Dat stond ik ook, maar dat was n maand geleden. Denk idd dat t best lastig wordt om er dan nog tussen te komen. Jammer!!
Leliaardje
Geplaatst: 24-09-11 22:23
Nou ja, we waren ook wel heel erg laat met inschrijven: pas gedaan toen Gorssel afgelast werd. Vind het wel jammer want IJsselstein is altijd erg mooi.
Het is bijna zover!!! heb er zin in! Even nog wat vragen aangezien het mij eerste cross is;
Is invlechten verplicht? Je mag dus zonder jasje het springparcours rijden? Als je een hoofdstelnummer draagt in de dressuur, hoef je dan geen rugnummer om?
Ester, invlechten hoeft niet maar als je er gewoon netjes bij wil rijden zou ik dat wel doen. Ook voor de punten in de dressuur toch?!?!
Zonder jasje springen, ja, je moet daarna meteen door naar de cross, dus omkleden moet heel snel. De meeste springen in hun cross tenue. Hoofdstelnummer in dressuur is prima, al is een rugnummer verplicht (wij doen het ook altijd alleen met hoofdstelnummer)
@Yolien, ja ik ga hem wel vlechten, maar ik wist niet of het verplicht was dus dat wou ik gewoon graag weten. Nou dan ga ik nog snel hoofdstelnummer scoren want ik vind met een rugnummer in de dressuur ook geen gezicht. En dan laat ik mijn springjasje thuis.
muts_marijke
Geplaatst: 27-09-11 10:06
Onverwachts zijn wij er ook
Tijden zijn denk ik nog niet gewijzigd, althans dat zou ik heel normaal vinden want we hebben net bericht gehad dat we kunnen starten.
ZIN IN!
Edit, tijden staan er zelfs al op! Hebben niets te klagen
Ik kan nu toch wel met zekerheid zeggen dat ik zondag niet kom kijken. Als kersverse moeder zal dat nog niet de bedoeling zijn. Iedereen heel veel succes.
Hopelijk halen we dan de 2 puntjes wat we nodig hebben voor het NK. Afgelopen weekend had hij 4 balken en hopelijk dit weekend 1 minder zodat je wel de wp krijgt.
Allemaal alvast veel succes ik zit bij b paarden op hindernis 5 (en dat is 6 bij m paarden) is afsprong met alternatief Hopelijk 25graden zaterdag
suikermeisje
Geplaatst: 27-09-11 11:19
nou 25 graden vind ik wel weer erg warm 20 graden vind ik prima voor zo'n cross.
@esterb, je weet nooit hoor, ik was 7e mijn eerste keer, er waren 6 prijzen. Ik had 2 balken in het springparcours, was wel balen, maar was al hartstikke blij dat het zo goed was gegaan)
Ik heb mijn horloge wel altijd om, maar ik rijd altijd op mijn gevoel zoals het op dat moment lekker is...pas als alles goed gegaan is en ik zit zo'n 3-4 hindernissen voor de finish kijk ik pas of ik eventueel wat gas moet geven of juist moet gas terugpakken...want als je gewoon lekker doorrijdt kom je meestal wel goed in de tijd uit.