Hij staat nu met zes hechtingen in z'n voet ingezwachteld op rust. Komt snel weer goed, maar dus geen WW dit jaar! Ik maak vast iemand van de wachtlijst weer blij! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij staat nu met zes hechtingen in z'n voet ingezwachteld op rust. Komt snel weer goed, maar dus geen WW dit jaar! Ik maak vast iemand van de wachtlijst weer blij!
Ik hoop dat iedereen snel weer te paard kan.
Ben benieuwd hoe vroeg we op moeten! Heb er echt super veel zin in, kan niet wachten!

Weten jullie of er met de officiële cross ook gewoon water in die greppels zit? Want dat pakt hij namelijk wel lekker aan als er gewoon water inzit
Beter dat dan dat je te laat komt! Mootje schreef:Jij rekent ruimBeter dat dan dat je te laat komt!
Ik reken altijd "het aantal kilometers is het aantal minuten dat je erover doet". Ik moet zeggen dat dit tot nog toe altijd exact klopt ( mijn rijstijl dan HE !!!) want sommige rijden ook behoorlijk door dat heb ik dus niet. Op lange afstanden met snelwegen loop je vaak wel in met de tijd, maar moet je veel binnendoor dan kom je wel aan die tijd. Castenray is voor mij 180 km daar doe ik 2,5 uur over dus dan loop je met zo'n afstand en alleen maar snelweg wel een half uur in.
rekent ideaal terug en is dus altijd safe.
(op grote opstoppingen voorbehouden maar daar kan geen mens tegen rekenen.) 
over gedaan. 2km voor het einde van de dijk wegafsluiting ivm dodelijk ongeval. Nadat alle auto's gekeerd waren is mijn vader omgekeerd en over de A6 gereden. Dat kan je idd niet plannen!heleenxx schreef:Er is zoveel deelname vanuit noord-holland dat ze de dressuur voor de B gedeeltelijk op vrijdag laten verrijden. Ik ga op vrijdag dus al dressuren heb ik aangegeven, hoef ik zondag alleen nog maar te springen en crossen. Dat scheelt weer tijd en rotzooi meenemen.
Ik kan dus echt niet vrijdag al dressuren, dan moet ik nog werken tot zaterdag ochtend. Hoe weet jij dit dan al??