[SGW] SGW Vlietlanden Verslagen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

Re: SGW Vlietlanden Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:10

Heb echt een super fijne dag gehad.
Door een te krappe planning en een stuk file wel wat later aangekomen. Even stressen en toen op een drafje de cross gelopen. Parcours in mijn hoofd gestampt en toen had ik gelukkig genoeg tijd om rustig aan op te zadelen en rustig los te rijden. gezien de hoogte niet te veel gedaan van te voren. Lekker voorwaarts gereden en ook brutaal de ring in. Dat loonde want hij was meteen bij de les. Lekker rondje waarbij hij er zelf goed aan trok. De 'beruchte dubbel' was in de BB een enkele oxer en daar keek hij helemaal niet naar. Foutloos en binnen de tijd.
Snel nog even paar keer de boomstam gesprongen bij het losrijden omdat hij de vorige keer volgens mij nogal verbaasd was over de boomstammen na de spring hindernissen. Mezelf nog even streng toegesproken 'we kunnen het' en de cross in. Mooi het hoofd erop gehouden, been eraan en af en toe onszelf hardop aangemoedigd. Vanaf 3 bij dat lekker lange galop stuk ging de knop helemaal om en waren we in cross modus. Erg voorwaarts maar wel terug te rijden. Bij de put vergeten het mini opsprongetje te nemen (dat krijg je als je vlug vlug de cross loopt) terug gedraaid en beide opnieuw gesprongen. Op het water even stil gestaan maar wilde absoluut niet het alternatief nemen en weer vlot verder (zwaai zwaai naar amber) heerlijk de cross uitgereden.
Zit nu met een trots gevoel thuis. We kunnen het dus echt wel.

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:29

zo ik ben ook weer thuis en alweer een beetje bijgekomen van deze zware dag.
Zaterdag al het parcours bekeken, moest alleen nog een paar hindernissen nakijken vanochtend. Was erg blij met de pallisade bij nummer 5! en ook blij dat we niet de brandstapel hoeften te spingen :P
Had hem thuis al helemaal startklaar gemaakt, moesten alleen nog de kalkoenen erin draaien op de parkeerplaats. Ik moest als eerste starten in de klasse BB eventing paarden met mijn fjord.
Er was mij verteld dat het springparcours 60 cm zou zijn, met maximaal een sprongetje van 70 cm. Hier waren wij dan ook goed op voorbereid: veel oefenspringwedstrijden gereden laatste tijd, omdat ik toch wel bang was voor het springparcours.
En toen was het zo ver, ik was aan de beurt in het springparcours. Eenmaal in de ring aangekomen kwam ik erachter dat de hindernissen helemaal niet 60 cm waren. Ik vond de meeste wel ruim 80. Denk dat de laatste zelfs nog wel wat hoger was?!
Dus ik was echt bang dat ik het parcours niet doorkwam met mijn fjordje bij de paarden. En ja.. hindernis 1 weigerde hij gelijk.. Nog een keer aangereden en toen sprong hij hem wel gelukkig. Daarna kwam de vaart er een beetje in totdat we weer bij een hele hoge kwamen: die witte met regenboogkleuren. Dat was ook echt een hele hoge oxer (de staanders van de oxers stonden trouwens echt ver van elkaar!).
Dus daar weigerde hij ook voor.. toen dacht ik echt dat het afgelopen was voor ons.. geen cross dit jaar!
Maar nog een keer aangereden en toen sprong hij hem toch! hindernis 8 ging weer goed, en toen op naar de moeilijkste van het parcours: de laatste hindernis. ik was echt bang dat hij deze niet zou doen, omdat ie veel te hoog was, 5 meter voor de hindernis kwam hij al terug, dus ik gaf hem snel een tik en toen sprong hij hem gewoon! Ik was echt super blij en begon gelijk te juichen :D :D Ben zoooo trots dat hij gewoon door dit parcours heen is gekomen!!

Dus ff rustig stappen, nog een boomstammetje gesprongen en op naar de startblokken!

