[SGW] SGW Barchem - verslagentopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Re: SGW Barchem - verslagentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:32

zag je voorbijflitsen in de cross,.. ging hard zat he Lachen
leuk man!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:44

Egnie: knap gedaan hoor! het was echt geen makkelijke cross en je hebt hem toch maar uitgereden!

juventus, van harte gefeliciteerd, super!

chartje, wat jammer zeg. ik hoop dat je paard gauw weer rad is.

sgwuppie: toch knap hoor, je paard is inderdaad nog wat jong. dus dat komt toch vanzelf wel.
edit: die foto Huilen van het lachen en koek kijkt ook nog eens zo lief.

sjuleke, gefeliciteerd Lachen

Melanie knap gedaan hoor!! je start nog bij de pony's? hoe oud ben je als ik vragen mag? ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat je 18 + bent haha.
Laatst bijgewerkt door Irene2 op 19-10-08 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:47

Urose: Wel fijn dat je goed fijn gereden hebt hoor ! Kan me voorstellen dat je voor safe ging Haha!

malloesje schreef:
AnkeVivaldi schreef:
Oh gaaf muriel Haha!! haha ja echt wel, 4 achter elkaar ineens Tong uitsteken

Vond verder het nivo van de ponies ook niet echt goed Veel zweepgebruik, gejaag en weinig belonen. Heb me eerlijk gezegd wel een beetje geergerd.. Bloos

Hou op.. Ik had er ook echt last van, getrek, gezaag, slaan. Vond het soms echt ver gaan !

Juventus schreef:
En Fjordy!!!!! Die een heel goed springparcours reed!!!!!
Superfjordje!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Dank je !
Was zo blij haha, bij inspringen was er een twijfel. Gelukkig was hij in parcours zo fijn !

Maarre, Jemig !! Foutloos springen, crossen en super punten ! Haha! Geweldig !

SGWuppie: Haha ik had je foto's vanmiddag bij Mel op haar camera gezien ! Zo knap dat je bleef zitten *LOL*

Sjaan schreef:
Mijn zusje (Dyon) reed vandaag haar 2e cross met Jamaica en dat ging erg goed!
Ze was foutloos in de cross en had een 6e prijs. Nu alleen nog even werken aan het tempo in de cross.. Ze was een halve minuut buiten de tijd, zonder enig alternatief te hebben genomen.. Knipoog

Dan had ik haar nog bij prijs uitreiking gezien ! Zat nog te denken, goh ze zou vast op Jamaica zijn geweest met vakantie !
Maar super hoor !

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:53

ik heb niet zoveel tijd om te reageren, maar Marieke, geweldige foto's!! Knap dat je bleef zitten Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:00

Dan maar even mijn verslag he haha, Was uberhaupt al blij dat ik kon starten Haha!

Dressuur ging lekker ! Vond hem lekker rustig haha, uiteindelijk voor ons nog aardig wat punten, 167 Haha!
Met inspringen had hij even twijfel op een oxer, maar uiteindelijk in parcours vond ik hem echt fijn gaan ! Was zo blij (na de laatste wedstrijd dat we uitgebelt waren op 1 Bloos haha). Helaas 1 balkje op laatste, maar kwamen ook echt beroerd uit !

Hij was echt nat toen we naar de DA gingen. Hartslag 66, en nog wel commentaar van DA dat hij het echt leuk vond om een Fjord te zien haha. Maar of het niet beter was om hem te scheren Schijnheilig.

Toen de cross ! Ging gewoon voor lekkere cross, en wilde overal wel gewoon alles proberen. De hooiruif ging echt super lekker, terwijl ik hem best flink vond. Maar hij vloog Haha!. Helaas 4 op de bult weigerde hij op doordat hij niet genoeg vaart had. Toen maar alternatief.

Voor de rest pakte hij super aan, Ook de dubbel,smalleltje, en boom water boom, geen probleem! Ik was ook zo blij dat hindernis 13, opsprong en die bank, zo heerlijk ging ! Heb dan ook echt gejuicht haha *LOL*.

Koppie zat er in igg weer op, plezier had hij wel Haha! (Muriel, AnkeVivaldi alvast bedankt voor fotos !)
Afbeelding

En ook ik kon weer lachen Haha!
Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WODGKSNZ.jpg

Ook nog wat aardig bekende gezien van hier !

Bij 2de water had hij wel wat twijfels, ging ze neus ook zowat bijna onder water. En daarna reed ik ook nog is verkeerd, het maisveld op.. maar moest helemaal terug haha. Meneer ging even in staking daar. Helaas wel absurd lange tijd, zo zonde.. 9.10 ! Harstlag was wel weer super netjes 66 na 10 min ! Wat scheren, eitje haha

Maar toch, al bij al, ben ik blij dat ik hem mee gedaan Haha! !

