Verfrissend idee wel, of is het gewoon een soort van gierslootje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Wat betreft de slootjes. Ik heb begrepen van de parcoursbouwer dat de paarden daar vooral op reageren omdat het water wat erin staat een geurtje heeft.
In het eerste jaar dat Oro daar liep ging hij er gewoon overheen maar wel met een maffe sprong.
En vorig jaar heeft hij er totaal niet meer naar gekeken.
Sindsdien is er ook besloten om er een alternatief op te maken voor alle klasses.
?

We doen B paarden, L is voorlopig nog niet aan de orde. Eerst maar eens controle krijgen en in de cross pittige dingen meepakken
maar stond niet helemaal duidelijk aangegeven waar de vlaggen kwamen voor het L. zoals ik het las toen het op M/Z stond moest je de lage+boom nemen. mja, dit jaar beter!?) Nicole_ros schreef:idd maar die opsprong na de waterbak mag je ook alternatief altijd nemen die boomstam maar best raar want dan ben je veel sneller dan dat je die opsprong die heuvel op doet......
Maar ik doe m dit jaar denk ik ook niet hoor, k heb m namelijk nog steeds niet gedaan
bij de B pony's
we gaan het maar weer proberen!
vibabu schreef:Ik ga zondag na de oefencross bepalen of ik mee doe met de echte cross (A) eerst maar eens kijken of meneer de hindernissen durft te springen.. al zou het wel goed zijn voor de ervaring en de kilometertjes
en ik zelf kan dan met springen mijn L debuut gaan rijden, ook leuk.