Had gelijk een weigering op hindernis 1, maar daarna ging het wel lekker, een aantal weigeringen nog in de cross gehad maar hij heeft alles gesprongen! en is ook door de waterbak gegaan :)
ik schat dat mijn tijd rond de 7 minuut ligt, maar ben niet meer gaan wachten op de prijsuitrijking, hebben toch niets gewonnen.

Maar ben echt zo blij en trots dat we gewoon het sprinparcours en de cross door zijn gekomen!! :D
Heb hem lekker in het land gegooit nadat ie bix en wat appels had gegeten, hij was echt doodmoe (ik ook trouwens) en ga hem morgen nog lekker belonen met meer appeltjes!

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:31

Ik meld me ook maar aan, heb BB gereden.

ik rij op een paard die ik eerst ook starte(dressuur) maar hij is van stal verhuist en ik rij m eigelijk bijna niet meer, dus wij vandaag
naar vlietland, had m vorige zondag voor het laatst gereden.
Het was voor hem de eerste x, we hebben enkel een paar keer in moordrecht gereden.

Het springen ging echt super was gelukkig foutloos, was zo bang dat ik het parcour niet
door zal komen en dus niet zal mogen crossen!! Ook erg fijn als de eigenaar van het paard bij elke sprongen zegt: OOOw dat doet
hij egt niet..............

werd in het starthok onwijs zenuwachtig, vooral bij het aftellen:-P
we hebben bijna elke sprong een weigering gehad, allemaal ff laten kijken en opnieuw, 2e x deed hij alles.
Bij het water werden we uitgebelt(hoorde achteraf dat je er ook gewoon langs mag rijden????).

het paard heeft in ieder geval weer veel gezien en heb ondanks de weigeringen heerlijk gereden:-)

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:31

iedereen die een prijs heeft gewonnen trouwens gefeliciteerd!

Ben alleen mijn ijzer ergens in de cross kwijtgeraakt :( (kwam er pas bij de auto achter... :z )

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:32

Hierbij mijn verslagje, maar eerst Simmie, heleen, snoekie en hozie :(:) en de rest die ik vergeten ben :o

Vanmorgen ging toch al om 6 uur het wekkertje terwijl ik pas om 10.30 hoefde te dressuren. Paard uit de wei gevist, gevlochten en snel een borstel erover. Klaar voor het reisje (van een 40 minuutjes), de laatste tijd was hij een beetje lastig met laden dus had express wat extra de tijd genomen en hij liep er in 1x in :+ . Hij stond lekker ff z'n muslie te eten toen ik het hooinet ophing. Hij staat een beetje op een sonja-bakker wei dus hij had best trek in het hooi. Trok er een paar grote plukken uit en promt verslikt hij zich dus enorm :r Potverdikkie het slijm kwam op een gegeven moment uit z'n mond en neus, da's niet goed. Hooinet weggehaald en even aangekeken. Hij staarde wat afwezig voor zich uit maar na nog een paar keer flink hoesten was hij het kwijt...

Toch maar gaan rijden maar kon hem via het raampje van de trailer in de gaten houden. En de nieuw aangeschafte videocamera met beeldscherm voor in de trailer lag tuurlijk nog steeds op de keukentafel. :o? Daar aangekomen leek het nog steeds goed te gaan. Nog even het stukje van de cross gelopen vanaf hindernis 5. Daarna opzadelen en rustig naar de dressuurring gegaan. M'n groomie (talida) was inmiddels ook gearriveerd en had beter d'r sportschoenen mee kunnen nemen want het was een stukje lopen voor de bezoekers :P

Met losrijden begonnen en tot mijn grote schrik zag ik dat mijn voorgangster al bezig was (dik 20 minuten ingelopen :+ ). Maar het losrijden nog steeds hoesten en proesten dus dacht hij nog wel steeds last van z'n strotje had, hm was er niet echt gerust op. M'n proefje gereden en ging een beetje mwah mwah. Omgezadeld en gelijk maar even langs de da post gereden om te kijken of zijn iets raars hoorden/voelden. Overigens stond er een dame bij de da post (ook als da) van het televisieprogramma "dierenhelden uit Egypte". Was leuk om haar te herkennen.

