Anders had ik je nooit herkent hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:Om dan in de sfeer van de complimenten te blijven.
Kreeg een heel leuke vibe bij de hindernis controleurs bij de afsprong Bb paarden, hindernis nr 3. Ze stonden al helemaal klaar om je naar boven te loodsen. Er werd ook nog gezegd 'bergje op' voor het geval ik het zou vergeten.
Al die hulp was op zich niet nodig. Wij hebben geen moeite met afsprongen maar dat er zulke pro actieve hindernismensen staan, verdient in een oefencross, een dikke pluim.
Flutterby schreef:pol013 schreef:Om dan in de sfeer van de complimenten te blijven.
Kreeg een heel leuke vibe bij de hindernis controleurs bij de afsprong Bb paarden, hindernis nr 3. Ze stonden al helemaal klaar om je naar boven te loodsen. Er werd ook nog gezegd 'bergje op' voor het geval ik het zou vergeten.
Al die hulp was op zich niet nodig. Wij hebben geen moeite met afsprongen maar dat er zulke pro actieve hindernismensen staan, verdient in een oefencross, een dikke pluim.
sunny springt die ook altijd zonder aarzeling, maar nu stonden er zoveel gekleurde bordjes bij dat ze wel even afgeleid was
vond die sigarenhaag etc ook erg leuk, vorig jaar stond er geen heg oid in - nu dus wel iets dat op een echt haagje lijkt!
raket schreef:@ snoekiej, dat heeft je wel een punt voor verzorging gekost, jij had dan een 7 de rest een 8. Ik had er denk ik 3 die ongevlochten waren.@mamabird, daar houd ik je aan, volgend jaar mag ik doorrijden tot in de tent.![]()
![]()
pol013 schreef:Om dan in de sfeer van de complimenten te blijven.
raket schreef:mamabird ik weet niet hoe jij de afgelopen weken hebt doorgebracht, maar val je nu niet in een enorm gat.![]()
![]()
CoriienRN schreef:Hebben julie nog gebruikt gemaakt van de hindernisen? na de cross met de leden van de vereniging?
mamabird schreef:CoriienRN schreef:Hebben julie nog gebruikt gemaakt van de hindernisen? na de cross met de leden van de vereniging?
Nee niet meer, omdat de landeigenaren weer staan te trappelen om hun akkers te bewerken, dus alles moest gelijk weer opgeruimd worden. De hindernissen op eigen terrein en in het bosje na de wegovergang worden heel het jaar wel af en toe gebruikt, maar zodra we weer gaan beginnen met opbouwen kan dat eigenlijk niet meer, omdat dat gevaarlijke situaties op kan leveren (hindernissen half opgebouwd, losliggende bomen, gaten van poeren e.d.)
Maar als we willen kunnen we de prefabs wel op ons terrein zetten en een mini-oefencrossje rijden
Sassepas schreef:je zou maar een kleine pony zijn en hier in moeten:
http://farm4.static.flickr.com/3525/402 ... 58e3f4.jpg
brrrrrr ik snap ze wel hoor
Flutterby schreef:sunny springt die ook altijd zonder aarzeling, maar nu stonden er zoveel gekleurde bordjes bij dat ze wel even afgeleid was
vond die sigarenhaag etc ook erg leuk, vorig jaar stond er geen heg oid in - nu dus wel iets dat op een echt haagje lijkt!
Corellaa schreef:ohja! die afsprong, erg goede controleurs cq parcourlopers waren er toen ik daar reed
Mijn paard springt die afsprong met gemak, maar toen even niet
met wat aanwijzingen en aanmoediging gingtie er zo floep boem baf af
psst schreef:Sassepas schreef:je zou maar een kleine pony zijn en hier in moeten:
Ik had een groot paard maar die vond het ook helemaal niets! haha
We ging doordat hij al steigerd omdraaide bijna via de zijkant het water in.. de hele zooi in puin. (Sorry nog daar voor) Ze waren trouwens snel ter plekke voor reparatie!
Toen er iemand voor me het water in liep liep hij er zo achteraan tot halverwege, toen wilde hij weer omdraaien, maar heb hem uiteindelijk toch zo ver gekregen om er gewoon via de overkant uit te gaan
Echt top dat er iemand stond om te helpen!