Bloempjeh: Wat zonde zeg, wel verstandig van je..
Joyce: Gefeliciteerd!! Super!
Lielle: super!! Kei goed in die dikke vette onwijze cross zeg.
Je hebt echt wel de vuurdoop gehad. We zagen je langskomen van 2 naar 3 toen we stonden te wachten om met de vrachtwagen over te steken, hopelijk heb je geen last gehad..
Hij ging goed door iig!
Qubelle: Jammer zeg..
)
Ik ben helemaal tevreden met mijn M-debuut met Ojee. Dressuur was niet best, helaas, maar dat maakte ze met springen helemaal goed. Het ging ontzettend lekker tot het net voor 8 ineens in mijn rug schoot en niet te zuinig. Ik heb de rest uitgereden door Ojee te sturen naar de juiste sprongen en verder me te concentreren op blijven zitten. Alleen op 10 hadden we een k*e afstand en dus een balk (of 3), en een tijdfoutje, maar ze heeft me echt door de laatste lijnen meegenomen. Zondagochtend maar even getest of rijden zou lukken (za middag was echt een ramp) en dat viel niet tegen. Uiteindelijk mocht ik om kwart voor vijf van start, en ze ging echt heel fijn. Ik kon wel merken dat ze zelf onder de indruk van alle dikke sprongen maar ze bleef wel braaf doorgaan als ik het vroeg. Lijntje 8ab (gebroken lijn op 5 van een boom naar een dikke kar) ging heel fijn, water ook. Coffin (waar quebelle zat) was ze verrast door de greppel, en ik te laat om nog door te duwen, maar de tweede keer ging ze wel braaf. De twee puntjes en de boot (die ik zelf wel erg dik vond) gingen ook lekker, net als het tweede water. Uiteindelijk dus met 1 stop en wat tijdfouten rond en vooral meer dan tevreden
Knap hoor!

) ..
. Maar goed, toch nog 13e. Aan het eind vd middag springen, ging lekker en ook foutloos binnen de tijd. Ungaro was er lekker aan en hij vond het erg gezellig met zijn nieuwe buren en zoveel interessante dingen om te zien. Hij voelde zich gelijk weer helemaal thuis.

. Heb daarna nog wat gekeken en ben uiteindelijk nog pas om half 7 naar huis vertrokken. Was een erg geslaagd weekend dus en ben blij dat die 550 km zich dus geloond hebben. Bovendien gezellig kunnen bijkletsen met diverse bekenden, helaas stonden Simmie en Lielle ad andere kant vh parkeerterrein waardoor ik hun maar weinig heb gezien…. Op naar de volgende cross!

. Weet nie wie het is, maar deze site heeft bijna van elke cross foto's