broertje belde net, nu in lelystad voor zijn werk, daarna om 9 uur vliegt hij naar milaan, morgen door naar Turijn(voor't werk), donderdagavond of vrijdagmorgen terug op Schiphol en vrijdagavond met de auto richting Oostenrijk(Skivakantie). Ik wist het wel, ging gewoon van turijn naar Oostenrijk met een trein ofzo....
volgens mij zij ik 'Jezus' op de radio.. niet zo netjes maar het floepte er zo uit!
excuus trouwens dat ik zo het sgw topic binnenval Ik lees weleens mee, maar heb me niet eerder gemeld omdat ik bang ben te weinig tijd te hebben om ook goed te kunnen reageren en bijlezen.
Laatst bijgewerkt door Irene2 op 14-12-10 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Irene: Wat leuk zeg Kunnen we het ook ergens terugluisteren?
Ik heb lekker beide paardjes gereden. Of nouja gehobbeld op Woll. Die steekt haar neus naar voren en draaft haar rondjes naar enige aanmoediging
Zo ziet haar buik er nu uit:
mistid
Geplaatst: 14-12-10 18:04
Das al een best buikje Vief!
Onze hond is trouwens superdik vergeleken normaal. Hij moet nog 2 weken ongeveer.
Wat onderaan de pagina staat (Wie is er online - gebruikers op dit forum) is wel heel handig. Zo heb ik net weer de bevestiging gehad dat ik nogsteeds wordt nagelezen door een bepaald persoon, omdat die niets met SGW te maken heeft & hier verder ook niemand kent. Dat ik zo interessant ben zeg .
Laatst bijgewerkt door mistid op 14-12-10 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat gaat lekker Vief!! Bari is ook behoorlijk gegroeid, maar die heeft ook lang stilgestaan met die hoefzweer. Hopelijk kan ik nog lekker een paar keer rijden met der.
mistid
Geplaatst: 14-12-10 18:12
viefdepief schreef:
Ja, benieuwd hoe enorm ze nog gaat worden Wat voor hond hebben jullie Mistid?
Een labrador X friese stabij (maar echt het type labrador), een zwarte. Ze is gedekt door een chocobruine labrador.
Gave hond zeg! Prachtige kruising Ik zag laatst een docu over rashonden. Dat was wel echt triest.. Zeker het stukje over de King Charles Spaniel.. Arme arme hondjes