[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 11:32

Heb de eindsprint gemist!!

Maar Noor heeft er een super mooie opening van gemaakt!

Eef: Dat is een fijne hengst die jonge mytens! En idd wat Jeroen al zrgt van beide kanten zeer rijtypisch. Meer denk ik dan een hengst als Jaguar Mail.

Mootje komt hier idd een bakkie doen vanavond en de airjacket passen (moeders is hem nu aan het wassen :Y) )

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:15

Gezellig Lau! Had je hem al zo vies gemaakt? :P

Rustig hier, iedereen hard aan het werk?

Fysio was gister weer geweest, 2 a 3 daagjes longeren en dan mogen we weer.
Vanochtend al T aan de hand gestapt, de rest mag vanavond. En ik ben maar weer op de fiets :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:21

Nou geen kroegentocht voor mij :( Nek doet teveel pijn, dus ik ga met wat asprines op de bank.

Paard kan weer goed eten, zijn tanden zijn weer helemaal gevijld. Hij was braaf en de tandarts was tevreden. Ze waren ook vrij snel klaar.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:22

@ evony: dat hard aan het werk is niet zo erg, publiekelijk voor 100 man voor gek worden gezet is iets minder leuk ;) als was ik erop voorbereid... ken de persoon in kwestie een beetje..., en een volgende keer zou ik in beide gevallen gelijk handelen..., veiligheid staat voorop, voor paard en omstanders, zo'n zeikerd met een zachte gggggg aan de microfoon heeft dan pech..., voert ie z'n eigen showtje maar op...

(bezig met afronden van de jaarreking/overzicht, morgenavond komt de kascommissie langs :P )

Lau: was dat wassen nodig ;) hahaha
Roven xx is trouwens niet meer beschikbaar vers... is verkocht naar hongarije ofzo...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:23

Is wel een mooi spul daar he Jeroen! Ik heb er een tijdje gelest :)

Wat balen Annetje!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:26

weule schreef:
zo'n zeikerd met een zachte gggggg aan de ...
Ey! :( Niks tegen een zachte g he! ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:26

@ TG: zeker mooi spul!!! (hoe kom jij daar zo verzeild dan??)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:37

Ik woonde tot maart vorig jaar in Vjenne :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:42

weule schreef:
Roven xx is trouwens niet meer beschikbaar vers... is verkocht naar hongarije ofzo...
Ik vroeg me al af waarom hij nog wel in de folder van de Dalhoeve stond die laatst door de brievenbus kwam, maar opeens van de website gehaald was :?

Mootje en Lau: Koffie-drink ze :+ Moet Mootje nu een nat Airjacket passen? :+
Karen: Fijn dat je paardjes weer lekker onder handen genomen zijn :)
Annetje: Vervelend zeg.. :(:)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:49

weule schreef:

Vroeg me al af wat er aan de hand was. Moet ik toch maar even een berichtje naar de Dalhoeve sturen......

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:52

is inderdaad weinig ruchtbaarheid aan gegeven....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:06

Evony schreef:
Mirthe: jammer dat de handelaar Ul te klein vond, ga je na Ul eigenlijk weer een nieuwe kopen?

De nieuwe staat er al pak hem beet een kleine 2 maand :+ . Als Yoeri & Ultra beide verkocht zijn komt er wel weer iets nieuws. Misschien dat een dressuurpaard die ik vorig jaar heb beleerd weer terugkomt, degene die hem nu rijdt heeft teveel aan 3 paarden, een baan en een gezin met 3? kinderen en een man. Eigenaar had het er over vorig jaar dat ik hem maar moest gaan starten. Dressuur :+

Apart van Roven, heb daar niets over gehoord/gelezen dus idd niet met al te veel bombarie.

Hier is alles ge-ent. Heb ineens weer last van mijn rug dus wordt een relatief saai dagje (kamer opruimen!!!???). Pap heeft naar school gebeld met de volgende mededeling: Mirthe komt niet op school. Ze heeft verkering met de pleepot. Alsjeblieft zeg :') ze zullen wel denken, wat is dat voor idioot. Vrouw had ook helemaal dubbel aan de telefoon gehangen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:30

Ik zit op kantoor en heb al een paar ijskoude douches over mij heengekregen.... Moet mijzelf nu heel hard tegenhouden om mijn boeltje niet te pakken -:(-

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:31

Sterkte Mootje!! Achterbakse acties tijdens je afwezigheid???

