[SGW] nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:02

Het was weer GAAAAAF!!!!

Hihi idd eens niet op mijn eigen vertrouwde pony. Volgende keer wel hoor! Dan gaan we ook eens een trapje hoger.

Zamira is niet zo heel groot hoor :P enkel met mij op haar rug! haha! Vond dat ze het trouwens wel erg leuk oppakte, ze deed het voor de eerste keer. (toch zeker maar 5 geitensprongen gehad) Ik heb trouwens nog een paar foto`s van de andere twee in mijn groep, de bruine en de schimmel. Het duurt even voor ik ze op de computer kan zetten, maar als je ze wilt hebben moet je ff gillen.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:50

Merel_Brit schreef:
Het was weer GAAAAAF!!!!

Hihi idd eens niet op mijn eigen vertrouwde pony. Volgende keer wel hoor! Dan gaan we ook eens een trapje hoger.

Zamira is niet zo heel groot hoor :P enkel met mij op haar rug! haha! Vond dat ze het trouwens wel erg leuk oppakte, ze deed het voor de eerste keer. (toch zeker maar 5 geitensprongen gehad) Ik heb trouwens nog een paar foto`s van de andere twee in mijn groep, de bruine en de schimmel. Het duurt even voor ik ze op de computer kan zetten, maar als je ze wilt hebben moet je ff gillen.

Jij reed ook om 11 uur toch??
Zoja heb je dan foto van mij pony??

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:31

First things first :)

Donna, bedankt voor het organiseren! Goed geregeld! +:)+
Je bent net zo'n vriendelijke open persoonlijkheid als dat je overkomt op bokt en op je site!
Wat een fijne ruiter heb je voor Karrimh en wat een fijn veelzijdig paard! Kan mij voorstellen dat je er trots op bent! :)

Michiel, bedankt voor de enorme fijne les! Erg duidelijk, onderbouwend en motiverend! +:)+

Kortom, ik kom graag vaker een crosstraining volgen! :D

Karrimh schreef:
en Miranda op de grappig en al 20 jarige en oh zo knappe vos

Klopt, dat was ik met Handyboy aka Vosmans, zoals wij hem noemen :)
Hij is geboren in 1989, dus hij is inderdaad inmiddels 20 jaar. Alleen is hijzelf bij 15 jaar begonnen met terugtellen ;)

Ik vond het een erg fijne crosstraining! Zo fijn als Vosmans vandaag te rijden was, heb ik hem nog niet gehad tijdens een crosstraining.
Hij voelde vrolijk, fris, vol vertrouwen en hele stukken gecontroleerd! Ik ben erg blij en trots op hem! :+:

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:54

Afbeelding

Blij paard! :+:

Afbeelding

Braaf paard! :)

Apple

Re: nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:56

Wat leuk :-) Klinkt als een prima les dus :-) En het weer was ook prima.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:11

Leuke foto's *-:)

Zakynthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:52

Helemaal goed Donna, "Lida met de 5-jarige ondeugd"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel fijn dat Michiel er ook de tijd voor nam om mij per hindernis in rust te begeleiden.
Het viel mij wel op dat hij de bokkenparade liet zien nadat hij een nieuwe hindernis had gesprongen, de 2e keer ging dan zonder de bokken. Denk dat mijn Zakynthos (Sjaak voor vrienden) het toch wel spannend vond en de spanning er maar ff uitbokte als bleek dat hij de hindernis overleeft had. }>
We komen in september weer!!!!!!.......spannend!!!!!!!!!!!!!

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:29

WolinLotte schreef:
Ik meld me ook maar weer 's hier :P .
Crosstraining zit er voorlopig voor Wo en mij niet meer in. Morgen gaan we naar de kliniek met Wo, ben erg benieuwd.. ik verwacht foute boel :\ , misschien dat ik nog wel op een van de trainingen een keer kom kijken :j .

Balen lotte... hou ons op de hoogte, ik zal voor jullie duimen! :(:)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:39

Oh zie dat ik een beetje laat ben met mijn reactie, schaamschaam haha.

Ik vond het ook een fijne les, goede begeleiding weer en michiel wijst precies de punten aan waar ik me ook zo aan kan ergeren, doordat we laat waren helaas niet zoveel tijd gehad om los te rijden en omdat twis een beetje "vast" begint is hij in het begin zeer slecht aan het been. Sowieso maakt hij er de laatste weken een spelletje van om mijn been te negeren, misschien toch maar weer een keertje een spoortje aandoen en hem even het verschil laten voelen tussen een spoor en zonder spoor, hopelijk heeft hij het dan door dat het zonder spoor lekkerder is :?
Soms vind ik het weleens jammer dat het even duurt voordat hij warm is maar daar moet ik gewoon rekening mee houden, die bonkjes spier moeten ff loskomen en dat duurt... volgende keer ben ik dus een uur te vroeg om los te rijden en te longeren etc hahaha! :Y)
En ja donna, het is inderdaad een quarter hahaha, maar wel een quarter die vanaf nu volledig western-gepensioneerd is en alleen nog maar leuke afwisselende dingen doet zoals in waterbakken huppelen hahaha, mijn stoere paardje! ondanks de weigeringen op de banden-hindernis was ik zo trots op hem!!! dat hij die dikke boom weigerde was omdat ik zelf beren op de weg zag en ineens begon te piepen en hem toch wel heel groot vond toen we erop af reden hahaha.
Maar uiteindelijk mochten we van Michiel nog een keer de banden springen en toen ging hij zonder twijfel! _/-\o_

