Ik zal ook even vertellen hoe het gegaan is

Vooraf hele spookverhalen gehoord hoe de dressuurbanen zouden zijn, maar mijn baan bleek iig heel erg mee te vallen

Springen ging niet echt fijn, hij stopte 20 meter voor 2 al, dat heb ik nog nooit meegemaakt met hem

De cross ging gelukkig beter! Het starten wordt steeds beter, hij had nu nog maar 1 hindernis nodig om even in te komen. Had alleen een stop op 14, het huisje. Wel jammer want voor de rest ging het echt lekker

Had alleen een 5 en de vijf 6en op stijl, ik zal die beoordeling wel nooit begrijpen want de ene keer gaat het helemaal niet fijn en heb ik 7ens en 8en, en nu ging het wel fijn en dus geen eens een 6 gemiddeld... Ook stond er dat ik met 'plezier' de cross moest rijden ofzo? Dat kan ik echt niet begrijpen want met een cross zit ik te glunderen op m'n paard en na bijna elke hindernis beloon ik hem met een klopje en/of 'goedzo!', en hij heeft z'n oortjes dan ook strak naar voren staan...
@Bianca: ik ben 1- capcover donkerblauw met sterretjes en een lichtblauw bolletje erop.Donkerbruin paard bles, bruin tuig, witte rijbroek donkerblauw shirt.