Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Degradatieregeling
a. Klassen B t/m Z2.
Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt.
Citaat:18. Degradatie
Verliespunten worden in mindering gebracht op behaalde prestatiepunten.
Wanneer een combinatie geen winstpunten meer heeft in een bepaalde klasse of wanneer men nog geen winstpunten heeft behaald, wordt de stand van de combinatie na aftrek van behaalde verliespunten negatief.
Bij de stand van 10 minpunten zal degradatie plaatsvinden.
GvdT schreef:Ipv haar een tik te geven sloeg ik op mijn eigen bovenbeen ( was ook precies degene van de 2 die de klap het meest verdiende)
Dat bewijst wel dat je klaar bent voor het Z!
Gelukkig beide er niks aan over gehouden.
haha vondt het leuk om ff gekletst te hebben. renskek schreef:haha GvdT: wat grappig dat je per ongeluk jezelf een tik gaf! En wat fijn dat het zo lekker liepDat bewijst wel dat je klaar bent voor het Z!
LZ: Jammer van de val. zo vroeg in de cross al dat stomme waterGelukkig beide er niks aan over gehouden.
Nick: jammer dat Nick stopte en niet meer verder wilde... Vindt ze trakehners normaal gesproken ook spannend?

.

tientjeh schreef:Karen: goed gereden. Ik kwam je nog tegen toen je net van de cross kwam en ik er net heen ging. Weet niet of je het zo gauw in de gaten had?
Ik kreeg trouwens nog van een jongen te horen dat ik een heel mooi vest had. ( SGWay of life vest) weet niet of hij ook van bokt was? maar geen idee wie het was. haha