Dus dat is weer een fijn iets van onderling. Maar met officieel iig wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus dat is weer een fijn iets van onderling.

Ze ging dus ook mooi de andere kant op, en heeft het rondje naar de buitenbak nog gesprongen, oh wat was ik boos... Heb door het bos dus met de mensen bij de buitenbak gecommuniceerd, en daar konden ze haar eindelijk stoppen. Onverantwoord... Heb nog gezegd, als ze zo nodig nog wil springen, dat ze even bij het hoofdterrein moest overleggen of ze hindernis 1 nog een keer mocht doen. Helaas trok ze zich er niks van aan...
Sterkte met je gebroken vinger
) foto's van de afsprong (pb even mailadres).
hij lanceerde me echt.
Misschien dacht ie dat er weer een slootje achter lag net als op training vrijdag ofzo 
Geen blooper nee, was net iets te vroeg met de foto
Was al de 2de keer dat ie brak, dus moest met een noodgang het bos weer in om een andere te zoeken haha.
marcia was het niet.

mijn zusje fotograveerd veel dus we hadden dr camera meegenomen, t zijn niet echt top foto's geworden omdat we van een afstandje het water hebben gedaan 

je vertelde er dat er juist veel stops waren bij die kleintjes op die eerste sprong 
) maar uiteindelijk na even wat protest en rustig blijven ging ze zo weer verder
,
Valyra schreef:ik weet trouwens ook wie dat meisje van die schimmel is, met springen ging ze ook al schreeuwend en klappend met de zweep rond terwijl het beestje niet de neiging had om te stoppen
vond het zelf ook veelste ver gaan
(paars tshirt)