[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 00:11

Zo hey..... := ben je ff twee dagen weg, kanik gelijk 10 pagina's bijlezen ?? heb wel even de opening gecheckt, die is erg mooi, ik heb er niet meer aan gedacht om wat in te sturen, volgende keer maar... :D

Bull kan heerlijk genieten van de sneeuw, staat lekker halve dagen buiten en toen ik hem vandaag riep kwam hij gelijk bokkend en spelend naar me toe rennen als of hij wilde zeggen.....ooooh baas gelukkig je bent me niet vergeten in de sneeuw.... :D :D wat een lekker ding is het dan toch, ik rijd hem nu tweemaal per week en longeren 2 of 3 keer. Dat gaat uitstekend allemaal. Als het weer beter word ga ik op de club van de week een klein parcoursje doen, heel laag, max 50cm.

Met de Fries komen we inmiddels weer terug in het gareel na de keuringen en krijg ik mijn punten in het M2 aardig vlot binnen. Vandaag dus toch maar een keer met een stang gereden omdat ik wellicht eenmaal Z ga starten voor haar zwangerschapsverlof, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker. Ik schrijf dan op het laatst pas in als ik er echt zeker van ben dat het ook geen flop word, want dat weet ik nog nooit helemaal zeker met deze tante.
Ik les nu met haar bij Herman Wientjes (grand prix ruiter) en waarschijnlijk ga ik met Bull daar ook heen, pakken we het maar gelijk ook helemaal goed aan.

Mochten mensen in de buurt van Ermelo wonen, 4 januari verschijnt Bull op de tweede bezichting onder catalogusnummer 44.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 01:06

CoriienRN schreef:
Zo :+ dat scheelt wel idd zeg!!
Ik zou ooooit nog een extra laars van derby willen en dan een tint donkerder met steentjes :o en een gpa cap als ik de lotte win :P

:))

@PB: Super zeg!! :oo
Ik heb een paar Petrie's, maar wat een rotdingen :P , ze staan al een jaar bij van Rijs voor een rits aan de voorkant := .. ik kan ze missen als kiespijn.. Moet ze binnekort toch maar eens gaan halen :o en dan doe ik ze gelijk de verkoop in. Die dingen zijn werkelijk weinig gedragen, maar ik gok dat ik dat ook niet meer zal doen :n .

Ik ben net naar de bioscoop geweest met mijn broertje, OP DE FIETS!! :)) Wat een frustratie hahaha.. Maar de film was gaaf en met broertje was leuk :) . Nu naar bed :wave:

CoriienRN

Re: HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:42

Goede morgen :z

Lotte sorry tik foutje :o
bianca gaaf zeg!! ik ben ook 2 x met de staleigenaarese toen der tijd bij hem geweest.

Zo ga me maar klaar maken om me een weg te banen door de sneeuw. :wave: werkse iedereen!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:01

Goedemorgen!
PB, wat super dat je die laarzen zo goedkoop hebt kunnen krijgen!
Ik zweer ook bij cavallo's, ik heb die laarzen vanaf mijn 14e/15e en ze zien er nog steeds super uit. Ze zijn alleen langzamerhand iets aan de lage kant geworden, maar da's ook logisch.

Het was gisteren koopzondag in Assen en Groningen, ik wou wel snowboots hebben, maar die waren overal uitverkocht :+ Ik kijk vanmiddag wel even in het dorp. Kan ik daarna weer wat doen met Voodoo, ik kreeg zulke koude voeten in gewone laarzen!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:10

Goedemorgen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:29

Goeiemorgen.

@ Bianca, super joh :D

Bij ons is de waterleiding op 5 plekken geknapt, dus dat was mooi waterballet in de schuur. Gelukkig niet de schuur waar alle pensionpaarden staan, maar bij mijn stallen. Daar is het gelukkig ook niet ingestroomd :)
Alleen is hij ook in mijn zadelkamer geknapt, en is het over 2 zadels heengekomen en over mijn hoofdstellen en er zijn nogal wat dekjes verdronken := .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:44

Hier schijnt het sonnetje lekker :D.

Jeetje mistid, dat is niet zo mooi :=.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:16

Oh balen Mistid := , dat is niet echt fijn!!

Het zonnetje schijnt hier ook volop, met een mooie blauwe lucht!!

Vanavond de nachtdienst in :\ ..

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:45

Ow, mistid idd niet zo fijn om 's ochtends mee op te staan :D
De zon schijnt hier niet, een gewoon wit luchtje en het is hier nog behoorlijk koud!

Bianca, al veel succes gewenst op de bezichtiging! Trekt maar veel foto's zo dat ik het ook kan zien ( ik heb die dag mijn eerste examen :D )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:34

Goeiemiddag :wave:

Gister wel bijgelezen, mar niet gereageerd en ook geen puf gehad :o

@ mistid: oh jeetje, de boel geknapt jah? Das toch ook niet wat :n

@ bianca: wat stoer dat Bull naar de 2e bezichtiging mag! Heb je um niet bij het KWPN voorgesteld omdat ie te klein is gebleven?

