[SGW] verslagen oefencross enschede.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: verslagen oefencross enschede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:41

Nee onderling maakt idd niet uit. :) Dus dat is weer een fijn iets van onderling.
Maar met officieel iig wel.

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:43

hmm okay. Ja dat weet ik, mijn zweep, haha :o Vond het wel makkelijk die langere zweep bij het water, maar had al wel gedacht dat het in de officiele cross niet mag..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:44

Al een sgw op't oog Anouk? :D

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:45

haha al een paar :D

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:17

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:22

Nope, ik ga naar Renswoude oefencross, is nog als afsluiting van crosslessen reeks en is me toch wat dichterbij :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:22

Ik ben er waarsch zaterdag. T gaat me daar om de waterbak was nog steeds vaak een probleem is.

cIaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:39

Leuke verslagen allemaal!
Heb blijkbaar toch nog een hoop bokkers gemist :o
Ik was jullie ringmeester bij het springen, en stond als hinderniscontroleur bij de op- afsprong combinatie (7abc pony/10abc paarden) ;)

Het was een lange, maar wel hele gezellige dag, een hoop mensen gesproken die ik al lang niet meer gezien heb.

Van de dressuur heb ik weinig gezien, maar het niveau met springen was deels wel heel triest... Dat deze mensen er blijkbaar verder niet over nadenken, wat er in een cross allemaal kan gebeuren...
Ik heb zelf 2 valpartijen meegemaakt, 1 op hindernis 4 en een bij mij op 10. Had nog dikke ruzie met degene die bij mij viel, want ze was het er alles behalve mee eens, dat ze na de val toch echt moest stoppen met de cross, en niet verder mocht springen... Nee, ze moest en zou haar paard even aanpakken :n Ze ging dus ook mooi de andere kant op, en heeft het rondje naar de buitenbak nog gesprongen, oh wat was ik boos... Heb door het bos dus met de mensen bij de buitenbak gecommuniceerd, en daar konden ze haar eindelijk stoppen. Onverantwoord... Heb nog gezegd, als ze zo nodig nog wil springen, dat ze even bij het hoofdterrein moest overleggen of ze hindernis 1 nog een keer mocht doen. Helaas trok ze zich er niks van aan...

Dit soort mensen maken het dus ook voor anderen gevaarlijk... Las iets van een val van Laura, ook dus blijkbaar omdat iemand anders niet luisterde en het terrein heeft vrijgegeven... Kan hier echt boos om worden :o Sterkte met je gebroken vinger :+:

Verder heb ik alleen Mandy, Marloes, Marcia, Melanie en Cynthia gesproken, van jullie heb ik ook (slechte kwaliteit :o ) foto's van de afsprong (pb even mailadres).

Melanie, wat schrikken zeg op de terugweg! Ik heb zelf ook een camera in de trailer, en wil nooit meer anders... geeft je een heel fijn gevoel, als je toch kunt zien wat er achterin gebeurd... Zeker geen weggegooid geld!

Ik vond het al met al een geslaagde dag, en je kon echt zien en merken hoeveel tijd Joyce en haar familie / stalgenoten er in de voorbereiding hadden gestoken!
Petje af, ik doe het jullie zeker niet na.

Als het volgend jaar weer georganiseerd wordt, en ik doe zelf niet mee, kom ik in ieder geval graag weer helpen ;)
Laatst bijgewerkt door cIaudia op 12-07-11 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 15:42

Claudia, je bedoelt Laura ipv Marcia haha.

melanie521@live.nl Al zou die van mij idd meer een blooper zijn ofniet? Weet echt niet waarom ie zo apart deed op de op/afsprong _O- hij lanceerde me echt. :') Misschien dacht ie dat er weer een slootje achter lag net als op training vrijdag ofzo _O-

Wel irritant dat jullie geen walkietalkies ofzo hadden om te kunnen communiceren, maakt het wel lastiger...!

cIaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:00

naam even aangepast haha

Foto is gemaild ;) Geen blooper nee, was net iets te vroeg met de foto :+
Nog bedankt trouwens voor het breken van de balk :P Was al de 2de keer dat ie brak, dus moest met een noodgang het bos weer in om een andere te zoeken haha.

Walkietalkies waren handig geweest ja, maar da's dan ook gelijk weer zo'n hele investering voor een onderling crossje... Wij hadden wel allemaal Joyce's mobiel nummer, waar ik ook echt gebruik van heb gemaakt (moest 2 keer hindernis repareren, en heb diegene meteen gemeld, die weigerde om na de val te stoppen...)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:03

Ghehe sorry :')
Paard was zo verbaasd van die afsprong dat ie zn achterbenen ineens liet hangen, maar gelukkig heeft ie goede beschermers om :')

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:14

cIaudia je hebt ook nog even met mij en me vader gepraat bij de afsprong,
we kwamen toen de hindernis net weer gemaakt was even kijken ;)

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:19

MelanieB, ik ben wel van mijn haflinger afgevallen bij hindernis 4. Ben er toen weer opgestapt en heb nog een aantal sprongen gesprongen. Ben niet lopend aan de hand, terug gelopen. Vond het erg jammer dat ik de cross niet mocht uit rijden.