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:01

Wat een leuke foto's SGWuppie, blijft altijd lachen Haha!
malloesje; hoezo specifiek de pony's ? Heb het niet echt meegekregen maar zou niet weten waarom dat veel erger zou zijn maar oke, lijkt me ook wel dat als je voelt dat je pony terugkomt en wil gaan weigeren je er wel met de zweep en je stem bijzit?

Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten!
En melanie, wat een leuke foto's Haha! heb je wel zien rijden (niet te missen hihi) maar echt supergaaf!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:05

Irene2 schreef:
Melanie knap gedaan hoor!! je start nog bij de pony's? hoe oud ben je als ik vragen mag? ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat je 18 + bent haha.

Haha *LOL*
Nee, ik ben 14. Knipoog
Dus ik start nog lekker bij de pony's.

@ Anke, tja, zo'n knalgele tinker valt idd niet te missen toch? Tong uitsteken

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:09

jemig. Clown dat zou ik echt niet gedacht hebben.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:13

Hoe kom je dan op 18/ouder? *LOL*

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:13

ja geen idee! gewoon van uitgegaan Clown

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:15

Irene: ik doe met je mee. Ik dacht ook altijd al dat ze 18+ was "D

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:17

Go jij! Go jij! ik ga offline Knipoog

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:18

Arme ik. *LOL*
Nu is het niet erg, maar stel je voor dat ik straks in de 40 ben...en ik word 58/ouder geschat. Huilen van het lachen

Komt wel meer voor dat ik ouder word geschat op bokt... tijdje terug dacht iemand dat ik 24 was... Huilen van het lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:25

Je kan het ook als compliment opvatten Melanie
Je gedraagt je tenminste normaal en niet als 1 of andere aanstellerige penny Knipoog

Amber wat goed dat je de cross hebt uitgereden na alles wat je er voor over hebt gehad om Fjordy daar te krijgen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:31

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:32

Iedereen die het goed heeft gedaan hardstikke gefeliciteerd!
Ik heb ook een fijne dag gehad!
Eerst dressuur gereden, ik vond het een beetje slordig gaan, de jury zei dat het wel netjes was. Bleek ik later 200 punt te hebben!! wow dressuurpikker! Haha!
Na een paar uur springen, foutloos en erg hard! de DA was goed dus ik mocht de cross in! Amber liep echt geweldig, bij 4 ook niet het alternatief gepakt, maar gewoon de bult! De hele cross foutloos uitgereden! (voor de 2e cross hardstikke goed vind ik) Alleen bij de tweede waterbak had ik een blunder!! Ik (B ponys) moest links de waterbak in, reed dus naar links over het bouwland! Allemaal mensen in de weg lopen, dus ik van wat doen die daar danweer? Bleek dat ik richting de brug reed hahaha iedereen lachen aan de kant en snel de laatste hindernissen gesprongen! Was 12 seconden buiten de tijd. Totaal mijn eigen schuld dus. Achteraf was ik nog 4e geworden!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:34

Dan Was je zeker snel Henkjan! OK dan!
Deed je E of D B?

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:36

E-B had jou ook nog gezien! maar moest toen het inspringen alweer verlaten voor de cross dacht ik! Ik had rood/zwart aan met een vos pony Knipoog

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:48

Uitslag weten jullie al maar toch even een wat uitgebreider verslagje. Haha!

Vrijdag dressuur ging lekker, 191 en 188. Stond 4e en de punten lagen dicht bij elkaar. Dus kon nog van alles gebeuren! Cool
Zaterdag tijdens het opzadelen kwam ik er achter dat ik mn singel was vergeten, hoe stom! Bloos Dit was me echt nog nooit overkomen. Gelukkig kon ik van Joyce (indian_summer) haar singel lenen. Haha!

Inspringen ging goed, T was fris en had er zin in. Parcoursje was zeker niet hoor en 2 en 7 waren echt laag. Kon T goed bij elkaar houden en hij sprong echt heel goed. Foutloos en binnen de tijd. Haha!
Keuring ging ook goed en daarna nog een keer een losrijhindernis gesprongen. Tijdens het stappen voor de start hoorde ik dat iemand die hoger stond na dressuur een weigering in de cross had. Daarom besloten om op 4 het alternatief te nemen. Verder wou ik overal rechtuit.

Cross ging heerlijk! Haha! Na 3 werd ie erg gretig en was ik hem echt even kwijt, gelukkig kreeg ik hem wel terug om een mooie wending om de bult bij 4 te rijden. 7 (tussen de bomen door) kwam ik met mn beugel tegen de boom waardoor ik wat groot over de B sprong kwam. Bij het 2e water schijnen er nogal veel fietsers hebben gestaan, maar ik heb ze niet gezien. Hindernisrechter schijnt nogal boos te zijn geworden, dat ze in de weg stonden.
Kortom heerlijk gereden en volgens mijn berekening 15 sec buiten de tijd. Keuring weer goed, hij draafde er lekker over ondanks dat ie een voorijzer kwijt is geraakt in de cross. Hartslag was ook weer het zelfde als voor de cross.
Daarna heeft T lekker slobber gehad met een bruin biertje, goed verwend dus.

