[SGW] SGW Etten-Leur - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 07:03

Sim wel super fijn dat je hebt mogen crossen !!
Heb je al idee waar het aan ligt ??

Had je je nieuwe vlam nu niet mee ?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 07:05

Nee, Amber, ik weet helaas niet waarom ze dit gedrag vertoont. Wist ik het maar, dan had ik ws geen probleem.

Nieuwe vlam is niet fit helaas, daardoor had ik wel de kans om Sim mee te nemen in zijn plaats. Geluk bij een ongeluk.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 07:05

Ik zat in ring 5,
ja simmie ik weet wie je bent :) wist al langer wie je was omdat ik je beenhouding boven de hindernissen vaak zo mooi stabiel vindt :P

Alle anderen ook gefeliciteerd met de goede resultaten, de anderen ach het was je dag gewoon niet volgende keer gewoon weer ertegenaan!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 07:07

Aha leuk vera!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 07:07

Oh, ha ha! Ik heb jou gister pas voor het eerst bewust gezien, Vera. Bedankt voor het compliment trouwens.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 07:16

Sim: ik herken je ook altijd aan je houding. Weet niet zo goed daar mee is maar dat in combinatie met kleur van je paard maakt dat ik meteen weet dat ik met simmie te maken heb. Herkenning zonder paard en houding te paard zal een stuk moeilijker zijn denk ik.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:02

Sim, in ieder geval heel fijn dat je hebt mogen crossen, misschien dat sims gewoon erg geschrokken is in Chaam, en daar nog een beetje last van heeft?

Lielle, ik ben wel benieuwd of je nog over dat eiland gegaan ben in de waterbak?
In ieder geval super dat je foutloos rond was.

Verder een :(:) voor de mensen bij wie het wat minder ging.
En geweldig voor alle mensen, en dat waren er zo te lezen heel wat, waarbij het allemaal goed ging, of die gewoon heel erg tevreden zijn :D !

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:10

Evie_Bandido en Corien gefeliciteerd +:)+ Mooie resultaten :j

Saskia: wat lekker dat je nu gewoon rond kon komen met Star :j. Na 2 jaar lijkt het gelukkig nu de goede kant op te gaan :-)

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:14

Ik ben ook wel tevreden. Dressuur was niks, had veel spectaculairder willen rijden, toch nog 6e van mijn ring (7). Springen had ik een balk op 4, eigen stomme schuld ging zitten prutsen }:0
Cross ging heel fijn. Hij galoppeerde dapper door alleen in het water ging die draven. De brug vond ik zelf nogal spannend en tja toen ging hij meekijken en dus stappen. Kwam daardoor binnen in een tijd van 5.11, maar goed, al met al na een jaar pauze toch netjes gedaan.

Simmie fijn dat de cross zo simpel ging. Nu het springen er weer in zien te krijgen dan kun je weer naar het L.
Corien en Evie gefeliciteerd met jullie fijne resultaten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:16

Lekker broertje. Was al benieuwd hoe het met jullie was gegaan. Was lekker weer zeker na een jaar niet gecrosst te hebben?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:23

Klinkt goed Broertje :-) Zeker lekker inderdaad om weer mee te doen.

Simmie: ik lees nu je verslag, wat fijn dat je in de herkansing kon en dat je nu wel mocht crossen :j . Kan het zijn dat ze de parcourshindernissen voor het L gewoon iets te hoog vindt? Hoe doet Sims het als je gewoon op springwedstrijd gaat? Of is er dan geen enkel probleem?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:29

Apple schreef:
Kan het zijn dat ze de parcourshindernissen voor het L gewoon iets te hoog vindt?

Nee, het zit 'm absoluut niet in de hoogte. Die 95 cm doet ze met 2 vingers in de neus en haar ogen dicht.
Ze heeft in het verleden zelfs (niet onverdienstelijk) M gesprongen. Ze heeft, ondanks haar geringe schofthoogte, heel veel vermogen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:30

ik ben uiteindelijk niet rechtdoor gegaan, kwam te veel naar links in het water uit, en wilde niet meer gaan wringen daar. Ik ben ook wel erg benieuwd naar mijn tijd, had bewust zonder klok gereden en volgens mij hadden we er een erg lekker tempo op zitten, dat wel iets hoger was dan in het B wordt gevraagd.

Goed gedaan broertje! Anderen ook proficiat met de diverse prijzen en de fijne ritten :j
Martine, jammer dat het niet lukte op de veekraal, anderen ook en :(:) voor tegenvallende resultaten.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-04-10 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:32

Simmie, dat is dan flink balen :\ Als je op gegeven moment een plausibele reden of oorzaak hebt waarom ze dit gedrag vertoont dan kun je er op trainen, maar nu blijft het bij 'op hoop van zegen'.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:35

ik lees heel veel over de "brug".
Maar waarom was die zo spannend, ik ben nooit in EL geweest dus ik kan me er geen voorstelling van maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:45

Afbeelding

Vind hem best gemeen, ik heb er alleen zelf geen problemen mee gehad. ik lag er alleen bijna naast omdat ze nog moet leren afsprongetjes rustig te nemen en daar springen ze er al extra vroeg vanaf :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:48

Hij is vrij smal en loopt redelijk steil op. Ik moet zeggen dat ik het andere jaren andersom lastiger vond, nu pakte zowel Ojee als Raimaer erg makkelijk aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:51

Ik heb hem liever zoals vorig jaar, vind opsprongetjes makkelijker uitzitten met Vinet dan afsprongetjes. maar ze twijfelde geen van beide keren :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:53

Ik heb in het B een paar keer alternatief gereden, dwz in 2006 of zo. Daarna niet meer (en geen problemen gehad), maar het kijkerige zat hem volgens mij niet in de opsprong op zich maar in het glimmende witte hekje dat op jouw foto iig al mooi bruin is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:56

"mijn foto" heb ik ook maar van de site gejat hoor O:) Maar wat bedoel je met het glimmende witte hekje?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:57

wat nu de achterkant van de brug is (de steile kant van de afsprong zeg maar) was andere jaren heel erg glimmend wit en zeker in de zon was dat na die lange wei een aardig eng ding voor veel paarden.

(oeps, dacht dat jij het was).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:00

Afbeelding
dit is een oude foto, maar vanaf deze kant kwam je dit jaar de brug op (zonder hekje uiteraard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:01

Oh ja klopt, vorig jaar was die echt spier wit _O- vond de cross vorig jaar trouwens heftiger dan dit jaar, maar dat kan misschien komen omdat toen mijn 1e cross was, en je dan alles wel heftig vind :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:03

Als ik dat soort foto's bekijk ben ik blij dat ik nog maar B bij de pony's rijd :+ Achja, zoiets komt later misschien ook nog wel :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:04

Ik vond het B en L dit jaar iig niet erg lastig, water voor Ojee wel een beetje, maar in principe was het heel goed te doen en de lastigste dingen (brug en sloot) waren verplichte doorgangen. Maar ik heb in 2008 en 2009 niet meegedaan, dus ik kan het verschil verder niet beoordelen.