) kan ik HM niet rijden. Heb VP gepland om weer Z te starten na de klapper in Hattem en dan wil ik wel wat getraind hebben. Als er dichterbij iets was dan had ik het ook zeker niet gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Jij maakt je echt veels te druk om die greppels......
,...
en ik weet dat het bijna het simpelste ding daar is haha. Maar kan dat knopje "greppel is niet eng" nog niet vinden,..

,.. maar kan niet zomaar dat knopje omzetten,..

en de hogere afsprongen vooraan 
maar ik kan misschien zondag dus wel niet mee doen. Dus dat komt ooit nog wel

Het bleek dat het zadel toch net wat te smal was geworden (niet ernstig, op zich kon het nog wel hoor), omdat ze zo gegroeid is. Daarnaast had ze een kleine zere plek net achter het zadel. Ik wil zeker weten dat er niets is en denk dat ik daarom na morgen een tijdje rustig aan moet doen.

Dan ga ik denk nog eerder voor Zoë
rowo schreef:Uit voorzorg idd, gewoon controleHet bleek dat het zadel toch net wat te smal was geworden (niet ernstig, op zich kon het nog wel hoor), omdat ze zo gegroeid is. Daarnaast had ze een kleine zere plek net achter het zadel. Ik wil zeker weten dat er niets is en denk dat ik daarom na morgen een tijdje rustig aan moet doen.

caroline78 schreef:Ik zit zondags om 1100. Ik vind zes man wel genoeg. 7 vind ik veel. Had opgegeven 4/5 man in 1 groep. 6 vind ik ook goed maar 7 teveel. (sorry)