Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
casperzazoe schreef:Omg ik moet al om 10u rijden, HELLNOOOOO.
Ik ken helemaal niemand die me rijd, ook saai.
April, 1e helft van mei, of juni (maar dan zitten er meestal alweer dazen).E_tuytelaars schreef:ja dat valt niet mee
in het totaal hadden er zo'n 300 deelnemers ingeschreven en daar heb ik er nu nog de helft van over.
vindt het erg sneu voor allemensen die wel willen komen maar niet mogen!
zit er aan te denken om misschien zelf zo'n oefencross te organiseren ergens in het voorjaar zo rond 13 mei
denken jullie dat daar interesse voor is?
E_tuytelaars schreef:ja dat valt niet mee
in het totaal hadden er zo'n 300 deelnemers ingeschreven en daar heb ik er nu nog de helft van over.
zit er aan te denken om misschien zelf zo'n oefencross te organiseren ergens in het voorjaar zo rond 13 mei
E_tuytelaars schreef:ja dat valt niet mee
MarChak schreef:M.b.t. een oefencross op 13 mei, dan zijn we net terug van een week vakantie op de stoeterij (in Frankrijk) waar onze paarden vandaan komen, dus die week daarvoor kunnen we niet trainen... maar de datum hou ik in gedachten, als iemand anders die week onze knolletjes een beetje in beweging kan houden dan zou het wel te doen zijn. Dan doen we graag mee!
Sannnn schreef:Ik hoop nog een 'groom' te kunnen vinden zodat ik ook naar BN kan komen. Moeders vind de maand al druk zat met alle wedstrijden.![]()
Misschien is Juli/ Augustus een idee voor een 2e oefencross. Dan is er hier in Nederland niet veel te rijden en niet iedereen gaat naar België.