Na vandaag hoop ik van harte dat ik mijn stuur terug heb op die puntjes.... Trakehner lijkt kleiner dan ik hem in mijn hoofd heb, hoop dat dat in het echt ook zo is...
Ziet er goed uit. Zat die 3 sprong er nog in? Was vorig jaar nr 10, het alternatief was toen eigenlijk nog moeilijker/lastiger.
Ik heb in ieder geval weer zonder problemen met een bit gereden en van de week gaan we nog even naar Alice om het gevoel weer op te pakken.
_Snow_White
Geplaatst: 27-04-09 09:04
Vera_Pino: het water is idd de op 1 na laatste hindernis
Lielle
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-09 09:05
driesprong zit er idd nog in, staat alleen niet op de foto. Is nu - uit mijn hoofd - hindernis 7, iig met links een behoorlijke punt, midden een driesprong (in-uit, 1 galopsprong) en rechts dat lastige alternatief.
Mir, ik vond het er strak uitzien gisteren!
Ruud, fijn dat het weer goed gaat met bit.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 27-04-09 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben erg benieuwd naar aankomend weekend! Afgelopen jaar alleen maar in de buurt hier gecrosst, dus ik ben benieuwd hoe ze verder weg bouwen. En wat me voor het L te wachten staat!
Deze week nog wel even prive lessen voor de dressuur, want daar laat ik het nu nog wat op liggen. Terwijl hij veel beter kan.
Heb er zin in! Volgens mij krijgen we redelijk weer, ook wel handig. Onze tijden zijn wel ok, rond 12.00 uur zijn de L-paarden al klaar. Ons Z-paard heeft dan net zijn dressuur gelopen en mag als allerlaatste om half 6 springen..... Maar goed dat het zo dicht bij huis is.
De weersvoorspelling zijn goed! 19 a 20 graden (tikje warm voor de paarden) en droog!
rayo
Geplaatst: 28-04-09 07:43
Leuk de foto's! De trakhener zal zeuren worden, meneer heeft het niet op greppeltjes met bomen erover... Dit word het L-debuut dus rondkomen is al genoeg
Ik ben er zaterdag mét mijn camera, dus ik spiek nog even in het starttijdentopic, voor eventuele fotokandidaten, als ik het terrein in ga. Zondag moet ik zelf groomen dus dan voor foto's geen tijd.
FuegoJoy
Geplaatst: 28-04-09 07:49
Wij zijn ook aanwezig !! Hoop dat ik wat bokkers herken ,,, zaterdag B pony's
_Snow_White
Geplaatst: 28-04-09 08:09
ik heb net te horen gekregen dat ik zondag samen met mijn moeder hindernisjury ben bij hindernis 2
SGWuppie
Geplaatst: 28-04-09 08:50
Weet iemand of het springen op gras is? Heb nogal weinig tijd tussen de cross van Koek en Gin, dus dan zou ik kalkoenen draaien kunnen besparen...
Ik zie alleen dat de start weer opd e oude plek is, dus dan zal het springen daar ook wel zijn. Nou ja, ik zie wel, Gin moet toch niet teveel springen voor ze de ring ingaat
De afgelopen jaren stond er wel gras op het springterrein maar dat is geen permanente weide dus de ondergrond is los genoeg om geen schroeven te draaien. Ik ben het iig niet van plan als de grond is zoals de afgelopen jaren. Voor de cross heb je al helemaal geen schroeven nodig, die gaat helemaal over zandpaden.
SGWuppie
Geplaatst: 28-04-09 09:08
Voor de cross was ik het idd ook niet van plan, springen kan ik me niet meer zo goed herinneren van de vorige jaren. Maar ik zie het wel.