Ik heb geen training meer voor Gorssel. Laatste training was 2e week juli. Hopelijk heeft paard geen spontane geheugenverlies maar dat zal wel niet
Leliaardje
Geplaatst: 31-08-11 18:49
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie starttijden discussie . Ik weet dat het er bij hoort hoor, maar ik haat het als we zo vroeg weg moeten. Morgen gaan we nog een keer lessen. Ben benieuwd of ze het nog leuk vindt .
xxitsmexx
Geplaatst: 01-09-11 14:07
Net training gehad en bay deed.het super zelf het water. Rob zegt dat we het kunnen
Sannnn
Geplaatst: 01-09-11 16:18
Komt vast goed Mendy!! Ik had vorig jaar ook in Gorssel mijn 'debuut' met Vero, ging ook fijn daar. Is fijne 1e cross.
Franciska15
Geplaatst: 01-09-11 16:54
marielle123 schreef:
ik kom nu helemaal vanuit brabant naar gorssel.! ahaha hopen op een luxe starttijd.
Ik hoop ook dat die van jou luxe is, gezien ik in jou buurt start! haha..
Laten we zeggen, ik ben niet zo'n ochtendmens. Ik sta eerst scheldend naast mn bed, maar vervolgens met frisse moed op pad
avanti2000
Geplaatst: 01-09-11 17:36
Hier een berichtje uit Gorssel, het is hier erg nat, dus jullie kunnen beter hopen dat je KUNT starten, i.p.v. te stressen over een eventuele vroege starttijd... En duimen voor mooi weer de komende week, natuurlijk!
Jakkiee Avanti, is er zoveel water gevallen in Gorssel?? Meen je dit serieus, of is het een geintje?
avanti2000
Geplaatst: 01-09-11 17:45
Dat meen ik serieus, helaas. CH Bathmen (afgelopen weekend) is hier afgelast en ook CH Klarenbeek dat dit weekend zou zijn gaat niet door vanwege de drassige terreinen. Ik geloof dat wij hier ongeveer alle buien hebben gehad die de afgelopen weken over NL zijn getrokken, niet zo leuk, dus.. Maar, wie weet blijft het de hele week droog en is er nix aan de hand!
Quinn
Geplaatst: 01-09-11 17:50
Ik ga heel hard hopen want anders gaat mijn planning drastisch in de war. Heb al 2 wedstrijden niet gestart door omstandigheden en 1 door het weer. Nu is Gorssel vooral door het bos en is hun grasveld voor dressuur bij mijn weten altijd top geweest. Dus ik ga uit van het positieve
Vorig jaar was ik in Gorssel, gelukkig hoefde kindlief niet op zondag te starten....., maar op zaterdag waren de dressuurbanen ook niet helemaal "fris", ook al flink drassig. Zondags was met die regen toen helemaal een drama natuurlijk.
Dan had ik zaterdags een goede dressuurring. Ik zat in 1 vd laatste ringen. De springring was goed en de cross ook. Zondags was het drama denk ik. Wat een regen die dag..
fatal_flower
Geplaatst: 01-09-11 19:58
Ik duim voor goed weer EN een luxe starttijd (wil met de trailer wel weer naast marielle staan, gezellig) Echt zo jammer dat er zoveel wedstrijden afgelast moesten worden...
Sim
Geplaatst: 01-09-11 20:05
avanti2000 schreef:
Hier een berichtje uit Gorssel, het is hier erg nat, dus jullie kunnen beter hopen dat je KUNT starten, i.p.v. te stressen over een eventuele vroege starttijd... En duimen voor mooi weer de komende week, natuurlijk!
Amen! Liever wel starten en vroeg op dan niet kunnen starten.
Sannnn
Geplaatst: 01-09-11 20:22
Vorig jaar was het die zondag echt een drama idd. Bleef maar gieten. Hoop dan dat het doorgaat, maar in mijn herinnering kan de bodem daar in Gorssel best veel hebben. Vorig jaar was het zondags ook te rijden terwijl er super veel water naar beneden kwam. Telefoon zat in een regenjaszak en die heeft het toen helaas niet overleefd. Weersverwachting is weer wisselvallig, afwachten dus..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-09-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Balen om te horen dat het daar zo nat nog is. Hopelijk trekt het de komende dagen nog goed bij. Zou erg balen wanneer mijn debuut in het water zou vallen. Heb er namelijk echt zin in.
Hopelijk is het plaatselijk en valt het naast Gorssel
Sannnn
Geplaatst: 01-09-11 20:56
Ik hoorde het ook al, maar ik hoorde ook dat het vanaf woensdag weer droog wordt. Het zou toch wat zijn als er dit jaar nog meer SGW's afgelast moeten worden...
ik zit net te kijken, de voorspellingen voor Gorssel zijn niet heel beroerd.
Leliaardje
Geplaatst: 01-09-11 21:01
Pfff, we hebben nu genoeg afgelaste wedstrijden gehad zeg!! Duimen maar dat het mee gaat vallen en dat we nog een lekker droog weekje krijgen!
Vanmiddag heerlijk gelest. Giga ging super. In het begin toch nog een keer stoppen op de trakehner, maar dat is om Laurie wakker te houden zeggen we maar .