Da had me gerust gesteld en er was niets (meer) met hem aan de hand. Was redelijk vroeg voor het losspringen dus op verzoek van m'n groomie even rustig aan gedaan. Paar sprongetjes genomen en ging prima, was erg druk daar dus niets meer aan gedaan. Zag ondertussen Snoekie keurig over hindernis 5 komen en voor mij was het geen twijfel dat je gelijk het alternatief nam >;)

Springparcour zag ik enorm tegenop omdat mijn favo hindernis erin zat (he sas1965 :Y) ) Toen ik even stond te kijken zag ik hoe heleen uitgebeld werd, hm niet fijn voor m'n vertrouwen. Mocht van Talida ook niet kijken......
Maar hij ging eigenlijk prima, tot......hindernis 9a 1 weigering en even blijven staan om te laten kijken en daarna nog een keer aangereden en dat ging na wat aanmoediging gelukkig "goed". En dijk aan tijdfouten maar dat boeide me niet, fijn gesprongen en ik mocht door naar de cross +:)+

Kon daar vrij snel van start en had gelijk een stop op 1 8)7 duh lekker dan. Daarna ging het wel lekker en op 5 het alternatief genomen. Even geen greppels voor mij.... :D Daarna weer een hele l*llige stop op 6. De 2 laagste hindernissen in de cross had ik een stop op :oo toch maar over naar het L ;)

De rest prima, water een twijfeltje maar al veel beter dan andere keren. De rest prima maar uiteraard ruim voor de finish gaf mijn horloge aan dat het al lang tijd was B-) Kortom fijn gereden zowel springen als crossen, alleen jammer van de weigeringen. Met een heel voldaan gevoel ben ik weer huiswaarts gegaan. Uiteindelijk 193 pnt dressuur en ergens in de middenmoot in het totaal geeindigd.

He sas jij ook hier :wave:

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:34

pol013 schreef:
Heb echt een super fijne dag gehad.
Door een te krappe planning en een stuk file wel wat later aangekomen. Even stressen en toen op een drafje de cross gelopen. Parcours in mijn hoofd gestampt en toen had ik gelukkig genoeg tijd om rustig aan op te zadelen en rustig los te rijden. gezien de hoogte niet te veel gedaan van te voren. Lekker voorwaarts gereden en ook brutaal de ring in. Dat loonde want hij was meteen bij de les. Lekker rondje waarbij hij er zelf goed aan trok. De 'beruchte dubbel' was in de BB een enkele oxer en daar keek hij helemaal niet naar. Foutloos en binnen de tijd.
Snel nog even paar keer de boomstam gesprongen bij het losrijden omdat hij de vorige keer volgens mij nogal verbaasd was over de boomstammen na de spring hindernissen. Mezelf nog even streng toegesproken 'we kunnen het' en de cross in. Mooi het hoofd erop gehouden, been eraan en af en toe onszelf hardop aangemoedigd. Vanaf 3 bij dat lekker lange galop stuk ging de knop helemaal om en waren we in cross modus. Erg voorwaarts maar wel terug te rijden. Bij de put vergeten het mini opsprongetje te nemen (dat krijg je als je vlug vlug de cross loopt) terug gedraaid en beide opnieuw gesprongen. Op het water even stil gestaan maar wilde absoluut niet het alternatief nemen en weer vlot verder (zwaai zwaai naar amber) heerlijk de cross uitgereden.
Zit nu met een trots gevoel thuis. We kunnen het dus echt wel.

was er een alternatief bij het water??

