Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar er zitten met springen & cross 6 ofzo tussen, omdat er 3 ringen zijn. Maar vorig jaar in Vasse ben ik nog wel 2 tegen gekomen, de rest was toen ook al eruit. Meneer vind smalletjes nog niet zo chill. mistid schreef:Hey Bianca, anders gaan wij vrijdag alvast samen lopen als je daar zin in hebt? Misschien kunnen we wel met een klein groepje die kant op gaan om te verkennen. Dan heb je het wat relaxedeter (wtf hoe schrijf je dan?) op zaterdag

) Ben wel benieuwd hoe de cross eruit gaat zien! mistid schreef:Ik heb iig voor Ul mooie tijden. Wel vroeg weg (6 uur), maar tussendoor kan ik de cross nog een keer verkennen. Nu even de Vos zijn tijden checken.
Marijke, volgens mij moet ik 2 plaatsen voor Geert starten
.
Ils_K schreef:mistid schreef:Ik heb iig voor Ul mooie tijden. Wel vroeg weg (6 uur), maar tussendoor kan ik de cross nog een keer verkennen. Nu even de Vos zijn tijden checken.
Marijke, volgens mij moet ik 2 plaatsen voor Geert starten
Fijn dat ik het weet! Heb nooit mazzel als ik met je mee moet.
Ik ben er dus ook, niet met paard. Maar met Mirthe mee.
nee haha. Gorssel was toch nog vroeger? Hopen dat we nu wat meer geluk hebben wbt het rijden. Gelukkig hoeven we niet vooraf aan de dressuur te verkennen, ik moet zaterdags met de Vos starten dus loop dan de L paarden ook alvast. Dan kunnen we zondags even met wat minder druk op de ketel.