[SGW] SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:35

Ik kan mij voorstellen dat jullie heel wat emails binnenkrijgen :=

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:40

Simmie schreef:
Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien Iris. :D Zei jij laatst niet dat Vasse wat vroeg kwam? :D
Maar komt best goed! Je hebt een goede ruiter op je paard!

By the way: ik zie op de startlijst dat er ook nog plaats is in de L in Neede. ;)
Kan San zondag al aan de start komen. :P

Dat dacht ik ook maar ik dacht ook dat het L wat hoog gegrepen was maar de springinstructrice dacht dat ie in het L beter tot zn recht zo komen en Sanne vond m vertrouwd genoeg aanvoelen dus volgende week nog een keer trainen bij Lozeman en dan gaan we ervoor!
Althans, ik vanaf de kant en de 2 dames vraag ik me af wie er het fanatiekste is :+

Ik lees hier vanalles over secretariaat, ook ik kreeg geen reactie na 2 mailtjes of er plek was. na een belletje wist ik direct waar we aan toe waren dus prima geregeld alsnog.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:40

Mootje schreef:
Ik kan mij voorstellen dat jullie heel wat emails binnenkrijgen :=

Hoeveel starts is normaal op zo'n dag?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:44

In maarsbergen was ik start 169 geloof ik en startte als één van de laatsten! Rond de 200 kom je dus in de richting. Het is met name afhankelijk van het aantal dressuurringen.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:49

Dat is een hele hoop!
Maarsbergen was vrij rustig toch, althans een hoop afzeggingen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 22:52

Mooi, dan kan ik dus nog B starten. :P Snap inderdaad wel dat ze niet op elke mail kunnen reageren maar het is wel fijn als je weet waar je aan toe bent. De ene cross heeft 1,5 maand van te voren al een wachtlijst en bij de ander kun je een dag van te voren nog bijschrijven. :+

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:54

Ik wil hier toch graag even op komen voor het wedstrijd secretariaat. Ik zit ook in de organisatie van een SGW en ik krijg vaak het gevoel dat een groot aantal ruiters geen idee heeft wat voor werk de organisatie mee brengt.
Als ik bij ons kijk hoeveel (in mijn ogen vaak onnodige, niet altijd natuurlijk) mails de wedstrijdsecretaresses de afgelopen jaren hebben gehad dan zou je er spontaan simpel van worden.
Het lijkt me goed om als ruiters wat meer respect en minder commentaar te hebben op organisaties. Want vaak zijn het mensen van buiten onze tact van sport die hun stinkende best doen (en er veel uren in steken) om ons het peziertje te doen wat SGW heet.

Als ik dan lees dat er verwacht wordt dat het secretariaat bij houdt of je betaald hebt of niet dan wordt ik daar een beetje verdrietig van.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:55

Iris, maar de gaten hadden ook nummers. Er waren inderdaad een hoop afmeldingen door de warmte!
Sommige crossen zijn inderdaad achterlijk vroeg al vol :j

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 23:41

Hallo allemaal,

Ik meld mij hier ook!
Onze pony is verkocht |( |( , maar ze heeft een super nieuw huis gekregen!! 8-)
Ik had haar nog graag nog een keer Z gestart, maar ik ben de nieuwe eigenaar nog aan het overhalen om de BB pony's te doen. (is er eigenlijk nog wel plek..? :o )

Princenhage start ik bij de BB paarden op mijn nieuwe paard.
Ze is nog volledig groen, puppy, dus dat wordt een rustig rondje om vertrouwd te raken.

Als ik alle andere crossen vergelijk, vond ik Princenhage altijd erg vriendelijk qua bouwen.
Een erg mooie springtuin en alles dich bij elkaar (parkeren e.d.)

Heb er zin in!

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:59

mamabird schreef:
Heb net het secretariaat paarden aan de lijn gehad en iedereen die zijn coupon tot nu toe heeft ingestuurd is ook ingeschreven. Alleen mailen dat je mee wil doen is dus niet voldoende, je coupon moet ook binnen zijn. Het kan kloppen dat je geen bevestiging krijgt want dat is onbegonnen werk voor haar.
Er is geen wachtlijst bij de paarden, maar het zit wel bijna vol.

