Trouwens, heel raar, elke keer als ik mail hebt dat er in dit topic een nieuwe post is en ik klik op de link in het mailtje, kom ik elke keer op pagina 55 van ons topic terecht. Komt vast wel weer goed, maar het is wel lastig...........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittJl0ver schreef:Scum, vervelend van Ienie! suc6 dr maar mee, hopelijk is het snel over!
als het binnen is in Dodewaard, is het maar een heeeeel klein stukje losrijden, en 1 x mag je met 4 personen 8 minuten losrijden in de grote ring..
hoop dat het morgen ook een mooie begrafenis wordt, maar het zal me wel overkomen, heb nl nog nooit eerder sowieso een begrafenis meegemaakt, en nu meteen zo..
Lielle schreef:wsl zijn de berichten tot vannacht 4 uur bewaard, de rest is helaas echt weg
viefdepief schreef:Ik moet dus ook met zo'n karretje het huis rond
Scum schreef:Nog een vraag. Zou er op SGW Vlietlanden een hoefsmid aanwezig zijn bij de oefencross?
Onze smid heeft nl. wel die hoef bekapt met die zweer erin, en hetzelfde ijzer er weer terug onder gedaan. Maar nu staat ze dus ongelijk, en die andere hoef voor is veel te lang. Ik heb geen zin om afgekeurd te worden voor de cross en onze eigen smid is nu 10 dagen met vakantie.