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:31

IJskoude douches? Zijn ze de sprinklesinstalatie aan het testen? Of was het figuurlijk?
Sterkte in elk geval. Nog even doorbijten, het is 5 uur voordat je het weet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:33

Jouw werksituatie lijkt met absoluut niet fijn Mo!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:34

Nee, inderdaad... Achterbaks gedoe ten top -O- En niemand die wat tegen mij zegt of het gewoon vraagt ;(

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:36

@mirthe.. nou leuk ziekmelden dus van je pa. dat je dat voor elkaar krijgt een dagje geen school. Jammer dat je bak te hard is. Hier is het goed te rijden. maar daar komt ook het zonnetje smorgens op en die staat de hele dag op de bak.
@sann.. beterschap met je pols
@lielle.. veel plezier met crosstraining.
@mootje.. succes op je werk :(:)
verder weet ik zo niet meer. wel veel over bitjes enz. hier hebben ze allemaal een "simpele" bustrens allemaal vrij dun.

net zoeff en ol gereden. Zoeff was behoorlijk zoefffff wilde aandraven en kreeg me toch een bokpartij. Echt heel hoog want we ging bijna over de bakrand heen (1.50 hoog ofzo). Dus maar veel in de stap gedaan. lekker los maken. daarna ol gereden eerst in de bak een 20min dressuurwerk en daarna nog stuk de weg op. Ook in het zandpad flink gegalopeerd (maar dat zit niet met een dressuurzadel op) en hij was weer knettergek. maarja vind het niet zo erg zolang hij maar goed blijft.
Daarna Fi's beentje afgespoten want gister had ze opeens een hele dikke knie, maar zie geen wondje misschien klap gehad of zelf tegen de stal aan getrapt (doet ze ook wel veel als ze haar zin niet krijgt)
daarna stallen gedaan en zo nog even douche en dan werken.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:39

Lau: ik denk ook dat het Mighty Magic wordt, ook mooi dekgeld voor 1e veulen en een geweldig beest! Het was een beetje de vraag of ik een springveulen voor de verkoop wil fokken of een eventingpaard of geen.
Geen veulen valt af. Papa, die helemaal niets met paarden heeft wil een veulentje fokken :+ en aangezien wij niet zo goed zijn in verkopen denk ik dat ik toch maar ga proberen een eventingpaard te fokken uit mijn schijterige springkanon.

Mirthe: _O-
Mo: wat een gedoe allemaal op je werk! Echt niet leuk. Snap wel dat je op ontploffen staat.

Paard is erg leuk en staat op de film, filmpje is aan het uploaden.
Ik heb moeders zo gek dat er waarschijnlijk toch twee paarden bijkomen, of tenminste ze begon er zelf over. := Een jonkie en een goede 6,7 of 8 jarige met wat ervaring, een tweede Caap. ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 13:44

Mootje schreef:
Ik zit op kantoor en heb al een paar ijskoude douches over mij heengekregen.... Moet mijzelf nu heel hard tegenhouden om mijn boeltje niet te pakken -:(-

:(:) Leidinggevende stookt de boel op? Maar onderneemt het afdelingshoofd dan nog steeds geen actie?? Wat een rotsituatie zeg! :(

@ Evelien: zo zo, 2 paarden erbij. Doe maar! :P

:O :\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:55

2 paarden erbij is niet verkeerd Eef :D
Haha gekke Zoeff Mendy! Ik krijg het zelden voor elkaar dat mijn ouders mij afmelden voor school, maar dit keer heb ik er niet eens om gevraagd. Had net zo goed wel naar school willen gaan want ik had tegelijkertijd met mijn leuke jongen een tussenuur. Hadden al plannen gemaakt en toen zei mam gister: Morgen blijf je thuis. Okeuuj :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:59

haha dat is opzich wel jammer dan mirthe. nouja komen vast nog wel tussenuurtjes dat jullie wel samen vrij hebben. en anders na school wat afspreken ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:24

mooie actie van je pa mirthe...
evelien: toemaar 2 paarden nog wel..., eventing paarden fokken wordt steeds interessanter, op onze voorjaarsvergadering van't kwpn is dat het thema...
mistid: jammer dat je je vriendje misloopt....
mootje: soms wil je ze wel slaaannnnnn hé ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:34

Mootje, :(:) wat een gedoe zeg!!! :(

Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar als het goed is komt donderdag of vrijdag mn zadel *\o/*

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:36

Dat is het betere nieuws Karen!
Haha nog geen vriendje hoor Jeroen ;) .
Op school zien we elkaar ongeveer nooit (onze school heeft verschillende pauzes voor de verschillende stromen) dus was anders mooi makkelijk geweest :P . Zaterdag ofzo maar eens naar de film