Ik ben ook weer terug na een laaaange dag. Vanochtend half 7 vertrokken, en half 7 vanavond weer thuis
Het was vandaag mn L-debuut, en na ons dressuur fiasco lage punten van Chaam, hadden we nu wonderbaarlijk 195 punten (fijn zo'n jurysport
), het ging goed, maar 195 had ik ook niet verwacht! Iig een voorlopige 4e plek. Toen heel lang wachten, had met inparkeren expres een plekje tussen de trailer naast mij gelaten, kon ik mooi een weitje maken voor peerd, maar helaas na het lopen stond er een trailer tussen.. Dus maar gewoon naast de andere trailers een mooi weitje gemaakt, had veel bekijks maar paard trok zich er niks van aan, die dacht alleen maar vreettteeeennn 
Met het springen onze goede mood weten vast te houden, ging ook super nergens een verkeerde afstand alles klopte gewoon
Toen de cross in! Ik was best een beetje zenuwachtig, toch 1ste keer L, alhoewel ik moet lopen alleen de lijn bij 6 en 7 wat lastig vond en het water (ging beide ook mis
), vond ik het verder voor een L parcour wel meevallen kwa moeilijkheid, ja het was veel sturen maar dat geeft niet. Helaas bij 6&7 niet de lijn kunnen rijden die ik wilde, waardoor ik na het alternatief van 6 (die wilde ik wel) ook het alternatief van 7 heb genomen, wat wat tijd kostte. Rest van de cross super gereden tot het water. Knor galloppeerde prima op de hindernis vóór het water af, zag ineens dat water en stopte acuut. Nog een keer aanrijden en helaas weer een stop. Toen maar heel hard aangemoedigd (ook vanaf de kant
) en toen ging ze er gelukkig overheen, en ook gelijk het water in, dus konden we nog verder! Laatste hindernissen super
Uiteindelijk niet meer op de prijsuitreiking gewacht, ik had 2 weigeringen en tijdfouten dus hoog zal ik wel niet ge-eindigd zijn, maar al met al een SUPER L-debuut en ik heb een heerlijk dagje gehad!Alle prijswinnaars gefeliciteerd, voor diegenen bij wie het wat minder ging, volgende keer beter!
.
. 
. Tikte een balk en smeerde hem. Verder ging het best wel goed.
.. Maar ze vind het ook super leuk. Anders zou ze het echt niet doen. 
Met dank aan het zusje van LL!
! Ik had trouwens met 0,7 punt verschil net geen prijs
.

!
. En ik zei toch dat ik ging zwaaien
Ik heb je niet eens gezien, laat staan dat ik tijd had gehad om te zwaaien