[SGW] Tripalon Laren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:47

jentel schreef:
Ik zie wel detijden van de start cross maar waar staan de tijden van dressuur(pony"s)??

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:52

jentel schreef:
Ik zie wel detijden van de start cross maar waar staan de tijden van dressuur(pony"s)??

Als je het bestand opent kan je onderaan op tabbladen klikken. Daar staat ring 1 t/m 8 en moet je jezelf even opzoeken.

cayenne123

Re: Tripalon Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:05

Ik moet om 11.02 dressuur en 14.08 cross! Best fijn! Kan ze nog ff op stal staan voor de cross begint!!:-)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 10:56

Is het eigenlijk verplicht om alle 3 de onderdelen te rijden? Of is het ook mogelijk alleen de tripalon te rijden?

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:07

tientjeh schreef:
Linda, Esmee Blom fotografie hebben wij gevraagd voor de tripalon om foto's te maken. Je mag opzich best wel wat foto's maken, dat is geen probleem. Zolang je haar maar niet belemmerd of bij dezelfde hindernis zit. Maar geen kaartjes e.d uitdelen. Esmee sponsert ons ook, dus wij willen verder op geen enkele andere manier reclame voor een andere fotograaf. ( niet vervelend bedoeld verder hoor! Maar ik neem aan dat je het wel begrijpt.)

Helemaal goed, daarom zei ik ook 'als het mag' ik zal niet bij de zelfde hindernis zitten, ik snap dat heel goed hoor! maar ik zet als het mag wel uiteindelijk op mijn website. maar ik zal esmee niet in de weg zitten, zou dat zelf ook niet leuk vinden ;)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:18

PercyLeen schreef:
Is het eigenlijk verplicht om alle 3 de onderdelen te rijden? Of is het ook mogelijk alleen de tripalon te rijden?

Ik dacht het wel want bij sommige staat er bij dat er geen dressuur wordt gereden en het springen is volgens mij ook niet verplicht..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:24

Thnx dat is wel interessant :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 18:06

Je mag inderdaad ook alleen de tripalon rijden, maar dan kan je dus niet meer voor de prijzen meedoen.

Groetjes

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 17:08

Vandaag naar het bos gegaan! Heb al wat hindernissen zien staan! Ziet er leuk uit!:-)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 18:27

Cayenne, je weet dat je niet meer in het bos mag rijden een week voor de tripalon ivm uitsluiting deelname. Het is verboden te oefenen vanaf een week van tevoren.

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:58

Ja heb ook niet gesprongen! En was met een andere pony mee op buitenrit! Zag 2 hindernissen staan, dus dacht ik oohh voor de tripalon! En daarna leuke hindernissen! Snap je?!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 07:39

Cayenne, is ook prima. Maar ik wist niet of je het wist. Voordat je dadelijk wel wat springt oid en je komt de bouwers tegen. En er word ook gecontroleerd in het bos door verschillende mensen. Zou jammer zijn als je uitgesloten word van deelname door zoiets.

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:20

@ Jantine,

Ik wil het geld overmaken wil je reknr nog even noteren en het bedrag is voor de paarden.
Was de bodyprotector nou verplicht??

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:23

Hollie, het geld mag vanaf nu gewoon op de dag zelf betaald worden.

Bodyprotector is ( helaas) nog niet verplicht, maar word zeker aangeraden.

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:53

@ Tientjeh,

Als je wilt maak ik het over hoor, zeg maar wat het makkelijkst is voor jullie.
Anders betaal ik contant op de dag zelf.
Ik hoop dat het iets minder warm is dan vandaag, maar wel droog met een mooi herfstzonnetje, ik heb er zin in

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:51

Hollie, betaal maar op de dag zelf. Scheelt mij weer zoekwerk op de rekening.

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:10

@ tientjeh
Ja oké maar heb niks gesprongen! Zag 2 hindernissen door de bosjes!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:26

Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee! maar wel als begeleider voor 2 meisjes van mijn club.
Doe je eigenlijk als begeleider ook mee aan de wedstrijd zeg maar, voor de prijzen, of niet?
Mij leek van niet, aangezien ik met een paard bij de D/E ponys moet rijden, heb eigenlijk geen idee hoe alles in zijn werk gaat :')
En ik zie eigenlijk bij de startlijsten alleen maar de tripalon en het dressuur staan, maar er is toch ook een springparcour? of heb ik dat nu fout?
En (ja veel vragen (A) ) ik snap iets niet met de startlijsten van dressuur.. Ik weet niet in welke klasse ze me hebben ingeschreven :')
Ik zit in ring 8 (inge legtenberg met zuccarello) maar daar staat geen klasse bij, maar er boven zie ik wel onduidelijk staan: L Een M eventing-dressuur proef nr.. en dan niets? hoe zit dit nu? rijd ik dan in de L1? of gewoon klasse B? of in de M?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:31

BullyCotton, hier het secretariaat :D

Jij rijd een B dressuurproef. dat is proef nummer 4. De SGW proef van de maand oktober.
Springparcours is er ook, maar dat is na de terreinrit. Je finisht in de buitenbak bij de manege, waar 2 springparcoursen staan opgesteld. Deze zijn allebei hetzelfde, dus maakt niet uit welke je springt. ( voor een sneller verloop natijd staan er 2 parcoursen)

Je doet voor de prijzen van de begeleidersklasse mee. Dit zijn wel aangepaste prijzen in vorm van een pakket en waardebonnen e.d. Maar wel heel leuk!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:44

tientjeh schreef:

Jij rijd een B dressuurproef. dat is proef nummer 4. De SGW proef van de maand oktober.
Springparcours is er ook, maar dat is na de terreinrit. Je finisht in de buitenbak bij de manege, waar 2 springparcoursen staan opgesteld. Deze zijn allebei hetzelfde, dus maakt niet uit welke je springt. ( voor een sneller verloop natijd staan er 2 parcoursen)

Je doet voor de prijzen van de begeleidersklasse mee. Dit zijn wel aangepaste prijzen in vorm van een pakket en waardebonnen e.d. Maar wel heel leuk!

Aah okee nu word het me duidelijk!
Leuk dat hier ook prijzen voor zijn! okee die 2 parcoursen zijn wel handig!
Dankjewel!

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:16

tientjeh schreef:

het is helemaal vol of niet de tripalon?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:19

Linda, zo goed als inderdaad. Heb nog enkele plekken vrij vanwege afmelders.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:21

BullyCotton schreef:
Aah okee nu word het me duidelijk!
Leuk dat hier ook prijzen voor zijn!

Ja is erg leuk. Ik was vorig jaar begeleider en kreeg een waardebon voor een foto die gemaakt was tijdens de cross.
Erg leuk!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:30

tientjeh schreef:
Linda, zo goed als inderdaad. Heb nog enkele plekken vrij vanwege afmelders.

Ik heb je net een mail gestuurd |(

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:02

Paard geblesseerd?