Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Snoekiej schreef:Gefeliciteerd met je foutloze cross Luxtet!
Wat onwijs jammer Sannnn! Zou ze misschien net een rotsprong gemaakt hebben? Die derde keer was (hoe je het nu verteld) geen weigering.
Riannuh, de L kunnen we gewoon heel goed. Ik heb in Vrouwenpolder en Oudkarspel geen sprongen gezien die te moeilijk voor ons waren. Als ze had gelopen, en ik had geen fouten gemaakt, had ze foutloos kunnen lopen. Daarom vind ik het zonde om weer terug te worden geplaatst. De hoogte is het hem niet namelijk. Netjes gereden! Jammer van je stop(s? ), maar fijn dat je wel lekker gereden hebt
Netjes Ponyparadijs!!
Jammer zeg van je punten! Wel netjes verder
Toen de cross in. Tijdens het crosslopen moest ik even slikken voor de picknick tafel. Was deze niet wat te fors voor mijn pony? Maar eenmaal in de cross ging alles lekker. Helaas 1 stop op de boomstam voor het water, reed teveel terug en pony was een beetje kijkerig. Daarna wilde ie ook het water niet meer in maar na wat aanmoediging ging ie alsnog. Al met al ben ik zeer tevreden, het was mijn tweede cross tussen de paarden met mijn pony.

mijn aller eerste echte cross haha.. zat zelf in het secretariaat vorig jaar en dit jaar, en het leke me zo leuk dacht, ik doe gewoon mee!
, toch nog 192 punten en een 4e plek gereden.