En toen was het afwachten, wat gegeten en nog een stuk van de cross gelopen. Prijsuitreiking zou om ongeveer 14 uur zijn en voorlopige uitslag om 13 uur. Om kwart voor 1 stond ik in dat bakkie te loeren gooiden ze er net de uitslag B paarden in.
En mijn naam stond gewoon bovenaan!!! Wat gaaf zeg!! Jasje van Joyce geleend voor de prijsuitreiking, Joyce nogmaals bedankt voor de singel en het jasje!
Was dus een super mooie spannende dag met een geweldig eind! Haha! Haha! Haha!

_Tetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:49

AnkeVivaldi schreef:
Heb vandaag nog veel mensen gezien Lachen heb er ook wat op de foto gezet (niet super kwaliteit foto's maar ik zet ze er vanavond ofzo wel even op *LOL*

mijn verslag: Dressuur ging erg goed met als resultaat 202 punten Lachen springen foutloos en helaas (weer) in de cross uitgebeld, ik had al 4 weigeringen maar die vrouw nam geen nummer in en zij dat ik mocht doorrijden, bij het water 5 minuten gewacht op de volgende, kwamen er 3 pony's aangesjeesd haha dus ben er als 4e in de rij achteraan gegaan. Toen is 1 van die meisjes in het water gevallen en gingen we met 3 door, alleen die hindernis erna was er weer een meisje afgevallen waardoor de 4e weer kon aansluiten.

Uiteindelijk met dit '4 tal' de cross uitgereden haha Lachen.
Dus als jullie er 4 achter elkaar hebben gezien toevallig, was ik degene op het zwarte paard met de oranje set Lachen
Hoe is het bij de rest gegaan vandaag?

Haha, dat was ik Bloos
Mijn Cross ging echt heel goed, bij hindernis 7 ging er al twee voorbij. Maar toen kwam 9, Jikke ging makkelijk het water in, maar toen kwam die iets aan het struikelen en toen knalde die tegen de kant en lag ik er naast. Haalde die andere mij weer in, ik rustig weer opgestapt, even het water in en toen weer verder. Stonden ze bij 10 alweer te wachten, maar gelukkig ging die van mij wel door, en teon heb ik de cross verder nog foutloos uitkunnen rijden.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:52

zo ik ben ook terug van een lang weekendje barchem.
zaterdagochtend om 6.45 weggereden uit zuid limburg, want ik moest al startnummer 2 bij de M-pa om 13.08 starten.
voor het gevoel slechte dressuur, toch 1 met 201 punten.

Naar de manege camping de heksenlaak gegaan om paard op stal te zetten en toen parcour verkend.
Pittig!!! met diverse andere ruiters moeilijke hindernissen besproken en plan getrokken.
zondag weer vroeg op want nu moest ik al om 9.00 springen en 9.20 crossen.

springen 8 strafpunten en crossen foutloos maar niet binnen de tijd, want ik had bij hindernis 11 en 12 de "wiebertjes" het alternatief genomen. en hier en daar de tijd genomen voor sommige technische hindernissen.
uiteindelijk 2de plek...heel blij.

merrie pakte goed aan...op de lange stukken was ze bijna agressief gretig richting de hindernissen, dus voor mijn gevoel een goede generale voor bathmen.

ik heb nog met diverse mensen gezellig gekletst (pb gezellig hoor zo naast mekaar!!!),
en eindelijk heb ik ook de fjord en haflinger en tinker zien gaan waar ik al een hele lange tijd benieuwd naar was.
zag er goed uit!!
verder iedereen die goed gereden heeft super!!! proficiat aan alle kampioenen...jullie straalden van het blok af!!!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:52

Melanie: Ik heb je springparcours nog gezien Ja
Verder heb ik geloof ik van veel mensen wel een foto. Heb ongeveer vanaf Marieke foto's gemaakt t/m Melanie.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:54

Gefeliciteerd Maddie! Goed gedaan. Barchem is geen kattenpis in het M.
Vroeg me al af hoe de M-bokkers hadden gereden vandaag.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:55

madelene schreef:
en eindelijk heb ik ook de fjord en haflinger en tinker zien gaan waar ik al een hele lange tijd benieuwd naar was.
zag er goed uit!!

Als eerste, gefeliciteerd!

Haha, bedoel je mijn tinker of die andere tinker? Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:55

Martine__ schreef:
Melanie: Ik heb je springparcours nog gezien Ja
Verder heb ik geloof ik van veel mensen wel een foto. Heb ongeveer vanaf Marieke foto's gemaakt t/m Melanie.

Aah leuk! Ben benieuwd, stond jij toevallig zegmaar aan de cross kant foto's te maken?