Chariklia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:00

bedankt! Leuk om een aandenken aan onze eerste oefening te hebben!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 19:38

haha CLaudia :') marcia was het niet. :P

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 20:28

Ik lag er wel naast op dezelfde plek, maar gelukkig niets gebroken! Alleen een beetje een beurse rug.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:03

ik ben benieuwd naar de foto's van Irene2

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:06

@Anke_94: he wat goed van jou! Ik zag het al op je hyves staan. echt leuk hoor. Gefeliciteerd . Ga je dit nog vaker doen? Vond je het leuk om te doen? Want dat moet natuurlijk ook.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:19

melanie (beetje laat maar kon niet achter de pc) dat was inderdaar mijn vriend haha ;) mijn zusje fotograveerd veel dus we hadden dr camera meegenomen, t zijn niet echt top foto's geworden omdat we van een afstandje het water hebben gedaan ;)
zou morgen even kijken hoe ze eruit zien :D

ik weet trouwens ook wie dat meisje van die schimmel is, met springen ging ze ook al schreeuwend en klappend met de zweep rond terwijl het beestje niet de neiging had om te stoppen :?
vond het zelf ook veelste ver gaan :j

haha anke jij was dus diegene die zo juichend over de finisch lijn kwam hahaha!
moest er wel om lachen hoor! fijn toch dat je er zn goed gevoel van over hebt gehouden :)

grappig trouwens dat er nu veel meer bokkers reageren als in het voorbesprekingstopic nu denk ik telkens oh die heb ik ook gezien haha!

claudia ik heb ook nog even met je staan praten bij de afsprong :) je vertelde er dat er juist veel stops waren bij die kleintjes op die eerste sprong ;)
ik had zelf een stop op de afsprong (hehe maar dat had ik ook verwacht dat vind ze echt niet fijn :P) maar uiteindelijk na even wat protest en rustig blijven ging ze zo weer verder :+

Anke_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:59

@ Saar88, Echt super bedankt maakt niet uit dat het maar 1 foto is, dit is echt een super foto! Mijn hoofd is een beetje raar maar Sinn staat er echt super op!

@ sheela (JETTY!)
Ik vond het echt super!, ik had na het springen wel even een dipje, maar dat ging alweer helemaal goed bij de voorbereiding voor de cross.
Ik ga het zeker nog vaker doen weet alleen niet wanneer want Sinn is drachtig (paar weken) dus willen we even rustig aan doen..
Misschien dat ik dan met een ander paard mee doe! :D

@Valyra
Hahahah ja dat was ik :o ,
Ik was zo verschrikkelijk blij, had nooit verwacht een eerste cross foutloos te rijden zeker de waterbak was de allereerste keer! Later dacht ik nog wel, had wel wat minder mogen juichen/schreeuwen :o :o

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:14

Valyra schreef:
ik weet trouwens ook wie dat meisje van die schimmel is, met springen ging ze ook al schreeuwend en klappend met de zweep rond terwijl het beestje niet de neiging had om te stoppen :?
vond het zelf ook veelste ver gaan :j

met losrijden voor dressuur deed ze het ook al.
iedereen weet haar naam denk ik wel, kunnen zo op de lijst bij nr 10 kijken ;)
zou ze ook op bokt zitten.

Anke_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:03

@askazita
Ik heb even gezocht en dat zit ze ja! merellll heet ze op bokt, als je zoekt bij leden dan kom je op haar profiel, zoveel zit ze er niet op.. en dit gesprek leest ze ook niet was februari dat ze het laatst op bokt zat...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:11

@ saar88: waaah ze zijn onwijs leuk!!

vooral deze, als Lowara d'r middelvinger kon opsteken.... :') :D

Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:21

Haha ik spot mezelf op de achtergrond vd 1e foto O:) (paars tshirt)

Mooie foto's saar :j

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:46

Moderatoropmerking:
Het is natuurlijk heel erg leuk om een paar foto's van jezelf te hebben in een cross.
Maar een nabesprekingstopic is niet echt bedoeld om vol te posten met foto's en vragen om foto's.
Fotografen kunnen zich melden in het fotografen topic hier op SGW of een topic aanmaken op SGW-ITP. Ruiters kunnen die in de gaten houden of er iets van hen langs komt.

Hier graag een serieuze nabespreking van deze wedstrijd.