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:35

He wat stom. Heb ik net heel uitgebreid verslag geschreven en reacties op iedereen. Is het opeens weg :\
Maar weer even overnieuw dan

Nelis: Echt zonde van je val. Hij schoot best gemeen op het laatste moment weg :(:)
Renskek: Gefeliciteerd met je overwinning!
AnneOkoma: Netjes toch :)
Miriam: wat jammer ..
SPlashislief: Netjes!
Balen Heleen :(:) Was het bij die hindernis met dat blauw/zwart/witte blok? Dat is ook een erg vervelende hindernis.
SGWuppie: Netjes! Ik heb je zien rijden met de dressuur. Zag er netjes uit :)
Jammer dat je uitgebeld was Marloes. Maar wel mooi van die positieve punten !
Vjenna: Super! gefeliciteerd!
Jolien: :(:)
Balen Shanouk. Maar je hebt wel een fijne cross gereden. Dat is wel erg goed!
Mooi van je cross Claire! Ik heb je nog wel zien lopen + bij dje trailer.
Super Scum!
Mooi dat je zo fijn gecrosst hebt _Chantie_
Simmie: auw .. beterschap :(:)
Netjes Vivre!
Toch netjes hoor Saskia :)
Markdegroot: mooi van je foutloze cross en gefeliciteerd met je prijs
Niels: Ooh leuk, zien! :D
Vervelend Shanty
Dat is balen Sammy .. :(:)
Mooi dat het zo goed ging Pol!
Netjes Melanie! Wij hebben nog een leuke foto van je bij de houtstapel!
Goodwin: mooi dat je toch lekker gereden hebt :)
Jammer van je stops Luuxje.

Oke nu even mijn verslag:

Eerst met Bambi de B. Dressuur ging niet zo vond ik. We hadden 185 punten. Daarna de cross nogeens gelopen en springparcours bekeken. Daarna Bam weer gaan opzadelen voor het springen. Hij stopte op 1 :( Zo'n banketstaaf stop ... Verder wel rond gekomen, nog 1 balkje op 8. Bij de cross stopte hij gewoon op nr 1 -:(- Grr ... daarna opnieuw aangereden en toen nam hij hem wel (al kost het nog veel moeite om hem er overheen te krijgen ) Daarna verder alles heel goed. Bij het water kwam hij wel erg terug. schoot wat naar links en sprong richting het droge (wel tussen de paaltjes gebleven) Hij is er dus niet echt door geweest, maarja :+
Verder weer goed alles. Voor de afsprong bedacht ik me mijn crosshorloge. Dus snel kijken, we hadden nog 22 seconden. Ik schatte de nog te rijden afstand iets te kort in dus heb hem zo langzaam mogelijk de wal laten springen. Maar bij het heksenoog zag ik dat het stukje nog iets langer was dan ik dacht, dus nog even flink gas gegeven en dus nog binnen de tijd :D Dat wilde ik wel graag proberen, binnen de tijd komen, dat is dus mooi wel gelukt :)

Daarna nog met Lasko de BB. Springen ging goed: foutloos. Met de cross ging het goed, tot de waterbak. Daar kreeg ik hem niet in. Ik had *stomstomstom* geen zweepje bij me. Ik heb er totaal niet bij stilgestaan dat je bij een BB cross er ook na 3 weigeringen uitligt. Anders had ik allang het altenatief genomen. Maar helaas, toen waren we klaar. Maar de eerste hindernissen gingen allemaal heel goed enzo, dat is wel positief. :)

Ik heb trouwens erg veel fotografen gezien onderweg ... Iemand ideeën wie het waren? O:)
Laatst bijgewerkt door Jetske op 21-06-09 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 21:37

In elk geval lekker de cross uit kunnen rijden dus Luux :-) . De favoriete hindernis in het springparcours kom je hier in de regio helaas veel vaker tegen :\

Jetske, ik zag je vanaf een afstandje voorbij racen met Bambi, dat toont al echt heel prima :-). En Lasko komt er ook wel :j

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:38

Hier dan ook mijn verslag van de zaterdag..

