Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoe is de waterbak in maasbergen? makkelijker of moeilijker dan in oudkarspel? Rox_Basil schreef:ik doe ook mee in de B Paarden, mijn 2de cross hopelijke gaat het net zo goed als in oudkarspelhoe is de waterbak in maasbergen? makkelijker of moeilijker dan in oudkarspel?
dat is namelijk het enige wat meneer eng vindt;)
Simmie schreef:Rox_Basil schreef:ik doe ook mee in de B Paarden, mijn 2de cross hopelijke gaat het net zo goed als in oudkarspelhoe is de waterbak in maasbergen? makkelijker of moeilijker dan in oudkarspel?
Voor paarden die nog niet bevestigd zijn op het water is de waterbak van Maarsbergen lastig, want hij loopt vrij schuin af.
Simmie schreef:Rox_Basil schreef:ik doe ook mee in de B Paarden, mijn 2de cross hopelijke gaat het net zo goed als in oudkarspelhoe is de waterbak in maasbergen? makkelijker of moeilijker dan in oudkarspel?
Voor paarden die nog niet bevestigd zijn op het water is de waterbak van Maarsbergen lastig, want hij loopt vrij schuin af.
Mootje schreef:Eerst de makkelijke kant en daarna iets moeilijker. Van wat ik mij kan herrineren loopt Oudkarspel schuiner en idd die boomstam was een struikelblok!

Uiteindelijk wel, duurde ff.

) Over een sprong het water in vind ik zelf het fijnst. Een inloopje wil ze nog wel eens afremmen, maar op een sprong trekt ze aan, ook al ziet ze het water erachter. Dan gaat ze eigenlijk altijd wel (afkloppen).