Jeuj, ik stond gedeelt laatste met dressuur ... 164 *kuch* ...

Edit; ohnee, gedeelt op een na laatste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Mijn god wat is dat beest sterk! Cross ook foutloos
Wel meteen voor het alternatief gegaan op het water, ik kwam de bosjes uit en toen kwam hij al helemaal terug, de vlaggetjes boven de boot wapperden flink! Ondanks dat we erg hard gingen op sommige stukken was ik ruim 20 sec. buiten de optimale tijd. Voor mijn gevoel had ik er toch flink het gas op zitten. Uiteindelijk 10e geworden 
Ik heb genoten van het weekend, weer een hoop bekenden gesproken en zien rijden.
dankjewel!
dressuurmatig is Bo toch niet zo 'slecht' ?
De inspringring was echt te glibberig voor een ijzerloos paard, dus heb alleen maar gestapt en 1 keer een oxertje genomen. Ook tijdens het inrijden stortregende het.
Was toch wel erg glad geworden en het ging dus ook echt heel erg slordig. Uiteindelijk 4 balkjes, heel jammer, want waren niet nodig geweest. Maar we mochten de cross in
Hij was echt mega braaf, luisterde heel erg goed en sprong alles! Ook het water sprong hij vanuit galop gewoon in 1 keer in. Dus cross helemaal foutloos, behalve wat strafpunten voor de tijd. Zag net dat we 9e zijn geworden
Dus ik ben helemaal trots op Haf! Gaan we volgend jaar ook maar is letten het op doorrijden zodat we wat minder tijdfouten hebben.

Mootje schreef:Jetske, dat meen je nietdressuurmatig is Bo toch niet zo 'slecht' ?
) niet. Zijn dressuurniveau is nog echt B. Er zaten op 1x verkeerd aanspringenn (maar wel op tijd hersteld) geen grove fouten in mijn proef. 

Heb je mijn fantastische weigering op jouw hindernis ook nog meegekregen?
texelse schreef:Heel bijzonder was de reactie van de hindernisrechter. Ik stond toevallig op dat punt te kijken en was er dus meteen bij. De hindernisrechter vroeg "ga je nog door"??? Moet je nagaan, ze stond naast het paard, dat net weer uit de bulfin gekrabbeld was!! " nee ik stop", was de reactie. "O, mag ik dan je nummer"?? Zo onnozel. Niet gevraagd of ze wat mankeerde, of het paard niet geblesseerd was, helemaal niets. En vragen of ze nog doorging!!! Terwijl ik er ook nog naast stond met het verloren ijzer in m'n hand. Nou ja, goedwillende vrijwilligers moeten we voorzichtig mee zijn.