Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er zin in!
.
. Snoekiej schreef:Ik ben ook niet van plan om allebei te rijden, dat heb ik misschien niet handig opgeschreven. Ik wil of de oefencross, of L rijden. De L is op zaterdag, de oefencross op zondag. Ik kan alleen op dit moment nog niet beslissen wat ik doe, omdat ik eerst nog een keer wil trainen en overleggen met mijn instructeurs. Daarom hoopte ik dat ik me voor beiden kon inschrijven, en dan volgende week nog voor 1 van de twee dingen kon afmelden.
XxDamelzaxX schreef:Oef, begin er steeds meer zin in te krijgen. Vooral omdat me crossles woensdag echt supergoed ging. Van alles gesprongen haag, trakehener, picknicktafel, buizen en nog veel meer. Hij keek er amper naar en vloog er zo over.
Dat geeft vertrouwen! Volgens Ronald cross ik eind van het seizoen M, nouuuuuuuuuuuuu.... dat moeten we nog maar even zien

. TeeGee schreef:Mooie voorbereiding Mirthe!!
Ik ben wel heel benieuwd hoe de cross word!
Training daar ging lekker, water was wel even spannend maar kwam door het hoge gras aan de oever. Neem aan dat ze daar nog wel wat aan doen.