!sorry: verkeerde topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:mistid schreef:Balen Ruud! Bij mij ontsnapte de krachtterm ook flink hard, en toen het meisje die bij de veterinair zat geen begrip wilde tonen moest ik echt oppassen dat ik die de botten niet helemaal volschold. Nu heb ik alleen maar gezegd dat 'dat domme wijf haar bek moest houden' :o . Mam had allang gezegd dat dat goedkwam, maar je mag niet meer teleurgesteld zijn tegenwoordig en dan even een rondje lopen om af te koelen. Daarbij hoefden we het niet bij de veterinair in te leveren maar bij de ringmeester. Maarja, sommige mensen denken dat ze er altijd tussendoor moeten komen.
Dit schiet bij mij toch even verkeerd. Hoe teleurgesteld je ook bent, je hoeft het niet af te reageren op een vrijwilliger. Als iedereen dat doet zijn we over een paar jaar uitgereden............
Iedereen die niet fijn gereden heeft, kop op en volgende keer beter.
Voor degene die wel het goede gevoel hebben, probeer dat vast te houden voor de rest van het seizoen.

texelse schreef:tja, in het heetst van de strijd, of bij het verwerken van een teleurstelling reageren we allemaal wel eens anders dan we eigenlijk willen en bedoelen. Niet goed te praten, zeker niet, maar wel begrijpelijk (tenminste, ik begrijp het wel). Maar we moeten wel oppassen dat we onze vrijwilligers niet onheus bejegenen, want dan is er straks geen wedstrijd meer...... want dan is er geen vrijwilliger meer te strikken....

De bodem in sommige dressuurbanen daarentegen was prut en ook de springbodem was niet super. Cross waren ook stukken zwaar!
malloesje schreef:Direct linksaf, maar ze verloor daar wel wat balans, de bodem was net hard zat daar..
Ach snel vergeten en op naar volgende week