wij hebben er ook echt enorm veel zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mizsz_Kitty schreef:ik heb ook geen ijzers....vind het wel heel leuk, maar ook ontzettend spannend..
mja als een duinrit goed gaat, en een kleine springwedstrijd, moeten we dit toch ook wel kunnen overleven.......
Mizsz_Kitty schreef:december of januari, twijfel nog...en stalgenootje moet wel meegaan, want ga niet alleen op pad...
golddigger08 schreef:ik doe mee in december. geld is al overgmaakt dus ik ben zeker van een plekje in de puppyles van 10 december
wat gebeurt er eigenlijk als me paard ineens ziek word of kreupel is en niet mee kan?
kan je dan een ander paard meenemen? of iemand anders in jou plek laten gaan?
Sansje schreef:Ik ga ff kijken... Lijkt me superleuk om weer mee te doen. Maar ga 1 december verhuizen. Even de week daarna kijken hoe het dan loopt en dan kan ik altijd nog kijken of er nog een plekje is.

golddigger08 schreef:ik heb er al super veel zin in. ik heb al een springzadeltje kunnen regelen. nu nog een bruin hoofdstel en me spring outfit is compleet!!
er is denk ik zoveel animo omdat het ongeveer bijna de enige in z-h is.
als ik een bodyprotector wil lenen? kan ik dat dan op de dag zelf aangeven of moet dat eerder opgegeven worden?

Mizsz_Kitty schreef:dat niet alleen op pad gaan is meer dat ik die van mij niet zolang alleen op de trailer wil, vind ze al heel erg spannend
en misschien beetje een watje, maar heb nog zeker 20 jaar(I hope) om gekke dingen met r te gaan doen
KC schreef:Ik ga afwachten hoe het aankomende week gaat (weekje veluwe en boscrossen) en dan ga ik me ook aanmelden
Wat doen jullie ter voorbereiding? Ik ga iig opzoek naar wat groen voor in de bak, kan ik dat gebruiken in combi met de normale hindernissen.