[SGW] SGW Princenhage - Verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: SGW Princenhage - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:17

haha tis dat net wordt gezegt dat jij vrijdag foto's kwam maken _O-
Anders had ik je nooit herkent hoor :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:52

Gefeliciteerd Bento! Super hoor :D

@ Raket, klopt: Ik had 194 punten. Ik had trouwens een ongevlochten paard, misschien dat je het dan weer een beetje weet. Was echt bang opmerkingen daarover (vond het een beetje slecht dat ik niet gevlochten had), maar gelukkig heb ik er geen commentaar op gekregen!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:36

Om dan in de sfeer van de complimenten te blijven.
Kreeg een heel leuke vibe bij de hindernis controleurs bij de afsprong Bb paarden, hindernis nr 3. Ze stonden al helemaal klaar om je naar boven te loodsen. Er werd ook nog gezegd 'bergje op' voor het geval ik het zou vergeten :D .
Al die hulp was op zich niet nodig. Wij hebben geen moeite met afsprongen maar dat er zulke pro actieve hindernismensen staan, verdient in een oefencross, een dikke pluim.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:38

pol013 schreef:
Kreeg een heel leuke vibe bij de hindernis controleurs bij de afsprong Bb paarden, hindernis nr 3. Ze stonden al helemaal klaar om je naar boven te loodsen. Er werd ook nog gezegd 'bergje op' voor het geval ik het zou vergeten :D .
Al die hulp was op zich niet nodig. Wij hebben geen moeite met afsprongen maar dat er zulke pro actieve hindernismensen staan, verdient in een oefencross, een dikke pluim.

sunny springt die ook altijd zonder aarzeling, maar nu stonden er zoveel gekleurde bordjes bij dat ze wel even afgeleid was _O-
vond die sigarenhaag etc ook erg leuk, vorig jaar stond er geen heg oid in - nu dus wel iets dat op een echt haagje lijkt! :D

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:39

@ snoekiej, dat heeft je wel een punt voor verzorging gekost, jij had dan een 7 de rest een 8. Ik had er denk ik 3 die ongevlochten waren.
@mamabird, daar houd ik je aan, volgend jaar mag ik doorrijden tot in de tent. :D :D :D

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:53

Flutterby schreef:
pol013 schreef:

sunny springt die ook altijd zonder aarzeling, maar nu stonden er zoveel gekleurde bordjes bij dat ze wel even afgeleid was _O-
vond die sigarenhaag etc ook erg leuk, vorig jaar stond er geen heg oid in - nu dus wel iets dat op een echt haagje lijkt! :D

Ben blij dat het iemand opgevallen is, ben ik niet voor niets tot mijn knieeën de sloot in gemoeten om die dingen op te vissen!!! (ze pluisde ook zo leuk als er paardenbenen tegenaan sprongen, heel erg nazomer idee...)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:55

raket schreef:
@ snoekiej, dat heeft je wel een punt voor verzorging gekost, jij had dan een 7 de rest een 8. Ik had er denk ik 3 die ongevlochten waren.@mamabird, daar houd ik je aan, volgend jaar mag ik doorrijden tot in de tent. :D :D :D

Ik had zelf wel een 4 verwacht :+ Ik vind het zo lui als je van tevoren niet vlecht. Dit is de eerste keer dat ik het niet gedaan heb, omdat het vreselijk zit als ik het een dag van tevoren vlecht en als ik 's ochtends had moeten vlechten had ik om half 4 op stal moeten zijn. Was bang dat ze dan niet zo wakker meer zou zijn op de cross (en zag het zelf ook niet zitten om zo vroeg eruit te moeten).

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:56

mamabird ik weet niet hoe jij de afgelopen weken hebt doorgebracht, maar val je nu niet in een enorm gat. :D :D :D

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:56

pol013 schreef:

Mijn posten zijn ook super bezig geweest idd. De allerkleinste riepen al bij hindernis twee dat ze hindernis drie niet durfde, dus zijn de controleurs maar opgesprongen en hebben een helpende hand geboden (en ze vonden het nog hartstikke leuk om te doen ook!). De BB is tenslotte om te oefenen, dus aan langsrijden heb je niet zoveel. De dames van de waterbak hebben ook heel wat ponybeesten aan de hand genomen, maar iedereen heeft natte voeten gekregen en dat was de doelstelling!

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:58

raket schreef:
mamabird ik weet niet hoe jij de afgelopen weken hebt doorgebracht, maar val je nu niet in een enorm gat. :D :D :D

Ben nog bezig met het opruimen, dus heb er nu nog geen last van. Nog twee dagen schat ik en dan.............leegte................ Maar dan heb ik weer tijd genoeg om mijn kinderen opnieuw te leren kennen en om mijn paard uit te leggen dat ik toch echt zijn baasje ben en niet al die gezellige meiden die op stal rondlopen............

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:00

Hebben julie nog gebruikt gemaakt van de hindernisen? na de cross met de leden van de vereniging?

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:02

Wat moet dat een teleurstelling zijnvoor je paard!!
Snoekiej, het punt voor verzorging is meer dan alleen vlechten, ook het poetsen, kleding ruiter en het in wedstrijdconditie zijn van het paard tellen mee.

