Astrid; dat zijn ook errug leuke bezigheden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!! Gefeliciteerd ! 

voor de gene waarbij het minder goed ging
Zag er niet fijn uit! Gelukkig hebben jullie er niks aan over gehouden.
We waren zo koud, zo door en door koud, dat zelfs '' s avonds, een warme douche, de openhaard en een stevige ovenschotel nog niet voldoende waren om weer helemaal door te warmen. Maar vanmorgen was het weer lekker, en dan is het weer heel anders.
. Gelukkig alles nog heel.
. Ik vond er echt flinke hindernissen bij zitten hoor. Als je het vergelijkt met Gorssel en Diepenheim: dan zou het daar echt L zijn. Bij 5 zouden ze de tafel springen, want Giga pakt in principe zulke punten wel goed aan. Bij 11 (opsprong met boom er meteen achter) hadden we meteen het alternatief afgesproken. Giga neigt heel erg om terug te komen op opsprongen en dan meteen zo'n boom springen, dat kost toch wel erg veel kracht. We waren inderdaad bang dat ze op de Shetlanders terug zou komen (wat zag het er daar trouwens super mooi uit. Heel gaaf
). En de boom voor het water (16) hadden we ook nog wel twijfels over. En dan 18 zou ook nog pittig voor haar zijn. Al met al kwamen we niet helemaal stuiterend terug na het verkennen
. Op zich moet ze het allemaal wel kunnen, maar ja..............
. Ik ben naar 5 gelopen om te fotograferen en Laurie en Gieg gingen van start.
(geheel onverwacht)
en naar 13 meteen gaan zitten, benen er aan en echt super mooi over 14 door naar 15. Men wat was ik trots, en toen was ik even mijn gedachte kwijt want die zaten bij mijn trotsigheid voor mijn paard en had ik een lanksloper op 16
.
196 is toch niet slecht, Of viel de plaatsing je tegen? Citaat:4. Bij een val van een ruiter in één van de wedstrijdonderdelen volgt uitsluiting. De
ruiter dient na een uitsluiting ten gevolge van een val op eigen initiatief de wedstrijd
onmiddellijk te beëindigen. Indien hij dat niet doet, dient de combinatie zo
snel mogelijk te worden gestopt en moet rapport worden uitgebracht aan de Federatievertegenwoordiger.
Dan ben ik (en Hetje vooral ook) bij de les en rijd ik er tenminste aan.