Dressuur was weer zeer braaf, bochie naar links, wijken naar rechts, beetje van dit en beetje van dat, hij vind het gewoon niks al die lange lijnen, toch nog 205 punten.
Komt na afloop de jury uit de auto met de mededeling, u heeft een uitstekende proef gereden maar waarom gaat u niet doorzitten. Ik werd er beroerd van en voelde al de priemende ogen van Noor in m'n rug. Jury laat z'n briefje zien met het protocol, ik m'n boekje erbij, eh dat staat er bij mij niet. Jury z'n boekje uit de auto gevist, zegt Noortje: ja meneer dat is het oude boekje van vorig jaar. Je gelooft het toch werkelijk niet
.Springen ging weer op z'n Jer's, gewoon snel over de hindernissen, dan kunnen we snel de cross in, 1 balkje op de laatste hindernis.
De cross ging helemaal super, nergens problemen alhoewel Jer (volgens Noortje dan) wel een paar keer iets had van eh normaal staat die hindernis hier toch niet???
Ik geloof dat ze op de 8ste plaats geëindigd zijn. Maar dik en dik tevreden.

(met mn mobieltje
) 
De sporen die je had mogen idd niet trouwens, daar hadden ze wel gelijk in.
En die heb ik eigenlijk toch wel even nodig om hem tussendoor een keer attent te maken en hij is ook heeeeeel goed voor m'n eigen zelfvertrouwen 
dus bij de eerste er uiteindelijk omheen gereden en met een slinger naar 5 gereden. Daarna begon hij gelukkig zelf te lopen en ging het wel lekker
Helaas op de picknicktafel wel een stop, maar uiteindelijk toch rondgekomen zónder zweep met maar 1 stop op de hindernissen
Vond de baan ook wel heel erg zwaar
maar had uiteindelijk nog wel 210 punten (4e plaats)
Vervolgens giga stop op witte hek. Paard schrok heel erg van ineens een wit hek voor zich en ging vol in de ankers. Even laten kijken en toen rustig weggestapt om weer even op mij te laten letten. Opnieuw aangereden en giga sprong maar wel er over heen! Volgende witte hek ging heel soepeltjes en de piano vond ik ook lekker gaan. Daarna de sprongen allemaal soepeltjes gesprongen tot de picknicktafel. Hij zag de blauwe kussentjes al aankomen en kreeg een beetje een noodsprong. De blauwe kussentjes waren toch wel heel eng en dus weigering. De laatste hindernissen met wat gebrul heel soepeltjes gesprongen.
' blijkbaar.