@ Manic mijne laat z'n knotten echt niet zitten

Maar komt goed! Heb er zin in!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aaaaah, sweeeeet memories....

hennydehart schreef:@ Beli heb ik ook geprobeerd maar ti's net een vogelverschrikker dan! Allemaal stro'tjes erin!
Heb ff op de site gekeken net en indd een paar foto's van de BB al! Nou terrein ziet er super uit!
Het wordt vanaf woe droog met 17 graden en zelfs af en toe zon!!!!!!
cobrst55 schreef:hennydehart schreef:@ Beli heb ik ook geprobeerd maar ti's net een vogelverschrikker dan! Allemaal stro'tjes erin!
Heb ff op de site gekeken net en indd een paar foto's van de BB al! Nou terrein ziet er super uit!
waar zie jij die foto's staan dan?
Flutterby schreef:ik zag bij hindernissen al wel een lijst/ overzicht staan - fijn! ik weet nl niet in hoeverre ik de mogelijkheid heb om de cross te verkennen zaterdag (vrijdag stage en werken wss, dus dat gaat hem ook niet worden ben ik bang)
de bodem zal iig wel goed blijven, na woensdag word het helemaal droog!
cobrst55 schreef:hennydehart schreef:@ Beli heb ik ook geprobeerd maar ti's net een vogelverschrikker dan! Allemaal stro'tjes erin!
waar zie jij die foto's staan dan?