Sassepas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:11

je zou maar een kleine pony zijn en hier in moeten:

Afbeelding

brrrrrr ik snap ze wel hoor ;)

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:19

CoriienRN schreef:
Hebben julie nog gebruikt gemaakt van de hindernisen? na de cross met de leden van de vereniging?

Nee niet meer, omdat de landeigenaren weer staan te trappelen om hun akkers te bewerken, dus alles moest gelijk weer opgeruimd worden. De hindernissen op eigen terrein en in het bosje na de wegovergang worden heel het jaar wel af en toe gebruikt, maar zodra we weer gaan beginnen met opbouwen kan dat eigenlijk niet meer, omdat dat gevaarlijke situaties op kan leveren (hindernissen half opgebouwd, losliggende bomen, gaten van poeren e.d.)

Maar als we willen kunnen we de prefabs wel op ons terrein zetten en een mini-oefencrossje rijden

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:22

Oh oke dat is idd wel leuk :)
Op naar volgend jaar!!
(dan hoop ik wel te blijven zitten)

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:32

mamabird schreef:
CoriienRN schreef:

Nee niet meer, omdat de landeigenaren weer staan te trappelen om hun akkers te bewerken, dus alles moest gelijk weer opgeruimd worden. De hindernissen op eigen terrein en in het bosje na de wegovergang worden heel het jaar wel af en toe gebruikt, maar zodra we weer gaan beginnen met opbouwen kan dat eigenlijk niet meer, omdat dat gevaarlijke situaties op kan leveren (hindernissen half opgebouwd, losliggende bomen, gaten van poeren e.d.)

Maar als we willen kunnen we de prefabs wel op ons terrein zetten en een mini-oefencrossje rijden

en een indoor-oefencross? is dat nix?
bij mij op stal zijn 2 binnenbakken ter beschikking, die kunnen zonder al te veel problemen omgetoverd worden tot 1 grotere binnenbak :D
(alleen losrijden wordt dan knudde, dat zou dan in een buitenbak moeten :\ )

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:33

Laatst bijgewerkt door Sim op 20-10-09 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: gequote foto verwijderd. Foto's quotes is niet toegestaan.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:36

ohja! die afsprong, erg goede controleurs cq parcourlopers waren er toen ik daar reed _O-
Mijn paard springt die afsprong met gemak, maar toen even niet :D
met wat aanwijzingen en aanmoediging gingtie er zo floep boem baf af :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:13

Flutterby schreef:

En dat steigerende en stakende paard er vlak voor zorgde denk ook wel voor wat afleiding, vrees ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:17

Corellaa schreef:
ohja! die afsprong, erg goede controleurs cq parcourlopers waren er toen ik daar reed _O-
Mijn paard springt die afsprong met gemak, maar toen even niet :D
met wat aanwijzingen en aanmoediging gingtie er zo floep boem baf af :))

dankjedankje _/-\o_ :+
Ik liep met Kim mee, toen jij bij die afsprong reed kwamen wij toevallig langsgelopen, dus ging kim je helpen :)) hij sprong er daarna trouwens wel met een grote sprong vanaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:21

Sassepas schreef:

Onze paarden vonden het vast een fijne waterbak, zijn beidde voor het eerst vooruit(alle andere crossen is mijn paard nl achteruit er in gegaan) heel makkelijk een waterbak in gegaan tijdens een wedstrijd, bij de trainingen gaat het super maar owee als het een wedstrijd is!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 07:55

Ben niet eens zo ver gekomen ;(

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:20

Nee ik ook niet :( Best jammer had een goeie oefening geweest

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:38

Sassepas schreef:
http://farm4.static.flickr.com/3525/402 ... 58e3f4.jpg

Ik had een groot paard maar die vond het ook helemaal niets! haha
We ging doordat hij al steigerd omdraaide bijna via de zijkant het water in.. de hele zooi in puin. (Sorry nog daar voor :o ) Ze waren trouwens snel ter plekke voor reparatie!
Toen er iemand voor me het water in liep liep hij er zo achteraan tot halverwege, toen wilde hij weer omdraaien, maar heb hem uiteindelijk toch zo ver gekregen om er gewoon via de overkant uit te gaan :)
Echt top dat er iemand stond om te helpen! +:)+

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:23

psst schreef:
Sassepas schreef:
http://farm4.static.flickr.com/3525/402 ... 58e3f4.jpg

Ik had een groot paard maar die vond het ook helemaal niets! haha
We ging doordat hij al steigerd omdraaide bijna via de zijkant het water in.. de hele zooi in puin. (Sorry nog daar voor :o ) Ze waren trouwens snel ter plekke voor reparatie!
Toen er iemand voor me het water in liep liep hij er zo achteraan tot halverwege, toen wilde hij weer omdraaien, maar heb hem uiteindelijk toch zo ver gekregen om er gewoon via de overkant uit te gaan :)
Echt top dat er iemand stond om te helpen! +:)+

Dat was de afspraak: jullie te helpen aan de finish te komen.