[SGW] SGW Vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:07

Iik heb ook een geslaagde dag gehad :D Dressuur gaat nooit echt geweldig, maar toch 188 punten. Nadat springtraining vrijdag megaslecht ging, was ik bang dat ik het parcours niet rond zou komen. Maar nu moest en zou ik rondkomen :)) en toen was ik zelfs foutloos! Bij de cross had ik bijna wel verwacht dat hij bij de bulfin zou stoppen, hij heeft namelijk een hekel aan alle greppels en gaten. Maar gelukkig zag hij het gat niet :)) En toen was ik in de cross ook gewoon foutloos! :D
Toen wacht op de uitslag, was ik 2 seconden buiten de tijd en een 5e prijs! :D Mijn dag kan niet meer stuk ;)

http://ww.zusjesvanderlei.nl/volvlietland.jpg
http://ww.zusjesvanderlei.nl/volvlietland2.jpg

CoriienRN

Re: SGW Vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:08

Netjes riannuh!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:09

cross stond idd niet moeilijk, en al helemaal niet vergeleken met het MZ gisteren. Springparcours had geen mooie lijnen, gisteren ook niet.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:09

Die lijn 7 naar 8 vond ik wel een beetje vaag inderdaad..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:18

Trouwens bij de houtstapel schreeuwde iemand, die bij de hindernis zat, keihard mijn naam.. Ik dacht dat het Snoekie op bokt was.. Dus zoiets schreeuwde ik terug.. Hahaha, maar het kan ook iemand anders zijn :o Elk geval een bokkrer want ik kende haar niet, ben nu wel benieuwd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:22

Nessah schreef:
Trouwens bij de houtstapel schreeuwde iemand, die bij de hindernis zat, keihard mijn naam.. Ik dacht dat het Snoekie op bokt was.. Dus zoiets schreeuwde ik terug.. Hahaha, maar het kan ook iemand anders zijn :o Elk geval een bokkrer want ik kende haar niet, ben nu wel benieuwd :)

dan heb ik jou nog langs zien komen haha, dat jij dat hoort joh als je bezig ben :P was daar ook toevallig toen zij dat riep, maar had niet gezien wie er eigenlijk riep

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:36

Gefeliciteerd Jetske! Super gaaf! :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:36

Maar het was wel snoekie? Dan heb ik de goede naam geroepen, haha :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:45

Agnes dat was ik!! hihi

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:47

yvetjes schreef:
Wel weer jammer dat er nergens stond waar de jury's dan zaten!

De een zat bij de hindernis na het water (De Stoof) en de ander bij de wijnvaten!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:50

CoriienRN schreef:
Agnes dat was ik!! hihi

Echt???? Hahahaha, oh dan heb ik niet goed gekeken :D Ik heb jou ook zien crossen bij de houtstapel en riep ook heel hard jou naam :)

Afbeelding

Die sprong stond nog wel leuk dik :) Gat er voor. Was de hoogste in het parcours.

De jury bij de wijnvaten nam 3 sprongen mee in zijn beoordeling. Ik heb er een dik uur bij gezeten, vond het wel leerzaam.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:53

we zitten hier de gewonnen fles wijn soldaat te maken, die smaakt prima!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:54

Ik ga het even kort houden, heb er echt geen zin meer in.
Vorstin stopte weer in hetzelfde lijntje als gisteren. Werd dus weer uitgebeld. Nog een heel gesotemieter gehad met de springjury. Eerst was mijn zweep te lang, moest ik een ander regelen. Toen ik uitgebeld werd zeiden ze dat ik niet meer dan 3x had mogen slaan. Ik heb haar een paar tikken gegeven ja, maar om dat nou wreedheid te noemen.. Zat er echt helemaal doorheen. Bij iedereen die me aansprak barstte ik in huilen uit. Corien en de organisatie hebben voor me kunnen regelen dat ik nog een rondje mocht springen als iedereen klaar was. Toen ik weer ff ging springen voor ik moest kwam een KNHS-mannetje naar me toe, dat als ik nog 1 hindernis met mijn dressuurzweep sprong, hij protest ging aanrekenen. Echt een vervelende vent was dat. Ik deed niets met die zweep, hield hem gewoon vast. Maar omdat het springen buiten de organisatie & KNHS om ging, dacht ik dat ik daar gewoon wel mee kon springen. Die man wist dus schijnbaar niet dat ik nog mocht springen, dus die ging weer lopen zeiken. Ze wilden me niet laten starten. Gelukkig was inmiddels een ander meisje wel voor de 2e keer gaan springen, dus uiteindelijk mocht ik dan toch ook. In het parcours stopte ze weer een aantal keer, maar na een paar klappen ging ze door. Uiteindelijk dus wel het parcoursje afgemaakt. Op de terugweg naar huis was ze ook nog strontvervelend, heel hard willen lopen en omhoog gaan als ik haar tegenhield. Ze sprong echt bijna de sloten in, dus ik ben er onderweg nog 4x afgesprongen. Heb in de bak nog 5 minuten gereden, toen deed ze het natuurlijk weer niet.
Ze staat nou op het land en ik ben het zat.
Morgen DA bellen en als ze niets vinden moet een professionele ruiter haar maar een paar keer rijden.

