Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yolien schreef:Dat maakt niet uit Sabertje. Je kunt het bijvoorbeeld ook na je dressuur al doen. Soms is dat makkelijker voor de planning (in ons geval met soms 4 paarden op SGW).
Sommige paarden zijn heel druk na het springen, dan is ervoor ook makkelijker voor mens en dier.
Het is toch juist een controle of het paard fit genoeg is om te crossen? Als je voor het springen keurt, zou het in theorie kunnen dat je met een niet-fit paard de cross ingaat. Ik begrijp dat die regel streng geïnterpreteerd wordt en wb de drukte bij de DA, startende paarden zouden altijd voorrang moeten hebben op gefinishte paarden.
.
Zaterdag worden de bordjes geplaatst dus dan worden de verschillende routes duidelijker voor wie nog een keer wil gaan kijken. 
! Amber_ schreef:Oeh ben nu wel heel benieuwd hoor
Zitten er volgens jou uitdagende dingen in voor L?
Ben er nog nooit geweest, dus vroeg me af!
Verder staat er ook nog een dikke picknicktafel die voor L en M hetzelfde schijnt te zijn...
Weet er iemand of de waterbak een verplichte doorgang is?
maar ik wil wel waterbakken doen zodat ze het gaat leren dus dan is het altijd hopen dat het een verplichte doorgang is ipv dat er een alternatief bij zit.