leuk man!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en koek kijkt ook nog eens zo lief.

malloesje schreef:AnkeVivaldi schreef:Oh gaaf muriel! haha ja echt wel, 4 achter elkaar ineens
Vond verder het nivo van de ponies ook niet echt goedVeel zweepgebruik, gejaag en weinig belonen. Heb me eerlijk gezegd wel een beetje geergerd..
![]()
Juventus schreef:En Fjordy!!!!! Die een heel goed springparcours reed!!!!!
Superfjordje!
Dank je !
Geweldig !
Sjaan schreef:Mijn zusje (Dyon) reed vandaag haar 2e cross met Jamaica en dat ging erg goed!
Ze was foutloos in de cross en had een 6e prijs. Nu alleen nog even werken aan het tempo in de cross.. Ze was een halve minuut buiten de tijd, zonder enig alternatief te hebben genomen..

haha). Helaas 1 balkje op laatste, maar kwamen ook echt beroerd uit !
.
. Helaas 4 op de bult weigerde hij op doordat hij niet genoeg vaart had. Toen maar alternatief.
.
(Muriel, AnkeVivaldi alvast bedankt voor fotos !)

! 

heb je wel zien rijden (niet te missen hihi) maar echt supergaaf! Irene2 schreef:Melanie knap gedaan hoor!! je start nog bij de pony's? hoe oud ben je als ik vragen mag? ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat je 18 + bent haha.

dat zou ik echt niet gedacht hebben.

ik ga offline

.

Dit was me echt nog nooit overkomen. Gelukkig kon ik van Joyce (indian_summer) haar singel lenen.
Na 3 werd ie erg gretig en was ik hem echt even kwijt, gelukkig kreeg ik hem wel terug om een mooie wending om de bult bij 4 te rijden. 7 (tussen de bomen door) kwam ik met mn beugel tegen de boom waardoor ik wat groot over de B sprong kwam. Bij het 2e water schijnen er nogal veel fietsers hebben gestaan, maar ik heb ze niet gezien. Hindernisrechter schijnt nogal boos te zijn geworden, dat ze in de weg stonden.
AnkeVivaldi schreef:Heb vandaag nog veel mensen gezienheb er ook wat op de foto gezet (niet super kwaliteit foto's maar ik zet ze er vanavond ofzo wel even op
mijn verslag: Dressuur ging erg goed met als resultaat 202 puntenspringen foutloos en helaas (weer) in de cross uitgebeld, ik had al 4 weigeringen maar die vrouw nam geen nummer in en zij dat ik mocht doorrijden, bij het water 5 minuten gewacht op de volgende, kwamen er 3 pony's aangesjeesd haha dus ben er als 4e in de rij achteraan gegaan. Toen is 1 van die meisjes in het water gevallen en gingen we met 3 door, alleen die hindernis erna was er weer een meisje afgevallen waardoor de 4e weer kon aansluiten.
Uiteindelijk met dit '4 tal' de cross uitgereden haha.
Dus als jullie er 4 achter elkaar hebben gezien toevallig, was ik degene op het zwarte paard met de oranje set
Hoe is het bij de rest gegaan vandaag?

madelene schreef:en eindelijk heb ik ook de fjord en haflinger en tinker zien gaan waar ik al een hele lange tijd benieuwd naar was.
zag er goed uit!!
Martine__ schreef:Melanie: Ik heb je springparcours nog gezien
Verder heb ik geloof ik van veel mensen wel een foto. Heb ongeveer vanaf Marieke foto's gemaakt t/m Melanie.