Over hindernis 3, dat vond ik toch echt geen lastige hindernis. Dat daar zoveel stops op waren!
De cross en het springen stonden voor de B inderdaad behoorlijk laag.

Jammer van je stop Dia, maar verder netjes.
Netjes gereden Fokkertje! Wel balen van je partner bij die punt
Gefeliciteerd Lielle! Je kwam netjes langs met Uk op mijn sprong!
Balen dat je uitgebeld bent Sfranken!
EvelienH, jij raakte mijn hindernis (5) behoorlijk hard! Ik dacht ff dat er wat ging gebeuren. Jammer dat het niet ging hoe je hoopte, maar dat komt vast de volgende keer wel goed!
Suzeltje, dan moet jij vlak bij mij geweest zijn. Ik zat op hindernis 5 (haagje) en heb die menner en paard ook plat zien gaan.
Gefeliciteerd met je prijs Joyce
Super Madelene! Lekker dat Cooper in de cross zo goed aanpakte!
Netjes hoor Marloes! Gaat steeds beter met jullie!
Balen Bianca dat je ook niet door het springen kwam!
Netjes Go_Elegant! Water gaat ook steeds beter dus!
Gefeliciteerd Dyon
SUPERRR Jetske!! Geheel verdiend!
Gefeliciteerd Yvet!
Fijn dat je lekker ging Whitje
Gefeliciteerd Nessah. Die stop op de opsprong zag ik, vond het wel eng wat ze met haar benen deed. Maar gelukkig ging het goed! Ik zat trouwens bij 5, dus niet bij de houtstapel
SUper Corien! Vervelend dat de hindernisjury niet heeft opgelet met het draven, maar verder echt goed! Jullie gingen echt ontzettend netjes!
Netjes Rianne!!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:57

@Snoekiej: Hé, dat is weer even goed balen hoe dat allemaal is gegaan... Zag je met die opsprong dat ik maar heel weinig been gaf en dat was voor haar genoeg om het dan maar in stap te doen.. Ik ga alleen maar wat kuit.. Haha gek beest :') Dat soort dingen doe ze wel vaker hoor, ben ik wel gewend :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:58

Het gat ervoor was wel flink afgedekt, was nog maar weinig van te zien voor de B pa/L po :+

Wij erover. Lekker lange teugels := Hij kwam een beetje terug en voor het geval hij raar zou springen, wilde ik hem niet in de weg zitten .. nou dat zit ik zo iig niet :')

Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:59

Nessah mooie foto's :D
Nee heb je niet gehoort.. hihi was goed geconcentreerd :+

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:00

Jeetje Snoekiej wat ontzettend balen! Ik vind het zo sneu voor je. Zo is er ook geen lol aan. Misschien kun je Ronald vragen Vorstin een keer te rijden?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:04

Nessah schreef:
@Snoekiej: Hé, dat is weer even goed balen hoe dat allemaal is gegaan... Zag je met die opsprong dat ik maar heel weinig been gaf en dat was voor haar genoeg om het dan maar in stap te doen.. Ik ga alleen maar wat kuit.. Haha gek beest :') Dat soort dingen doe ze wel vaker hoor, ben ik wel gewend :D

Ik zat natuurlijk een flink eind weg, dus dat heb ik niet gezien. Gelukkig ging het goed, ze redde zich er goed uit.

Mooie foto Jetske!
@ Claire, ik zit een beetje te denken over mensen die geschikt zouden zijn. Heb nog niet echt veel mensen in mijn hoofd. Het moet in ieder geval een spring of crossruiter zijn, en eentje die wel echt in de paarden zit.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:07

Ja Snoek, wat dat betreft woon je niet echt in het juiste deel van Nederland als het gaat om de goede crossruiters. Ik neem aan dat je toch iemand uit de buurt wil als je er voor kiest iemand op Vorstin te laten rijden? Ik zal nog eens nadenken, je zou ook eens aan Pleun kunnen vragen of hij iemand kan aanraden?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:08

MJ_ schreef:
Ja Snoek, wat dat betreft woon je niet echt in het juiste deel van Nederland als het gaat om de goede crossruiters. Ik neem aan dat je toch iemand uit de buurt wil als je er voor kiest iemand op Vorstin te laten rijden? Ik zal nog eens nadenken, je zou ook eens aan Pleun kunnen vragen of hij iemand kan aanraden?

Dat is ook nog een goede. In de buurt zou ik wel fijner vinden, maar als het nodig is dat Vorstin ergens ver weg een maand gaat staan, vind ik het ook best.
Ik heb je trouwens beide dagen niet gezien! Of heb ik over je heen gekeken?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:11

Nee ik heb jou ook niet gezien! Jammer. Ik was er dus wel gewoon twee lange dagen!
Als je toch overweegt om Vorstin ergens anders te zetten voor een tijdje zou je eens met lielle kunnen pb-en en dan vragen naar de stalruiter van Rob Jansen, die jongen schijnt heel netjes en goed te kunnen rijden en paarden trainen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:14

:D ik stuur snoekiej net een PBtje met die tip :))

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:14

Lielle schreef:
:D ik stuur snoekiej net een PBtje met die tip :))

:D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:15

Shanouk, Ik heb je ook een PB gestuurd :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:18

Snoek, de stalruiter van Rob is idd een enorme aanrader!