ook achterban en ik waren weg van Karrimh, wat een lekker paardje!

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:24

Was weer erg leuk! Michiel doet het echt super! Je merkt echt met elke training de vooruitgang! Gelukkig wordt het zo vaak georganiseerd! Alleen volgende keer mag het weer wel ietsies beter, al merk je er weinig van met rijden *D Ging weer lekker!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:03

Jullie hebben toch patent op regen bij deze serie lessen :P

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:22

laat dat maar aan Donna over ... :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:19

AnnebelleVD schreef:
WolinLotte schreef:
Ik meld me ook maar weer 's hier :P .
Crosstraining zit er voorlopig voor Wo en mij niet meer in. Morgen gaan we naar de kliniek met Wo, ben erg benieuwd.. ik verwacht foute boel :\ , misschien dat ik nog wel op een van de trainingen een keer kom kijken :j .

Balen lotte... hou ons op de hoogte, ik zal voor jullie duimen! :(:)

Hoi hoi!!
Nou de 'blessure' lijkt gelukkig mee te vallen... Het waren dubbelgeslagen verzenen, dus alsof ze op eeltpitten liep!! Echt zo stom!! Maar het komt wel echt helemaal in orde :) . Ik moet dus weer op zoek naar echt een SUPERSMID!! (Dus als iemand eentje weet in de omgeving van Leiden/Hazerswoude... Ik zit met mijn handen in het haar!! Hij moet goed zijn in moeilijke voeten, warm beslaan en veel ervaring hebben dus.. owja.. én aan huis komen!!)
Dus Wolin loopt nu in het gips om haar voet rust te geven.. Wolin is alweer fijn ouderwets hoppend en springend af gegaan in het land, ze is weer lekker zichzelf dus :D ..

Ik heb voor 20 september de crosstraining staan... Ik laat die dus nog gewoon staan.. Ik ga nu eerst op vakantie en dan zie ik wel hoe ze is als ik terug kom :) .. Ik heb goede hoop, maar ik geef het wel alle rust en alle tijd dat het nodig heeft!!

Die lieve gekke Wo heeft het zo geweldig gehad op de crosstrainingen, ze had het zo naar haar zin!! Dus daar gaan we gewoon weer voor ;)

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:34

Ik heb hele goede verhalen gehoord overhttp://www.hoofbalance.nl alleen ligt de site er al een tijdje uit.

Gelukkig dat het 'meeviel' Lotte

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:48

Is het niet hoofcare Fidele?

Ik heb Rob van Nassau al gemaild, maar krijg niks terug.. maar ik betwijfel of hij bij ons aan huis wil komen.. Misschien dat ik hem vandaag nog maar 's even ga bellen..

Moet echt een supersmid zijn, die zonder poespas de voeten op mooi beslag kan zetten, zonder zooltjes, wiggen en ander soort van dat onzin...

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:45

Wij hebben Van Nassau gehad, supersmit echt waar maar hij komt niet aan huis... je moet naar hem komen en die luxe kan hij zich veroorloven want hij zit altijd vol! Ook heeft hij leerlingen van hem en zijn broer op de site staan, in heel het land, ook aangesloten bij hoofcare, zoek daar eens op, echt hele goede smeden! (smits, smeden...:?) blij dat het meevalt met wo'tje!

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:32

Nee, het is echt hoofbalance, gewoon blijven proberen die site komt wel weer boven water!!!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:44

Jah, precies Annebelle!! Zij zijn echt gewoon supergoed!!
Nu werd mij Ferry de Hoefsmid aangeraden, dus ik ga eens even bellen... Ik ben ook zo blij dat het 'meevalt' met Wo, dus als het straks weer helemaal in orde is ga ik met je mee op buitenrit ;) , lijkt me erg leuk!!

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:20

Hopelijk kan Ferry de Hoefsmid de problemen snel oplossen hihihi, ferry de hoefsmid hihi

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:23

Heeyheey
Wie zijn er allemaal bij zondag? :D

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:39

Shanty_Muis schreef:
Heeyheey
Wie zijn er allemaal bij zondag? :D

Ik *D

Venthe