Allemaal heel veel succes dit weekend in Ysselsteyn! Ik heb helaas 1 winstpuntje te weinig om mee te mogen rijden, dus ik ga zondag maar eens kijken hoe de cross in Vasse is
cherise09
Geplaatst: 01-10-10 07:35
heb verschillende foto's L paarden op de EVENTING H&YVES gezet, enjoy! en good luck!
perdjes
Geplaatst: 01-10-10 09:05
Iedereen heel veel succes! Zal e zondag wel een hoop voorbij zien komen, ben dan hindernisjury.
Ja baal als een stekker! Snap er ook niks van want Rem heeft hem gister rond 15 uur los gehad en toen had ie nog niks. En ik wou om 20 uur rijden en toen had ie het ineens. Hij is wel heel fit en loopt ook gewoon goed.
Sim
Geplaatst: 01-10-10 09:15
Jemig Karen! Dat ziet er somber uit! Ik hoop dat het iets simpels is als een nieuwe baal kuil open en dat hij daar op reageerde? Kan hij niet even lekker een paar uur buiten lopen om te zien of zijn benen slinken?
Als ze alle 4 dik zijn vind ik dat toch geruststellend. Grote kans dat het aan het voer ligt dan. Als het maar eentje is, dan heb je kans dat er echt iets in dat been mis is. Ik zal voor je duimen!
Balen Karen. Oos had afgelopen zondag einschuss in linksachter en een kneuzing + afgetrapt ijzer linksvoor. Maar met een vochtafdrijver en speciale AB (na 48 uur uit het systeem) is hij nu weer helemaal goed.
Ik heb de DA alleen even snel aan de telefoon gehad. Volgens mij bedoelde hij dat het een soort virus was. Is dat ook bacterieel? Misschien dan toch de wisseling van stal begin deze week.