Na ruim optijd aangekomen te zijn eerst maar gaan betalen. Stonden helemaal op P4 parkeerplaats naast dressuur terrein was vol dus moesten heel ver lopen.

Dressuur losrijden ging erg fijn en mijn proef was ik zeer te vreden over. Was de 2e x een L proef voor krimh en dit resulteerde in 204 punten. Mocht zeker niet klagen.

Hierna cross gelopen en ik twijfelde nog wel erg over de bulfin en trakhener omdat ik hier nog wel eens een stop op heb gehad, trakhener dan. Waterinsprong nog geoefend in nieuwveen en coffins ook dus hier geen problemen op te verwachten, ging toen erg goed.

Het springen ging erg fijn, losspringen fijn te rijden en parcours ook. Foutloos en gecontroleerd en zeer fijn te rijden.

Toen de cross, na etten leur en chaam niet echt fijn hebben gereden wou ik voor een vertrouwens rondje gaan en vooral niet haasten. Hindernis 1 ging iets twijfelend maar met voldoende been ging het daarna erg fijn, zonder twijfel 2, 3, 4, en ook de bulfin ging erg goed. hindernis 6 e 7 ook eigenlijk nergens problemen. Toen iets te hard na het water wat resulteerde in een stop op de insprong, eigen schuld reed er te weinig aan. Boot in het water ging wel goed en bij de mexicaanse hoed het alternatief genomen. Toen verder alles erg fijn en goed te rijden en bij de trakhener zelfs zonder enige twijfel er overheen gesprongen. hooruiven gingen ook goed en toen bij de coffin een stop op de stijl. Opnieuw aangereden en nog een keer een stop. Denk enigszins door het kleurverschil van het grind erachter. Nog een keer geprobeerd maar kon er niet fijn meer aan rijden en nog een stop. Uitgesloten helaas. Had eigenlijk niet verwacht dat juist die hindernis voor problemen zou gaan zorgen.

Al met al wel erg tevreden, fijn gedressuurd, super gesprongen en ook de bulfin en trakhener waar ik erg mee zat zonder aarzelen eroverheen..

Als er nog iemand foto's heeft van nummer 149? Ben erg benieuwd

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:40

Apple schreef:
In elk geval lekker de cross uit kunnen rijden dus Luux :-) . De favoriete hindernis in het springparcours kom je hier in de regio helaas veel vaker tegen :\

I know :+ het liep dun door m'n mooie cremekleurige broekje toen ik hem vanmorgen zag staan
-O- We moeten er maar aan wennen. Ik Lisse komen we hem weer tegen :o

Tal en ik hebben je nog gezocht bij de springring maar we zagen je niet, je had toch "dienst" daar vanmiddag?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:40

Luuxje schreef:
Hierbij mijn verslagje, maar eerst Simmie, heleen, snoekie en hozie :(:) en de rest die ik vergeten ben :o

Vanmorgen ging toch al om 6 uur het wekkertje terwijl ik pas om 10.30 hoefde te dressuren. Paard uit de wei gevist, gevlochten en snel een borstel erover. Klaar voor het reisje (van een 40 minuutjes), de laatste tijd was hij een beetje lastig met laden dus had express wat extra de tijd genomen en hij liep er in 1x in :+ . Hij stond lekker ff z'n muslie te eten toen ik het hooinet ophing. Hij staat een beetje op een sonja-bakker wei dus hij had best trek in het hooi. Trok er een paar grote plukken uit en promt verslikt hij zich dus enorm :r Potverdikkie het slijm kwam op een gegeven moment uit z'n mond en neus, da's niet goed. Hooinet weggehaald en even aangekeken. Hij staarde wat afwezig voor zich uit maar na nog een paar keer flink hoesten was hij het kwijt...

