Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb er verder nog nooit een slechte bodem mee gemaakt. Gewoon balen voor de organisatie.
Maar als je er niet wil rijden moet je idd gewoon niet opgeven, aan iedereen de eigen keuze. Ook dit jaar waren er weer enkele sprongen waar ik mijn twijfels bij zette maar wanneer je gewoon de cross goed verkend en je eigen paard goed kent weet je ook hoe je deze imo korte afstanden het beste kan aanrijden. Toch worden de afstanden hier elk jaar beter en zaten er niet van die vreemde smalle hindernissen op open terrein in. Zelf vond ik de in-uit midden op een groot weiland niet slim gebouwd en had ik de zwaan op zondag uit de cross gehaald.Lielle schreef:En nog een voorbeeld van een oneerlijke hindernis vond ik het smalletje van Neede vorig jaar. Dat was een lage sprong (80 cm) midden op een open veld met een front van een meter of. Op zich al niet erg logisch, maar het enge waren de armen die er aan de achterkant aan zaten (het was dus zeg maar een U die je vanaf de bodem aanreed). Op het moment dat je paard daar maar enigszins scheef springt, land je bovenop de balken en dan weet je niet wat er gebeurt. Die hindernis heb ik dan ook van de andere kant gesprongen, waarbij je tussen de armen afzette en een vrije landing had.

Echt heel gemakkelijk aan te rijden en simpel te springen.

Lielle schreef:Billy, op jouw oordeel durf ik wel af te gaan, dus wie weet volgend jaar.
Dus wat wij zeggen klopt niet en kun je niet van op aan?
). rowo schreef:Lielle schreef:Billy, op jouw oordeel durf ik wel af te gaan, dus wie weet volgend jaar.
Das ook lekker danDus wat wij zeggen klopt niet en kun je niet van op aan?
Neede heeft zeer zeker positieve veranderingen ondergaan. Echt rare hindernissen zoals de Gaffel en dat smalletje zie je er niet meer. DE trackener (zoals die hier wordt genoemd) is zo verandert dat ie nu gewoon goed te rijden is (zeg ik als schijtlaars eerste klas).
Het is misschien niet de mooiste cross hier uit de omgeving, maar om nou te zeggen dat ie niet fair en niet eerlijk is. Dat gaat mij persoonlijk te ver.