tja kan er ook niets aan doen. iedereen blijft elke keer "zeuren" wanneer de nieuwe data komt en dan is alles bekend en dan heb je maar 2 inschrijvingen
In juli augustus kan ik weer een training meepakken ben nu druk met de endurancewedstrijden
Kathleen_vW
Geplaatst: 06-05-11 09:43
Had nog een mailtje terug gestuurd, is er geen mogelijkheid tot prive les, of moet Richard van ver komen? Alle andere trainingen in de buurt zitten stampens vol
Zou ik ook graag willen weten, kreeg ook de vraag of ik wilde jureren deze dag.
minouesmee
Geplaatst: 18-05-11 19:30
Ik meld me hier ook weer! Ik krijg zondag waarschijnlijk mijn nieuwe pony voor een week opproef en als dat klikt zou ik graag weer komen trainen met haar. Gaan de trainingen door op de data's van de vorige pagina?
Heb het net overgemaakt, Donna. Ik hoor de planning binnenkort wel.
Super, we hebben er zin in.
norwind
Geplaatst: 24-05-11 00:09
Als iedere ruiter, behorend tot de vaste kern van deelnemers aan de cross, nu één ander interesseert om zich óók voor de trainingen optegeven, dan zijn er altijd voldoende combinaties om iedere geplande training door te laten gaan.
norwind
Geplaatst: 25-05-11 17:33
Alle deelnemers aan de crosstraining van zondag 29 mei a.s. een fantastische training toegewenst !
gister liep allemaal even wat anders dus vanvond gaat de groepsindeling eruit.
ging pas om 00.00u naar bed ivm een aangereden kitten die ik gevonden had, maar ze is inmiddels opgehaald en naar de DA gebracht door de dierenambulance.
Minouesmee: ik heb een aantal inschrijvingen staan dus je kunt er nog bij
Yvette: ik ben op de een of andere manier jouw mailadres kwijt, maar je staat er gewoon bij voor zondag. zou je mij nog een keer een mail kunnen sturen?