Nu begin ik ook nog te zeuren *bloost*, maar heb je enig idee hoe dit als Belg moet? Ik zou op de dag zelf moeten betalen.. Moet ik een Belgische coupon opsturen of kan ik de dag zelf daar 1 afgeven of moet ik een blanco kopen?

Het is allemaal nog nieuw voor me, die Nederlandse wedstrijden :o

Ik kreeg trouwens wel heel snel reactie op mijn vragen en aanmelding.. +:)+

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:42

Bloempjeh:
Dat zijn goede vragen ja! Misschien is het het beste als je ons secretariaat even belt met deze vragen, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:42

sfranken schreef:
Ik wil hier toch graag even op komen voor het wedstrijd secretariaat. Ik zit ook in de organisatie van een SGW en ik krijg vaak het gevoel dat een groot aantal ruiters geen idee heeft wat voor werk de organisatie mee brengt.
Als ik bij ons kijk hoeveel (in mijn ogen vaak onnodige, niet altijd natuurlijk) mails de wedstrijdsecretaresses de afgelopen jaren hebben gehad dan zou je er spontaan simpel van worden.
Het lijkt me goed om als ruiters wat meer respect en minder commentaar te hebben op organisaties. Want vaak zijn het mensen van buiten onze tact van sport die hun stinkende best doen (en er veel uren in steken) om ons het peziertje te doen wat SGW heet.

Als ik dan lees dat er verwacht wordt dat het secretariaat bij houdt of je betaald hebt of niet dan wordt ik daar een beetje verdrietig van.....

DANK! *D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:03

nou ik heb toch ook helemaal nooit gezegd dat dat verwacht wordt, ik zei alleen dat ik dat wel handig vond om inderdaad te zien dat je coupon en je betaling is aangekomen...

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:47

Ik heb net opgegeven voor BB paarden! :):)
Ik lees straks even dit topic bij.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:09

Simmie: Je afmelding is doorgekomen bij het secretariaat!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:22

mamabird schreef:
Simmie: Je afmelding is doorgekomen bij het secretariaat!

Oh dank je! Dat is prettig te horen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:17

Mijn mail met de vraag of ik B kan starten ipv BB is de deur uit!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:26

Spannend Mootje! Knap dat je het toch gaat proberen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:27

Gaaf Mootje!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:16

Princenhage heeft een minder moeilijke waterbak dan Lisse (mijn mening), en dat was in Lisse ons enige struikelblok... Ik ben benieuwd :D Ik heb alleen nog geen email terug gehad.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 12:43

Ik heb net een mail terug gehad, had mijn coupon ondertussen al verstuurd. :) Anders moet je even bellen?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:55

Ik had ook opeens vanmorgen een mail terug :)
Mijn aanmelding is in elk geval gelukt, vervoer heb ik gelukkig ook kunnen regelen. Nu alleen nog maar zien dat we nog een keer kunnen oefenen.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:01

Vorig jaar vroeg ik jullie om een regendansje, maar dit jaar graag wat moves om de zon tevoorschijn te toveren graag!!! De maïs is er nog steeds niet af, dus de stress begint nu toe te slaan! De maïs op het dressuur terrein is nog vreselijk groen en die zal er nog niet af zijn.... Heb gelukkig al wel een ander stuk grond kunnen regelen net, maar dan moet het niet zo nat blijven want dan word dat alsnog een drama ivm de modder. Ook voor de stukken door het bos, mag het nu echt wel even gaan nazomereren.... zucht...

Ps heb het secretariaat verteld van alle berichten hier over wel of geen mailtjes terug ontvangen...Blijkbaar hebben ze er toch wat meegedaan....

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:07

owjeeh mamabird! Hopelijk knapt het weer snel op! Op een aflassing zoals in Texel zitten we niet te wachten. Ik ga zonnedansjes doen!

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:10

Thanx!!! (pas je op voor blessures!! hahahaha!)