Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pony was heel braaf alleen moet ik op nieuwe sprongen zelf meer vertrouwen hebben en eraan rijden. Gaan we volgende keer weer aan werken. Jullie hadden wel allemaal enorme paarden mee
voelde me er wel een ukkie door haha. Begin nu helaas alleen al spierpijn te krijgen van het paard dat mijn schouder als boksbal zag. Die had ik ook echt niet aan zien komen.

Dat iemand tegen jouw paard aansprong had ik even gemist, mijn groom had het wel gezien!

Of het moet onverantwoord zijn qua terrein, maar dat verwacht ik niet eind oktober! Mootje schreef:Haha, jouw paard zat bij het water echt te denken 'zal ik er tussen door' of 'ga ik het water in'Dat iemand tegen jouw paard aansprong had ik even gemist, mijn groom had het wel gezien!
Er zijn maar heel weinig paarden die op zo'n manier gewoon doorspringen daarom had ik het dus ook echt niet verwacht
Mootje schreef:Over welke site heb je het? Donna huurt gewoon het terrein af (met Michiel). Als er voldoende deelname is, gaat het gewoon doorOf het moet onverantwoord zijn qua terrein, maar dat verwacht ik niet eind oktober!

dani_spit schreef:Ik heb ook weer heerlijk getraind vandaagPony was heel braaf alleen moet ik op nieuwe sprongen zelf meer vertrouwen hebben en eraan rijden. Gaan we volgende keer weer aan werken. Jullie hadden wel allemaal enorme paarden mee
voelde me er wel een ukkie door haha. Begin nu helaas alleen al spierpijn te krijgen van het paard dat mijn schouder als boksbal zag. Die had ik ook echt niet aan zien komen.
Ik vond het heel erg dat we zo bovenop je knalden. Ik hoop niet dat je er veel last van gaat krijgen! Ik zag en voelde dat ook niet aankomen... In plaats van de lage makkelijke weg over de hindernis te kiezen, koos hij jou...Wel onwijs bedankt voor je hulp!

Sizzy schreef:dani_spit schreef:Ik heb ook weer heerlijk getraind vandaagPony was heel braaf alleen moet ik op nieuwe sprongen zelf meer vertrouwen hebben en eraan rijden. Gaan we volgende keer weer aan werken. Jullie hadden wel allemaal enorme paarden mee
Dat was ik, sorry!!Ik vond het heel erg dat we zo bovenop je knalden. Ik hoop niet dat je er veel last van gaat krijgen! Ik zag en voelde dat ook niet aankomen... In plaats van de lage makkelijke weg over de hindernis te kiezen, koos hij jou...Wel onwijs bedankt voor je hulp!
![]()
Ik heb wel echt een heerlijke ochtend weer gehad!! Ben super trots op hem! We hadden allebei 75% van de hindernissen nog nooit gezien en gesprongen. Vond het wel onwijs gaaf!! Geeft zo'n kick
Vergeleken bij jullie waren we echt twee kneuzen haha... vond het wel een erg leuke groep waarin we zaten!