AntheaV schreef:wat raar Rowo. Dat zal vast nog wel verandert worden
Het is idd nu wel verandert... Maar zo was het eerst niet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AntheaV schreef:wat raar Rowo. Dat zal vast nog wel verandert worden
. 

hesterv schreef:Ik heb volgensmij meer dan een half uur de tijd,tussen 14.35 en 15.19 is indd wat meer dan 30 minuten, denk dat Lars eerst maar even niet teveel moet doen na het springen. Helemaal omdat het ook nog eens zo warm is... Zijn we snel erg duf/traag
Apart van die gelijke tijden.. Is vast even iets niet helemaal soepel gegaan.
xxx
.
. Dus word idd vroeg.
AntheaV schreef:zo ik heb net even de startnummers van iedereen opgeschreven uit het starttijden topic, maar volgens mij staat nog niet iedereen er tussen
minnie_muis schreef:Nou wij hebben de cross al gelopen!
route voor de B paarden is bijna hetzelfde als vorig jaar. "Grootste" veranderingen: je hoeft de piano alleen op, niet meer af en er staat een heksenoog in het bos, als je net de heide afkomt. Tien schreef:AntheaV schreef:zo ik heb net even de startnummers van iedereen opgeschreven uit het starttijden topic, maar volgens mij staat nog niet iedereen er tussen
Ik sta er ook (nog niet) tussen. Ik ben nummer 42.minnie_muis schreef:Nou wij hebben de cross al gelopen!route voor de B paarden is bijna hetzelfde als vorig jaar. "Grootste" veranderingen: je hoeft de piano alleen op, niet meer af en er staat een heksenoog in het bos, als je net de heide afkomt.

viefdepief schreef:Tuurlijk
Kim: Hahaha weetje wat mijn moeder net ontdekt! We moeten nu tegelijk dressuren en jij bent nu precies voor mij. Jij nummer 54 en ik 55
Als je nou even op me wacht dan kunnen we samen
. Ik denk namelijk niet dat ik ver kom in mn eentje. En wou achter de gene na mij aangaan (met afstand natuurlijk). Maar ik weet niet hoe Lipso daar op reageerd
. Dus moet maar goed afstand houden dan
.