Ik moet zeggen dat ik het zowieso wel fijner vind om over 2 dagen te rijden, net zoals ze in Belgie overal doen. Paarden zijn ook veel fitter en komen veel fitter thuis.
het grote verschil met Belgie is wel dat ze daar ook de faciliteiten ervoor regelen. Ik vind het wel leuk, maar het kost behoorlijk wat extra geld, en je hele weekend (+ vrijdag en maandag) is zoek. En op vrijdag dressuren betekent ook weer een extra vrije dag, die zijn ook niet onbeperkt.
Alleen als je bij de lijst van het regiokampioenschap kijkt. Dan staat er ineens bij: ook vrije inschrijving... maar ja, daar kijk je normaal toch niet, als je niet aan die kampioenschappen meedoet?
Heb vandaag de KNHS gesproken en die was not amused! Tenzij ze vandaag nog om toestemming hebben gevraagd voor dressuur op vrijdag is het vanuit de KNHS niet toegestaan. Ook was de KNHS heel verbaasd over de gang van zaken en communicatie richting de ruiters.
Ik ben ook heel benieuwd. Had vanmiddag een klant in de winkel en die vertelde dat de oefencross zondag morgen werd gereden. Zij had 3 weken geleden gemaild. En van anderen hoor ik dat de oefencross op zaterdag wordt gereden! Ik vind het ook erg onduidelijk.
ik zou het toch wel heel erg fijn vinden om te weten wanneer ik moet rijden. ivm werk etc. kan niet zomaar vrij nemen. maarja bij de B en L stond 24 dus hopen dat dat ook zo blijft