weet ik niet? hoe caphoezen? voor erover, of om je cap in op te ruimen, anders heb ik wel een linkje voor je, en 1 om in op te ruimen heb ik ook nog over geloof ik
Weet iemand een leuke nieuwe naam voor mijn gebruikersnaam? vind de mijne nogal stom! ik dacht zelf iets van mirthe_ ofzo, alleen dan aap ik Hilde nogal giga na!!
@ vief: succes met je communicatieplan. Je bent maar drukk met school of niet? Op de foto lijkt ze idd niet dun, maar dat is ze zeker wel. Ze moet nog iets meer vet op de ribben krijgen.
San: mooie cijfers! Vief: balen dat je tentamen lastig was. Hopelijk heb je een goed punt! Rowo: leuke foto's! Ze ziet er goed uit Fijn ook dat ze zo braaf is! Rosalie: gefeliciteerd! Melanie: geen idee wat het zou kunnen zijn Ziet het plaatje idd ook niet zo goed..
wee niet, vind het zo'n rare naam. maar als je mirthe intikt op je mobiel heb je mistid. opzich wel grappig, maarja, ik weet zelf niet meer, blijf voorlopig zo!
Vief, hopen op een goed cijfer dan Leuke foto's Rowo Oh sorry Corien, dat had ik fout gelezen Leuk dat jullie allemaal hogere hotelschool gaan doen Kim! Wel balen voor dat andere meisje Gefeliciteerd Rosalie! Welkom Florence
Ik heb weer lekker gereden vandaag. Vorstin was wel vrij druk. We hebben ons vooral gericht op een paar M oefeningen, na een beetje oefenen ging het wel aardig =P Helaas heeft Vorstin de laatste week weer een onwijze wisselbui, ze wisselt bij het minste geringste. Volgens mij doet ze het gewoon om onder het werk vandaan te komen, want toen we ermee gingen oefenen ging het wel goed