Hier vinden de paarden het ook heerlijk in de sneeuw.... t zijn net stofzuigers. Ik laat ze dus maar een paar uur ravotten.
Gelukkig nog steeds geen bevroren leidingen en bakken hier. We hebben er een pomp achter zitten (die alles rond pompt) en een boiler, zodat het water zo'n 10/15 graden is. Echt ideaal!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:12

Hier vinden de paarden het ook heerlijk met de sneeuw te spelen haha :P.
Vanmiddag dressuurlesje met Sofie :). En vanavond even naar vrienden toe of zo. Heerlijk 2 weken vakantie :D!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:18

Goedemiddag!
Hier schijnt het zonnetje ook, dan is het gelijk echt heerlijk om buiten te zijn :D

Mistid: Oei, dat is even schrikken!!!
Rowo: Das wel ideaal zeg, wij moeten nu al het water vanuit huis halen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:23

Superdeluxe Mandy!! :)) Heerlijk voor die paarden ook als het water op die temperatuur is!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 15:39

Wauw rowo, zoiets zou ik ook wel willen hebben ;)
En hier loopt mijne ook rond als stofzuiger 8)7 !

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 15:42

@ Mandy, dat is idd luxe voor de paarden :D !

Pap heeft er geloof ik ook meteen een rondpompding op gezet. T meeste spul is weer schoon en droog. T lederwerk hangt nog op mijn kamer met de kachel aan te drogen, ik vind het in de huiskamer net wat te warm en pap heeft astma en begint daar van te hoesten of niezen.

Ul is vanochtend in de longeerbak goed uit zijn dak gegaan :):) . Morgen er maar weer op in de binnenbak van de buurman. Ben er na ons ongelukje nog niet weer opgeweest, maar heb zondag en maandag concours := .

Ikzelf ben weer bijna helemaal genezen, alleen mijn polsen en mijn ribben zijn nog wat pijnlijk.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 15:49

:wave:

Stipjuh..... :o

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 15:52

Zo weer een nieuw topic! Lees af en toe nog stiekem mee, maar posten zit er vrijwel niet in, heb het te druk met het bestuur van de studievereniging. Ik vroeg me alleen af wat er met rowo aan de hand is, gezien de eerste pagina?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:41

Ben geen 'lid' maar wil toch Rowo even veel sterkte wensen..

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:56

Hoi,

Nieuw topic gevonden. Jeetje wat gaat het hard. Lees later wel even bij.
Ben weer terug uit Londen met megavertraging. Gisteravond zou ik om 20.00 naar huis vliegen maar na de hele avond en nacht aan het lijntje te zijn gehouden werd dat vanmorgen 4.45 :+ . Heb net even geslapen..
Londen was gaaf maar koud geen sneeuw gezien, Olympia was helemaal top.
Mijn schouder heeft het gehouden maar het was de 1e paar dagen wel zwaar. Spierpijn is nu weg en mijn hoofd is ook weer goed. Had toch wel een hersenschudding. Mijn schouder heeft nu allemaal kleuren.

Heel veel leuke paardenspullen gezien maar verder niks gekocht....

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:58

Bedankt voor de reacties, ik heb Rowo al een pbtje gestuurd...

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:12

Caroline, mijn tante en nichtjes zouden vandaag met de Eurostar naar Londen gaan. Die rijdt dus helemaal niet ;)
Alle geluk dat jij met het vliegtuig toch uiteindelijk thuis bent geraakt! Zal wel erg gaaf zijn geweest die Olympia!
Nog veel beterschap met de schouder ;)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:01

Olympia is echt de moeite waard. Eurostar rijdt al een paar dagen niet. Was wel een pittige terugreis.

@mistid balen zeg vd waterleiding dat soort dingen wil je met dit weer niet hebben

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:14

Dat van ons water in de schuur hebben wij vrij snel gedaan. Ook al hebben we maar 3 stallen, ik heb echt de pesthekel aan water slepen. Ik ga liever 20 stallen mesten dan 1 emmer water halen. Kost wel ff wat, maar ben echt TE blij ermee. Vorig jaar met -20 deed alles het nog steeds.

@ caroline: het was dus mooi in London? Ben je er alle dagen geweest?

@ kim: dressuurles-ze en vnvd veel plezier uiteraard. Doe je alles op de fiets met dit mega koude weer?

Net ff gereden in de manege met Zetje. Heerlijk relax beest is het, kan k zo opstappe en wegrijden. Die zal nooit gek doen!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:23

Mooi dat je lekker gereden hebt Mandy!

Ik ben net ook even naar de manege gelopen met Voodoo. Daar even gelongeerd, hij vond het wel even fijn om de beentjes te strekken! Heb nu ook snowboots kunnen kopen vandaag, dus ik had heerlijke warme voeten :)

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:33

Mandy, idd ik heb ook een super grote hekel aan water halen! Gelukkig doet nu de staleigenaar het, maar als ik eens op vakantie ben met unes, of de staleigenaars op vakantie zijn doe ik het zelf. Ik kan dat ook totaal niet :D Alles pletst in mijn laarzen en op de grond :P