Nou niet overdreven lang denk ik, maar ik woon niet echt in de buurt van Maarsbergen, dus het zou wel ideaal zijn als ik tussendoor kan verkennen. Maar ik wacht wel rustig de startlijsten af. Bedankt iig!
wel fijn dat er zo'n lange tijd tussen zit, want dan hoef ik niet te kort los te rijden voor de dressuur en bang te zijn dat ik hem te moe rijdt want daarna kan die toch nog uitrusten
Als je aantoonbaar ook ver weg woont (woonplaats op coupon), dan proberen wij er rekening mee te houden dat je wat later start. Mits je niet met 2 of 3 paarden start want dan is het gewoon puzzelen. Mensen die dichtbij wonen kunnen makkelijker van te voren verkennen, rijden en paard weer op stal zetten en eventueel gezellig terug komen om een drankje te doen.
Ik hoop dat ik genoeg tijd hem om te verkennen op zaterdag. Ik krijg geen vrij van werk en moet vrijdags tot 1700 werken en kan dan ook niet "even" naar Maarsbergen rijden om te verkennen. Veels te ver weg.
Heb je geen koelbox/tas Corien? Anders helpt het ook om de doos in te pakken in aluminiumfolie, daar koelelement onder leggen en klaar is klara!
Quinn
Geplaatst: 16-06-11 19:39
Zo warm als vorig jaar wordt het gelukkig niet. Zal mijn paard erg blij mee zijn. Ik heb ook eindelijk een fiets die meekan dus dat scheelt weer veel lopen.
warmer dan vorig jaar is in nederland geloof ik ook niet mogelijk
Margriet_
Geplaatst: 16-06-11 20:05
CoriienRN schreef:
Hahah dames ik neem 2 taarten mee appel en slagroom weet ik niet of dat lekker blijft als het warm weer is.. OP=OP!
Jammer dat ik zaterdags niet hoef! Klinkt goed!
Quinn
Geplaatst: 16-06-11 20:05
Misschien wil de organisatie wel een aparte rij reserveren op de parkeerplaats voor alle bokkers. Deze in 1 rij zetten naast elkaar. Zou super gezellig zijn
ik heb nog wel stukje taart, ben geslaagd van school. Heb is aan appeltaart met slagroom erop
Ik zei tegen mijn moeder ook al voor op vrijdag dat ze een fiets moet meenemen dat dat makkelijker is naar de dressuurring toe, las hier namelijk dat het een stuk verderop ligt en anders moet ze zo'n eind lopen.
verkennen gewoon lopend doen neem ik aan?
bianca1980
Geplaatst: 16-06-11 20:52
caro29 schreef:
Misschien wil de organisatie wel een aparte rij reserveren op de parkeerplaats voor alle bokkers. Deze in 1 rij zetten naast elkaar. Zou super gezellig zijn