Foutloos, snelste tijd van alle L ruiters en Arany pakte echt super aan! Baal alleen van m'n dressuur, 160 punten... nu krijg ik dus geen winstpunten. Het ging ook inderdaad niet geweldig, reed middenin een plensbui, arany liep te kloten bij de ingang van de ring (witte balkje op de grond was zooooo eng), voorlezer was niet te verstaan en door de zenuwen wist ik zelf de proef ook niet meer. Maar 160 is wel heel erg laag, zo erg was het nou ook weer niet.
Maar in mijn ring is zo slecht gecrosst dat ik zelfs met 70 strafpunten van dressuur nog 2e was! Natuurlijk super blij met een foutloos springparcours, foutloze cross en een 2e prijs, maar wel gek dat er ZO slecht gereden is.
@Bianca, ik heb je zien vallen. Bull roetsjte zo onderuit voor hindernis 8, geen grip op de gladde bodem en daar lagen jullie. Kon jij zelf niks aan doen (behalve je paard op ijzers zetten?) Gelukkig is het uiteindelijk allemaal nog redelijk goed afgelopen! Zag er spannend uit!
@Evony, misschien helpt het als je zelf gewoon gaan genieten van het rijden en niet perse voor een goed resultaat gaat. Ga in eerste plaats voor de lol voor jezelf en trek je gewoon lekker niks aan van het commentaar van anderen. Of ga eens een pittig gesprek met je vader aan dat jij rijd voor je plezier en niet omdat het van hem moet, dus dat hij niet de druk zo moet opvoeren.

Als het met die weigeringen klaar was oke maar ik krijg vervolgens nog de hele terug reis een preek en gezever van hier tot tokio en dat is nou niet bepaald leuk of motiverend.
of 'volgende keer beter' oid
en zijn verder helemaal trots op de filmpjes die ik van de laatste twee keer had gemaakt. Als je vader zijn voldoening uit jouw hobby moet halen moet hij maar snel wat anders zoeken