©sportfoto4u
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marsmars schreef:Hier ook weer thuis op de bank na een tevreden.
De dag begon goed, moest wachten op de smit omdat er linksvoor een steentje zat in het stiftgat aan de buitenkant, en draai daar liever toch een stift in. Ook maar gevraagd of die achter wat extra nagels kon slaan omdat de ijzers toch al wel wat los zaten. Vond het nogal een waardeloze smithij was gewoon bang voor mijn paard, waardoor spec nog wat sneller werd in de achterbeentjes
. Conclusie 1 van de 4 nagels kreeg die er in. Ging die van een afstandje met een hamertje de nagel om slaan. Prutser! Sorry als ik iemands hoefsmid beledig
10 euro voor een steentje er uit halen, en geen nagels er in kunnen slaan.
Maar goed, hierdoor nog zon 10 minuutjes kunnen losrijden voor de dressuur. Ze liep wel aardig, maar voor het fijne had ik iets langer los moeten rjden, toch een resultaat van 203.
Springen simpel nul, ze had wenig last van de bodem omdanks dat die in de wendingen toch aardig zwaar was.
Cross in, ze ging super van start, even wat eng het bruggetje over. Doordat ze goed aanvoelde gekozen voor de trakehner en ze sprong hem direct. 11 iets kijkerig, maar met wat aanmoeding toch simpel er over. Daarna tm 15a alles simpel, totdat ik bij de waterinloop kwam. Die vond ze gewoon echt te eng, voor mijn eigen gevoel ging ze er bij de 3e keer in, dus ook cross uitgereden. Hoorde daarna dat ik 3 weigeringen had op 15b en er dus uit had gemoeten, heb niets gehoord. Weet wel dat iemand mij aanmoedigde bij de waterbak, maar wie dat nou was
Voor de 1e keer ben ik dus super tevreden. In het voorjaar maar even oefenen op water.
.

. Volgende keer toch maar iets beter letten op de route
mensen allemaal kijken en lachen, ik 'oeps, foutje'!!! 
allemaal takken in mn gezicht strandde ik half tegen een boom aan, dan ging mn pony net te enthousiast en vergat die de afslag

Had echt geen moeilijkheiden daar verwacht maar het was daar wel een onwijs drukke meute van mensen, en dat was too much waardoor de aandacht totaal niet meer erbij was, en daarna kwamen we er niet lekker meer in.. jammer maar lekker trainen en km's maken.

Dus het is gewoon ff km's maken.
Hmm vraag me af of ze dan bij de trakehner maar 1 weigering hebben aangerekend
Balen anders was ik wel doorgereden
ook een paar mindere helaas
met de bruine is het wel gelukt
Alleen was ik daarna zo slim dat ik met cap op tegen de kofferbak knalde, dus dat houdertje is kaduuk
Maarik wil voor volgend jaar wel een betere camera dus dan maakt het ook niks meer uit haha.
Je man had nog een leuke foto van mijn bruine op de laurierstruik 
171 punten bij tientjeh waar ik tevreden mee was.
Lekker enthousiast over 1! Bruggetje was heel spannend en daar een stukje gestapt. Rest ging soepeltjes, trakhenertje zonder problemen
Bij het water teruggenomen naar stap en dat vond ie toch wel erg spannend en toen bleef hij stilstaan, een paar stapjes, weer even stilstaan en toen voetje voor voetje erin! De waterbak doorgestapt en daarna weer op naar de laatste hindernissen die ook super gingen. De hindernisjury's bij de waterbak hebben me het voordeel van de twijfel gegeven en dus foutloos op zijn allereerste cross! 
Rest van het parcours ging wel lekker, hij trok er fijn op aan.
foutloos met 8 seconden buiten de tijd, en uiteindelijk nog een 5e prijs
en van beide nog van de waterbak, die waren beide gewoon heel lief 

Gaat altijd standaard mee