Nou rayo dan moet jij boven mijn dochter geëindigd zijn. Die had 170, 4ft en ftls. cross, dus meer strafpunten dan jij, en zij had de 7e prijs. Dat hoorden we later via via en de prijs zou ook via via bij ons terecht komen over een paar weken. Hoe of wat weet ik dus verder ook niet. Jammer dat het met de uitslagverwerking zo tegen gelopen is.
mistid
Geplaatst: 12-04-09 19:53
Ben jij die mevrouw op de mountainbike bij de waterbak toen Mikel daar doormoesten?
texelse
Geplaatst: 12-04-09 19:54
bedoel je mij Mistid? Ik ben er jammer genoeg niet geweest. Er moet iemand thuis de boel draaiende houden, en dit keer was ik degene die thuis moest blijven. Volgende keer mag ik weer mee en blijft een ander weer thuis.
Mijn foto's van zaterdag staan ook online, heb alleen gezien dat er wat foto's bij staan die niet helemaal goed zijn. Vanmiddag zal ik ze nog een keer uitzoeken
Uitslagen staan erop, mikel uiteindelijk 9e, niet verkeerd. Alleen ze tijd viel erg tegen, maar als ik kijk heeft er niemand iedeale tijd gereden, stond de tijd zo raar?
Wat een hoop bokkers die ik dan voorbij heb zien komen
texelse
Geplaatst: 13-04-09 12:46
de ideale tijd volgens het programmaboekje is 5.32, dus 332 sec. In de uitslagenlijst zijn ze van 270 sec. uitgegaan. Geen idee of de afstand en de tijd na het drukken van het boekje veranderd is, of dat er een vergissing gemaakt is bij het invullen van de juiste tijd in het rekenschema. Als dat zo is, dan is er bij iedereen van een verkeerde tijd uitgegaan. Mijn dochter was supersnel maar had 3,2 tijdfouten. (278 sec.) In het tempo dat ze gereden heeft, en foutloos, zou je geen tijdfouten verwachten. Ik dus ben bang dat er in het rekenschema de juiste tijd niet correct ingevuld is. Voor haar is het nu voordeliger, omdat ze met 332 sec. veel te snel binnen geweest zou zijn, en dus 10,8 tijdfouten zou hebben. Beetje vreemd, misschien komt er nog een keer opheldering over. Jammer dat de stijlcijfers niet vermeld staan in de uitslagen.
Ik had 2 balken maar volgens de uitslag was ik foutloos. Klopt niks van. Die balken waren toch echt wel duidelijk!!! Er was er ook maar 1 binnen de tijd in de hele B.