Toch maar gaan rijden maar kon hem via het raampje van de trailer in de gaten houden. En de nieuw aangeschafte videocamera met beeldscherm voor in de trailer lag tuurlijk nog steeds op de keukentafel. :o? Daar aangekomen leek het nog steeds goed te gaan. Nog even het stukje van de cross gelopen vanaf hindernis 5. Daarna opzadelen en rustig naar de dressuurring gegaan. M'n groomie (talida) was inmiddels ook gearriveerd en had beter d'r sportschoenen mee kunnen nemen want het was een stukje lopen voor de bezoekers :P

Met losrijden begonnen en tot mijn grote schrik zag ik dat mijn voorgangster al bezig was (dik 20 minuten ingelopen :+ ). Maar het losrijden nog steeds hoesten en proesten dus dacht hij nog wel steeds last van z'n strotje had, hm was er niet echt gerust op. M'n proefje gereden en ging een beetje mwah mwah. Omgezadeld en gelijk maar even langs de da post gereden om te kijken of zijn iets raars hoorden/voelden. Overigens stond er een dame bij de da post (ook als da) van het televisieprogramma "dierenhelden uit Egypte". Was leuk om haar te herkennen.

Da had me gerust gesteld en er was niets (meer) met hem aan de hand. Was redelijk vroeg voor het losspringen dus op verzoek van m'n groomie even rustig aan gedaan. Paar sprongetjes genomen en ging prima, was erg druk daar dus niets meer aan gedaan. Zag ondertussen Snoekie keurig over hindernis 5 komen en voor mij was het geen twijfel dat je gelijk het alternatief nam >;)

Springparcour zag ik enorm tegenop omdat mijn favo hindernis erin zat (he sas1965 :Y) ) Toen ik even stond te kijken zag ik hoe heleen uitgebeld werd, hm niet fijn voor m'n vertrouwen. Mocht van Talida ook niet kijken......
Maar hij ging eigenlijk prima, tot......hindernis 9a 1 weigering en even blijven staan om te laten kijken en daarna nog een keer aangereden en dat ging na wat aanmoediging gelukkig "goed". En dijk aan tijdfouten maar dat boeide me niet, fijn gesprongen en ik mocht door naar de cross +:)+

Kon daar vrij snel van start en had gelijk een stop op 1 8)7 duh lekker dan. Daarna ging het wel lekker en op 5 het alternatief genomen. Even geen greppels voor mij.... :D Daarna weer een hele l*llige stop op 6. De 2 laagste hindernissen in de cross had ik een stop op :oo toch maar over naar het L ;)

De rest prima, water een twijfeltje maar al veel beter dan andere keren. De rest prima maar uiteraard ruim voor de finish gaf mijn horloge aan dat het al lang tijd was B-) Kortom fijn gereden zowel springen als crossen, alleen jammer van de weigeringen. Met een heel voldaan gevoel ben ik weer huiswaarts gegaan. Uiteindelijk 193 pnt dressuur en ergens in de middenmoot in het totaal geeindigd.

He sas jij ook hier :wave:

Netjes toch judith, je bent niet de weg kwijt geraakt en evengoed heel de cross uitgereden.. Ben benieuwd naar eventuele foto's..

Nog super bedankt voor het voorlezen

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:43

Ben ook een heel tevreden mens :D
En graag gedaan van het lezen, geen probleem!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 21:44

Luuxje schreef:
Tal en ik hebben je nog gezocht bij de springring maar we zagen je niet, je had toch "dienst" daar vanmiddag?

Dat was de planning ja, maar uiteindelijk was ik meer een soort 'vliegende keep'. Ik heb eerst bij een oversteek gestaan, toen bij hindernis 12 tijdens de BB en tenslotte tijdens BB-pony's bij het starthok. Zo van 'als de vaste posters een uurtje cross wilden lopen oid dan kwam ik daar even staan' :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:44

Goodwin: volgens mij stond ik naast jullie met de trailer. Hebben jullie mijn schaar geleend....

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:49

Zo, kom thuis van lang weekend en al zoveel verslagen :))

Ten eerste, Renske gefeliciteerd !! *\o/* *\o/* *\o/*

Sim, ik miste je al !! Maar nu lees ik pas hoe en wat, echt schrikken !! ;(
Gelukkig hebben jullie niks ernstig !

