Pfff jullie gaan echt hard zeg. Vanaf blz 2 weer bijgelezen. Beetje te veel om allemaal op te gaan reageren. Ik ben even een paar minuutjes pauze aan het houden op mijn stage. Vanavond ook nog college. Lange dag dus vandaag.
Haha, soms worden er wel 15 pagina's op 1 dag gekletst hoor Sussie
andrea16
Geplaatst: 11-02-09 16:49
En nog geen reactiemelding
WolinLotte
Geplaatst: 11-02-09 16:53
@ArGieVai: Fijn, een manueel therapeut , komen er geen hamers en dergelijke aan te pas . @Vief: Fijn dat Wolles weer is gedaan, altijd weer prettig als je weet dat het weer opgelost is . Wo hoefde als het goed is, pas over een halfjaar terug, omdat ze zo verbetert was, ik laat voor haar de ostheopaat komen, af en toe maakt ze van die wappers, dus dan is het wel handig denk ik . Maar binnenkort komt er een sportmasseuse voor Wolin, lijkt me zo lekker voor haar als haar spieren eens goed gemasseerd worden .
Ben weer wakker , ga zo maar eens naar Wootje, kijken hoe het met die rooie is vandaag
Lappie_Lap
Geplaatst: 11-02-09 17:14
Moet je een melding krijgen als je je geabonneerd hebt op een topic?
@ Steffie ... hmm, kllinkt niet heel lekker met je rug Hopelijk slaat alles aan en zit je straks al-la Anky op 't paard @ WL ... pfff, jij met je nachtdiensten Ik dacht dat je laatst zei dat dat toen die keer de laatste voor de komende tijd was? @ Vief ... mooi dat Wol zo braaf was! Ik heb volgens mij ook gemist wat er met Wol aan de hand was? @ Sim ... ik heb ook respect voor je discipline hoor!
Ik heb soms wel last van vreetbuien ... maar dat is emotioneel gerelateerd
Lekker hier thuis, m'n zusje is vandaag thuis gebleven van stage (hovenier) omdat ze nog niet genoeg herstelt is v/d griep .. en m'n ouders liggen beide al 2 dagen op de bank/bed
Vandaag lekker productief 2 sollicitaties de deur uit gestuurd (naja eigenlijk 3, 2 in 1)
En vanaaf als het goed is op oefenparcours met de Lap.
viefdepief
Geplaatst: 11-02-09 17:27
Het was een vervolgafspraak. Vorige keer lukte het niet om alles weg te krijgen omdat de blokkade er al een poos zat (al voordat wij haar kochten..) Er was nu gelukkig niet echt wat spannends aan de hand
Andrea: Volgens mij zou ik helemaal gek worden van al die meldingen LL: Goed bezig Hopelijk levert het wat op!
andrea16
Geplaatst: 11-02-09 17:32
Ik word er niet gek van, soms is het wel irritant als ik het druk heb. Maar ik vind het irritanter om op te zoeken wat er geplaatst is na de laatste keer dat ik er was
Hahah ja vond we grappig kijken wat hij zegt haha beetje een maling kado..
had ook kunnen doen
Kus
dan ben ik ook een beetje bij je was ook wel grappig.. ben benieuwd haha
_lautje_
Geplaatst: 11-02-09 19:07
Jemi, wat geef jij veel zeg Corien!
Ik heb eigenlijk helemaal niks met Valentijn. Heb wel een grapje voor hem gehaald (waar ik zelf ook wat aan heb ), maar ga er echt niks speciaal voor kopen omdat het toevallig 14 februari is.
Rosalie123
Geplaatst: 11-02-09 19:07
Marieke_xXx schreef:
@ heleen'; hoelaat en op welke zender komt man bijt hond?
Man bijt hond is om 18.50 uur op NL2! Kan helaas zelf niet kijken omdat ik straks ook een oefenparcoursje ga rijden