Ik had toevallig gisteren Pleun gemaild om te vragen wanneer de indeling voor Nieuwveen bekend zou worden. In Hazerswoude is namelijk een dressuurwedstrijd waar ik ook graag aan mee wil doen. Pleun zei dat hij deze week de indeling ging maken, en dan zou mailen.
Ik had van Pleun begrepen dat de oneven groepen op zaterdag moeten en de even groepen op zondag.... Maar we zouden idd nog een mail krijgen. Dressuuren komt er voor mij voorlopig niet van ben ik bang..
Dat zou mooi uitkomen Dan kan ik zondag meerijden naar wedstrijd met mijn instructrice. Verder start ik ook geen dressuur meer tot juli.
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 31-03-09 21:42
Wat heb jij een gave foto's in je profiel! Wow, ik hoop dat ik dat ooit nog eens ga durven... En jij zit in de groep voor me. Eens kijken of ik je kan spotten in Lelystad.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-09 21:46
Esperanza schreef:
Wat heb jij een gave foto's in je profiel! Wow, ik hoop dat ik dat ooit nog eens ga durven... En jij zit in de groep voor me. Eens kijken of ik je kan spotten in Lelystad.
Bedankt Volgende keer gaan we gedag zeggen! Ik vind het wel superleuk dat ik in een groepje vol bokkers zit
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 31-03-09 21:52
Maar het is in het eggie dan zo lastig om mensen te herkennen....Ik heb dan soms een avatar op boktnaam in mijn hoofd, maar daar herken je iemand dan niet aan. En je kunt moeilijk aan iedereen gaan vragen of ze ook op Bokt zitten. Dan kijken ze zo raar als ze er nog nooit van gehoord hebben
Maar ik probeer mijn paard wat meer ballen te geven door deze trainingen te doen. Ik had trouwens mijn endurance hoofdstel om (die blauwe) ik dacht dat ze ind e SGW ook aan setjes deden
heleenxx
Geplaatst: 31-03-09 22:02
Dat klopt, maar ik spring zelf liever niet met mijn endurancehoofdstel in. Het bit ligt daarin toch te los in zijn mond. Mij ken je Esperanza, bijna iedereen in mijn groepje zit op bokt. Dat moet lukken.
heleenxx
Geplaatst: 10-04-09 23:15
Ik vond Baarle-Nassau wat ver weg voor een training. Maar toen kwam ik op een idee. We gaan al op vrijdag 12 juni die richting op en slapen met onze paarden 2 nachten in Loon op Zand. Dan maken we er gelijk maar een gezellig paardrij-weekend van Hotel had nog plek, dus dat is geregeld!
Hmmm, ik zal dan naast mijn setje vierkanten ook nog maar een setje punten halen. Laat ik dan maar op jullie advies afgaan. Kom ik tenmiste goed beslagen ten ijs (gras in dit geval)
Dat was inderdaad ook wat uitproberen en ervaringen hier op het forum lezen
Ben ooit in een heel ver verleden dressuur gestart met kleine blokjes, maar dat was geen succes dus sinds die tijd start ik alles met grote blokken. Met springen/crossen dus ook met punten.