Karin, mooie filmpjes zeg ! Wat springt hij ruim :))
Zonde van je weigering in springparcours, heb er vandaag veel daarop zien weigeren..

Nu even snel mijn verslagje, beetje dubbel gevoel haha !

Dressuur ging zo goed voor ons doen haha, maar liefst 185 punten.
Met springen was hij echt zo heet := Niet leuk meer, het waren dan ook maar liefst 3 balken..
Heb je keer goede dressuur, krijg je dit O:)

Cross ging super, heb zelfs de Bulfin heerlijk gesprongen ! Daar had ik wel kriebels, maar nergens voor nodig haha. Water ging ook zo vlot!! En het stro vond ik ook erg breed, maar ook geen problemen. Had vier 7's en twee 6's aan stijl :D.

Helaas vergeten mijn stopwatch aan te drukken, dus halverwege stond hij nog op 4 minuten. Dus maar gewoon in lekker Fjordy tempo door gegaan en weer te snel binnen (4.15) :Y) .

Dus geen prijs, maar wel weer 2 winst!

Afbeelding

:+:

TeeGee

Re: SGW Vlietlanden Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:52

Amber, op 2 zelfs te ruim! Haha!!
Maar super zeg van jou en Fjordje!! Toppertje is het!

Bonny_CT

weet iemand nog door wie er zaterdag foto's zijn gemaakt bij het L paarden open?

Anoniem

Amber, ik heb je nog zien springen! Sonde van je balkjes ja. Maar super dat je je cross zo heb gereden!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:53

Zo er deden vandaag een hoop bokkers mee maar ik heb er maar weinig herkend.

Ben erg geschrokken van Simmie d'r val, had niks gezien maar wist dat zij het moest zijn. Fijn dat je hier even een bericht hebt geplaatst en ik hoop dat jullie snel herstellen!
Scum wel gezien, met big smile :D
En verder vraag ik me ook af wat dat nou was met die blauwe dubbel vandaag?? Echt veel weigeringen en valpartijen in het springen gezien!
Ik zat zelf bij hindernis 17/16, de tweede heuvel aan het einde van de cross en de oversteek daarachter. Mooi plekkie!

Gefeliciteerd voor alle prijswinnaars en mensen die fijn gereden hebben!

Snoekiej, hou je eigen gevoel vast en bedenk dat de hindernisposters ook van bepaalde instructies uitgaan en de situatie gewoon anders "uitgelezen hebben". Zoals al gezegd, dat gebeurd je gewoon een keer, niet te lang bij stilstaan en lekker genieten van je rit!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:54

Thnx Karin :))

Jaa echt zonde, maar echt veel te dicht onder. Hou hem dan ook teveel bij me en dan is het al te laat voor afzetten haha O:) Maar hij was echt een l*l vandaag met inrijden al...

Met cross springt hij gewoon zoveel fijner :D.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:55

amber, jou heb ik natuurlijk wel herkend, zag er strak uit hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:55

Ik zag je door de dubbel gaan, jij wou er 2 rijden volgens mij maar Fjordy zette er net 1 pas bij. sonde dat je toen net een balkje had!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:56

Amber, Karen :D

MJ, jij stond bij de oversteek zaterdag of niet?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:57

TeeGee schreef:
MJ, jij stond bij de oversteek zaterdag of niet?

:))
volgens mij dacht jij echt, wie is dat nou weer :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:57

:D Dank je wel MJ,
Dat stukje ging ook wel erg fijn !

Karen haha, jaa haal je wel is in de war met andere (sgw) karin :P

__Marloes schreef:
Ik zag je door de dubbel gaan, jij wou er 2 rijden volgens mij maar Fjordy zette er net 1 pas bij. sonde dat je toen net een balkje had!

Klopt ! Hij kwam zo mooi over eerste dat ik dacht.. Oh 2!
Maar hij dacht, nee toch echt zoals normaal en op 3 O:) Hmm