Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien Iris.Zei jij laatst niet dat Vasse wat vroeg kwam?
![]()
Maar komt best goed! Je hebt een goede ruiter op je paard!
By the way: ik zie op de startlijst dat er ook nog plaats is in de L in Neede.![]()
Kan San zondag al aan de start komen.
mamabird schreef:Heb net het secretariaat paarden aan de lijn gehad en iedereen die zijn coupon tot nu toe heeft ingestuurd is ook ingeschreven. Alleen mailen dat je mee wil doen is dus niet voldoende, je coupon moet ook binnen zijn. Het kan kloppen dat je geen bevestiging krijgt want dat is onbegonnen werk voor haar.
Er is geen wachtlijst bij de paarden, maar het zit wel bijna vol.
sfranken schreef:Ik wil hier toch graag even op komen voor het wedstrijd secretariaat. Ik zit ook in de organisatie van een SGW en ik krijg vaak het gevoel dat een groot aantal ruiters geen idee heeft wat voor werk de organisatie mee brengt.
Als ik bij ons kijk hoeveel (in mijn ogen vaak onnodige, niet altijd natuurlijk) mails de wedstrijdsecretaresses de afgelopen jaren hebben gehad dan zou je er spontaan simpel van worden.
Het lijkt me goed om als ruiters wat meer respect en minder commentaar te hebben op organisaties. Want vaak zijn het mensen van buiten onze tact van sport die hun stinkende best doen (en er veel uren in steken) om ons het peziertje te doen wat SGW heet.
Als ik dan lees dat er verwacht wordt dat het secretariaat bij houdt of je betaald hebt of niet dan wordt ik daar een beetje verdrietig van.....