Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus we kunnen de hele dag verkennen
zo'n kans krijg je bijna niet
Motje11 schreef:Misschien hebben jullie het al gelezen op de site van Bathmen, ik mag deze cross zonder zadel en hoofdstel rijden!
Ik ben helemaal blij, het was echt een droom van me om op deze manier een echte cross te rijden. Maar zonder de medewerking van de organisatie kan dat natuurlijk niet, dus super dat het mag.![]()
Het wordt een soort demonstratie/pauzenummer op zondag tussen 14: 00 en 15:00.
? 1 hindernis kan ik me nog wel voorstellen, maar een hele cross
respect voor jou
, maar in Bathmen komt het vast wel weer goed
heet wordt als er paarden aan het galopperen/springen zijn in een krappe ruimte (bos), dus dan kan ik me alvast even geestelijk voor gaan bereiden op het piafferen/galopperen op de plaats op een tikkende tijdbom.....

Motje11 schreef:Misschien hebben jullie het al gelezen op de site van Bathmen, ik mag deze cross zonder zadel en hoofdstel rijden!
Ik ben helemaal blij, het was echt een droom van me om op deze manier een echte cross te rijden. Maar zonder de medewerking van de organisatie kan dat natuurlijk niet, dus super dat het mag.![]()