat wete we pas een week vn te voren..

golddigger08 schreef:Jeejj!! Hoop zo dat het dorgaat en dat we dit weer hebben haha...
Goof: ik doe ook 25e mee. Maar weet nog niet hoelaat ik ben. Dat wete we pas een week vn te voren..
Vincy schreef:Mensen die zich opgegeven hebben, wonen jullie allemaal in de buurt? Zelf zou ik namelijk een stukje moeten rijden. Gewoon even nieuwsgierig wat jullie doen![]()
Ik heb de 25e een onderlinge, anders was het heel verleidlijk om als nog op te geven!
Maar fijn dat nu alles toch door kan gaan!!
Karrimh schreef:Vincy schreef:Mensen die zich opgegeven hebben, wonen jullie allemaal in de buurt? Zelf zou ik namelijk een stukje moeten rijden. Gewoon even nieuwsgierig wat jullie doen![]()
Ik heb de 25e een onderlinge, anders was het heel verleidlijk om als nog op te geven!
Maar fijn dat nu alles toch door kan gaan!!
ik zou wachten tot een volgende keer. ik rijd namelijk ook altijd de endurance in Zelhem en dat is toch echt wel een stukje rijden EN als je dan ook nog eens een onderlinge wedstrijd op de dag zelf hebt vind ik ook een beetje teveel van het goede. zeker als beide activiteiten voor het eerst zijn
Als ik nou geen onderlinge had was het verleidelijk geweest om alsnog op te geven omdat je vertelde dat er nog een paar plaatsen over zijn (dan had ik me nog niet opgegeven want vind het te kort dag daarvoor;-)).
Maar dat daar gelaten, lijkt me in ieder geval leuk om eens zo'n training te volgen.

)
Klinkt ook allemaal erg leuk/ leerzaam! Al helemaal omdat er ook een puppyklas bestaat
Helemaal geschikt voor ons!